globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: neklesají otáčky motoru
28.3.2015 v 09:17
Ahoj bajkeřii-servisáci.
žádám o radu.. U ER5 mi špatně klesaj otáčky. Prostě po puštění plynu to má tak ke 3 tisícům a na předepsaných 1200ot. to padne za nějakých 5-10 sekund. Při jízde a řazení na jiný stupeň otáčky nepadnou při puštění plynu..čím to může být?? Lanovod ok.. před týdnem to jelo normálně,pak asi při 160km/h to začlo jít na jeden válec(výměna svíce a dobrý),ale ty otáčky jsou nahoře jak jsem popisoval.. Předem dík za rady,vaše zkušenosti na co se mám zaměřit. Nerad bych to rozštěloval-hlavně to,na co nemusim sahat.. Jarda

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

23.4.2015 v 22:38 | Nahoru | #1
Vrchné T je prepad.
Spodné T je prívod paliva.
Ach, prečo ty do toho šprtáš, netuším
Nemôžeš len tak medzi sebou vymieňať karbce. Ešte sám povieš ze si menil ihly, aj keď sa ti tá nová zdá iného tvaru než tá pôvodná. A narovnával si ohnutú ihlu. A čakáš že to pôjde normálne? Toto neni pneumatický buchar, ale jemná mechanika, kde záleží na každej desatine milimetra
Nemôžeš to len tak lážo-plážo prehadzovať, keď nevieš čo robíš.
Najskôr si takto skurvíš celý motor.

(reakce na) neklesají otáčky motoru

25.4.2015 v 06:53 | Nahoru | #2

kilix píše: Vrchné T je prepad.
Spodné T je prívod paliva.
Ach, prečo ty do toho šprtáš, netuším
Nemôžeš len tak medzi sebou vymieňať karbce. Ešte sám povieš ze si menil ihly, aj keď sa ti tá nová zdá iného tvaru než tá pôvodná. A narovnával si ohnutú ihlu. A čakáš že to pôjde normálne? Toto neni pneumatický buchar, ale jemná mechanika, kde záleží na každej desatine milimetra
Nemôžeš to len tak lážo-plážo prehadzovať, keď nevieš čo robíš.
Najskôr si takto skurvíš celý motor.





kilix má pravdu !! Měl si nejdřív vyzkoušet to nejjednodušší(lanka,vracející se sytič),pak třeba to co já. Psal jsem to i jako zkušenost (možnou radu)pro další!! od té doby motorka frčí bez problémů-zrovna včera jsem jezdil. jo a jestli si vyšrouboval to hlavní pouzdro u jehly-tak u něj když ho vyndaváš musíš počítat otáčky-není úplně utažený,ale seštelovaný z fabriky na jehlu.. píší to v manuálech-můžeš si ho tu stáhnout a ten anglický(rozsáhlejší) googlem přeložit.. Jestli se ti nezdála jehla-měl si obědnat jen tu a stejnou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist