Téma: Elektronické evidence tržeb - WTF
 
25.3.2015 v 19:52
Informaci o zavedení elektronické evidence tržeb (EET) kolem mě prošla takříkajíc bez povšimnutí do okamžiku, kdy jsem zjistil, že se mě má ve druhé vlně taky týkat. Zjistil jsem si tedy základní informace na stránkách finanční zprávy zde a musím říct, že jsem zděšenej.
Pro "postižené" živnostníky, firmy a jiné podnikatele to v zásadě znamená pokud tohle již nemají, pořízení počítače, placení internetového připojení a pořízení nějakého SW přes který to bude fungovat a samozřejmě člověka, který tomu bude muset věnovat čas. Např. pro stánkaře, který nic z výše uvedeného dosud ke své činnosti nepotřeboval, se jedná z mýho pohledu o poměrně výraznou částku.
A co že si od toho stát slibuje? Údajně lepší výběr daní. Když pominu to, že nasraní podnikatelé budou chtít svoje vynuceně investované peníze zpět (takže budou stát na daních krátit víc než dřív), musím se teda ptát v jaké konkrétní situaci dojde k výběru nějaké daně na základě systému EET, k jejímuž vybrání by bez EET nedošlo. Já na takový příklad dosud nepřišel. Kdo na něj přijde má bludišťáka - sorry to není motivace - takže foto koz manželky do PM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronické evidence tržeb - WTF

8.3.2017 v 15:38 | Nahoru | #1

maco píše: Nevím jak to je v Praze a ani celkem mě to nezajímá ale doprava lidí obecně bývá ztrátová,viz třeba dotování Českých drah státem. V případě že by byla ztrátová v obci,tak první co udělá soukromník,tak se na to vysere a všichni by asi chodili pěšky.


Osobní doprava bejvá ztrátová hlavně v přeregulovanejch socanskejch státech, například ve většině Evropy.
Sám si tuším psal žes cestoval po světě, tak ti jistě neuniknul nedotovanej a většinou neregulovanej systém dopravy pomocí různejch mikrobusů, dodávek apod, ať už se to jmenuje maršrutka, collectivo nebo jinak. A tam kde je větší pohyb lidí se uživí i klasická pravidelná linka. Samozřejmě se to ale uživí i díky tomu že řidič nemusí bejt furt školenej, nemá povinný přestávky, stát či obec nereguluje kdo smí jezdit a kdo ne a jestli má bejt voziodlo starý dva roky nebo dvacet let...
Čau, Tom

(reakce na) Elektronické evidence tržeb - WTF

8.3.2017 v 18:06 | Nahoru | #2

TomElefant750 píše: Osobní doprava bejvá ztrátová hlavně v přeregulovanejch socanskejch státech, například ve většině Evropy.
Sám si tuším psal žes cestoval po světě, tak ti jistě neuniknul nedotovanej a většinou neregulovanej systém dopravy pomocí různejch mikrobusů, dodávek apod, ať už se to jmenuje maršrutka, collectivo nebo jinak. A tam kde je větší pohyb lidí se uživí i klasická pravidelná linka. Samozřejmě se to ale uživí i díky tomu že řidič nemusí bejt furt školenej, nemá povinný přestávky, stát či obec nereguluje kdo smí jezdit a kdo ne a jestli má bejt voziodlo starý dva roky nebo dvacet let...
Čau, Tom


Tak v Asii žije ve městech násobně víc lidí a jak v které zemi,v Thajsku třeba funguje všechno dohromady,jak pravidelné linky,tak státní taxíky,soukromé taxíky,mikrobusy,dodávky a k tomu na každém rohu desítky tříkolek které jsou levnější než taxi a rychlejší jak linky ale mají taky k tomu provozu udělané cesty,třeba šest pruhů v jednom směru nevím jestli v Evropě někde existuje.Pokud nejsou na to cesty,tak se doprava jednoduše ucpe,stačí vidět co se děje s obchvatem kolem Prahy kde furt stojíš nebo jedeš ale hodinu a půl,tam asi soudruzi udělali něco blbě protože to není normální.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist