globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čidlo u motoru 50 2t
24.2.2015 v 12:13
Ahoj mám u motoru čidlo údajně má být strčený do karbecu nevíte někdo k čemu je? 50 2t

Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 12:16 | Nahoru | #1
Elektrický sytič, respektive jeho ovládání

Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 12:19 | Nahoru | #2
A když tam čidlo nemám jen kabely? Tak je mám propojit nebo ne?

Naposledy editováno 24.02.2015 12:21:47

Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 12:35 | Nahoru | #3
Urcite bych je nepropojoval tim maximalne vyskratujes pojistku, pokud je nemas kam napojit tak je zalep at se menuzou dotknout.

1 reakcí na tento příspěvek Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 12:39 | Nahoru | #4
A bude to makat normálně? Kde najdu pojistku/y jen u baterie?

(reakce na) Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 13:43 | Nahoru | #5
slick11> motorka ti pohede normalne jen bude blbe chytat kdyz budou nizsi teploty, protoze se ti nezapne sytic.

Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 14:20 | Nahoru | #6
Takže mám sehnat čidlo nebo předělat na sytič na manual? Ale nevim kam ho dát to toho karbecu.

Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 15:03 | Nahoru | #7
Hmmm, tak mě napadá.. Sehnat to, co tam patří a vrazit to tam, kam to patří?

1 reakcí na tento příspěvek Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 15:17 | Nahoru | #8
A kam když jsem karbec mel venku a zádný otvor na něm ani nevim jestli mám origo karbec. Nemá někdo foto?

(reakce na) Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 15:58 | Nahoru | #9
slick11> co mas presne za moto

1 reakcí na tento příspěvek Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 16:01 | Nahoru | #10
CPI OLIVER 2005 50 2t

(reakce na) Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 16:46 | Nahoru | #11
slick11> spis vyfot ti ten karbec, z obou stran, na tomhle motu by mel byt automat,

1 reakcí na tento příspěvek Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 20:38 | Nahoru | #12
Má tam tento Mikuni. Čierna kapsula je sytič, bez neho to štartuje na péčko. Čidlo, ktoré asi máš na mysli ty (to je to napravo) uľahčuje zimné štarty a slúži na ohrev zmesi pre čo najrýchlejšie zohriatie motoru na prevádzkovú teplotu. Niečo ako žhavič na dízlaku.

Toľko teória teraz prax - je to pitomina, poriadne to nefunguje a leda tak ti to zbytočne žere šťavu zo slabučkého dynama (radšej nech ide do svetiel...)
Takže, kontektory odpojiť a zaizolovať. Čidlo môžeš vyšrobovať ak sa ti tam nepáči, žiaden vzduch ani palivo okolo neho priamo neobteká.

(reakce na) Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 21:14 | Nahoru | #13
Woozie02> takze zaizolovat konektory od cidla? A sytic nechat normalne pripojenej a mel by chodit jo? Takovej karbec tam neman tak uz tam nekdo nandal jinej.

Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 21:29 | Nahoru | #14
slick11:Jj, tak ako píšeš. Tento Mikuni sa montuje v prvovýrobe, ale často sa nahrádza napr. DellOrtom. Hodila by sa fotka alebo aspoň typ čo tam teda vlastne máš

Čidlo u motoru 50 2t

24.2.2015 v 21:30 | Nahoru | #15
Melo by tam byt tohle a bude po problemu vymenu zvladnes jsou tam jen dva sroubky a konektor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bocni stojan CPI Popcorn 50, CPI Oliver City, Keeway Focus slick11 3 13.1.2021 v 16:31 Holomraz12
Nový variátor a spojka Keeway Focus Mat3472 15 8.5.2020 v 13:30 olex21
Keeway focus 50 2T jede 20km/h Max Keeway Focus morou28 17 21.1.2020 v 18:06 callowsick
70cc kit - problém Keeway Focus Mat3472 0 14.5.2019 v 07:29 Mat3472
karburátor - zapojení Keeway Focus Mat3472 2 7.5.2019 v 09:12 Mat3472


TOPlist