Dík
Ad náklady na servis, těžko říci, zase je to kus od kusu a podlě mě v tom hraje roli i pořizovací cena, tj. pokud se koupí dobře není problém udělat i větší servis aby člověk věděl co má pod zadkem, jinak dílů je všude mraky a mnoho informací a rad se dá sehnat od uživatelů TDM, kteří jsou veskrze sdílní a ochotní.
900 je jistě již pokročilejší než 850, záleží na penězích a na osobní sympatii, mě se 850 4TX ( navíc ta moje konkrétní ) líbyla tak jsem šel do ní. Rozhodně nelituji.
S Varanem zkušenost za řídítky nemám, jednou jsem je porovnával na benzínce, když jsem vedle něj stál a je to větší mastodont, TDM bude jistě ovladatelnější a "hravější".
Vyber dobře.
Jasně že je TDM hravější. Taky je lehčí a ono je vždy něco za něco. A jak bylo psáno. Když TDM, tak koukej po 900ccm. A když Varadero tak rok 2003+
1 reakcí na tento příspěvek Honda XL 1000V Varadero vs. Yamaha TDM 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL 1000V Varadero vs. Yamaha TDM 850
Carcharot píše: No co jsem koukal do katalogu tady na m.cz, tak přepočet výkon/váha jsou ty motorky prakticky stejný (TDM vede o pár desetinek). Sice váhy se až tak nebojím, ona ani ta Deauvillka nebyla žádný drobeček - měla suchou 220 kg, ale mám trošku obavy z výšky, přece jen nejsem žádnej dlouhán, mám 182 cm... Dle srovnání má XL vyšší sedlo o 3 cm než NTV, tak snad to nebude tak hrozný mít o tři čísla pod zadkem víc.
na katalogy nekoukej. TDM (900) je přes nižší výkon i nižší hmotnost výrazně svižnější než VaranNaposledy editováno 10.02.2015 10:36:57
2 reakcí na tento příspěvek Honda XL 1000V Varadero vs. Yamaha TDM 850
1 reakcí na tento příspěvek Honda XL 1000V Varadero vs. Yamaha TDM 850
alfik68 píše: A tak zase já jsem měl,možnost si vyzkoušet i TDM 850.Mě na tom vadila ta ovladatelnost v malých rychlostech.Možná má tdm jiný úhel sklonu vidlí a jinde těžiště?Nevím.Ochrana před nepřízní je myslím taky lepší na Varanovi.Taky jezdím hodně s otevřenou odklápěčkou a do 100 km se to dá,a to i teď v zimě.Každopádně,mám Varana 1999,jsem nadmíru spokojen.Manipulace na místě mi nedělá problém,mám 180 cm a 83 kg,pravda,nesmí mi stát z kopce dolů,pak se s ním taky peru.Ale jak už tu někdo poznamenal,každý si bude chválit tu svou motorku.Chce to si zkusit obě.
Chápu-li to správně, tak Ti přišlo že TDM se hůř ovládá v malých rychlostech než Varan?
Otázka je co od toho čekáš. Varadero je fakt obrovský, o dost silnější než TDM ( jezdil jsem na tom prvním typu 850tky) .
Zatímco TDM je v podstatě naháč na vysokým podvozku. Motorka příjemně úzká ( hlavně nádrž na Varaderu je strašně široká ) , hravá, ochrana proti větru žádná. Ale motor takovej bezpohlavní.
Zvolil jsem Varadero, protože Honda. Hlavně srovnáváš, ne úplně srovnatelný motorky. TDMko má o hodně blíž k TransAlpu.
Naposledy editováno 22.02.2015 20:41:22
(reakce na) Honda XL 1000V Varadero vs. Yamaha TDM 850
o5zpět píše: TDM si koupí jen ten kdo nemá na něco jiného, svádět to na "pružnej" motor je už asi klišé
No, nevím jak jsi to přesně myslel, nicméně mými slovy bych to řekl jinak, TDM si koupí ten kdo dá dohromady max. kolem 60t. a chce slušnýho, spolehlivýho a pohodlnýho křížence silnice a cendura, kdo jezdí hlavně silnice a sem tam nějakou polňačku ( na off to fakt není - ač jsem viděl i dost hustý fotky co s tím dávali ), kdo chce aby to i ve dvou nějak rozumě jelo a přitom když jede sám aby si mohl sem tam i "zablbnout" a v neposlední řadě aby se s tím dalo i cestovat. Tohle všechno může TDM nabídnout. Co se týče spotřeby oleje, ano je to již legenda, nicméně podle mě je z převážné většiny zapříčiněna tím, že ty stroje maj neskutečně nalítáno, znám dost lidí, kteří nechali udělat potřebné opravy, konečně sám jsem taky jeden z nich, ( od vcelku levné výměny gufer až po novej výbrus a písty ) a od té doby mají klid, ono když se na to sere tak se nelze divit, ale tak je to se vším že. K tomu zmiňovanému nepohodlí bych ještě dodal, že s orígo sedlem nemám zkušenost, ale s přešitým je to úplně napohodu a mě za něco přes 700km za den boleli víc ruce než prdel.
Můj názor je ten, že ty motorky jsou víc rozdílný než podobný, Varan je 100% cesťák a tomu je na něm podřízeno vše, TDM je kočkopes se kterým může být sranda i když pojedeš pár km do krámu pro rohlíky ( nepřipadám si na tom při takovýchto krátkých cestičkách blbě - na koupák, do krámu, vedle do vesnice na návštěvu, do práce .... ) kdybych měl na cestování Varana, tak bych si na tyhle ostatní jízdy musel asi koupit ještě něco menšího k tomu.
Každá má něco. Asi se dá souhlasit s tím, že TDM má opravdu blíž k TA, jen je míň off, ale zase víc cestovní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |