Téma: Alkohol za řidítky (volantem). Tolerance?
 
6.2.2015 v 07:18
Světe div se, stále narážím na jedince, kteří tolerují alkohol při řízení a za zabití pod vlivem alkoholu je pro ně dostatečným trestem třeba podmínka. Co si o tom myslíte vy? Opravdu je to taková malichernost a dopouští se tihle blázni rizika až jen v případě, kdy někomu způsobí škodu na životě, zdraví či majetku? Naopak, když se nic nestane, tak je vše v pořádku?

Anketa: Zájímá mě, s jakými názory jezdíme v běžném provozu.

rozhodně NE: bez alkoholu

spíše NE a ANO: tolerance nízké hladiny alkoholu u řidiče, jako je to v některých státech.

rozhodně ANO: alkohol co je libo

Opilý řidič vjel v Děčíně na zastávku MHD - 1 mrtvý, 4 zranění

Není od věci u těch, kteří tolerují alkohol, aby se za to nestyděli a napsali svůj názor, a proč si za nim stojí. I když předpokládám, že na to asi nedojde.

Naposledy editováno 06.02.2015 08:59:35
Anketa: Alkohol za volantem či řidítky:
rozhodně NE!
51%
65
spíše NE!
16%
20
spíše ANO!
11%
14
rozhodně ANO!
23%
29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alkohol za řidítky (volantem). Tolerance?

6.2.2015 v 16:35 | Nahoru | #1

Creck píše: Je to debilni takhle pausalizovat. Zatimco zkuseny ridic - muz - by klidne po jednom,dvema pivech ridil bezpecneji nez prave vylezla zena z autoskoly, tak dat si dve piva mlada holka bez zkusenosti je sebevrazda.

Tudiz nejucinejsi by bylo chtit po policajtech myslet aby neco tolerovali ... jo napsal jsem myslet policajti .... neni treba pokracovat.

Je to to same jako s rychlosti, proc se nekde vlacet 80 Km/h kdyz moderni auta dokazi jezdit bezpecne i pri vyssich rychlostech, samozrejme musime vsichni jezdit tech 80 Km/h protoze je to dane i pro 30 let stare sunky, bez zimnich pneu.



Souhlas

Kdybch to chtěl hnát do absurdna, zavedl bych nějaký bodový hodnocení řidiče, dle různých kategorií. Např. léta praxe, počet km bez nehody, rychlost reakce, samotný řidičský umění, zadravotní stav, prostorová orientace, schopnost rychle a právně vyhodnotit situaci, atd. Prostě všechno, co může ovlivnit řízení a pak bych to zprůměroval. Kdo by nedosáhl třeba alespoň 70% ze 100%, byl by nezpůsobilej. Pak by se taky mohlo stát, že dejme tomu, třicátník ve vynikajícím zdravotním stavu se závodní licencí, patnácti lety praxe a najetými hafo km bez nehody s trojkou pod kůží byl byl nakonec daleko způsobilejší k řízení auta, než nějakej důchodce, nebo nějaká slepice co si plete brzdu s plynem a bez automatu by se ani nerozjela.

Berte to s nadhledem, ale skutečnost je taková, že po silnicích jezdí spousta nebezpečnejch lidí a rozhodně všichni nejsou nalitý. Naše policie, ale potírá jen ty ožralý a ty co jedou rychle a nebo maj prošlou lékárničku. Protože je to snadný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alkohol za řidítky (volantem). Tolerance?

6.2.2015 v 16:47 | Nahoru | #2

Buni píše: Prostě všechno, co může ovlivnit řízení a pak bych to zprůměroval. Kdo by nedosáhl třeba alespoň 70% ze 100%, byl by nezpůsobilej. Pak by se taky mohlo stát, že dejme tomu, třicátník ve vynikajícím zdravotním stavu se závodní licencí, patnácti lety praxe a najetými hafo km bez nehody s trojkou pod kůží byl byl nakonec daleko způsobilejší k řízení auta, než nějakej důchodce, nebo nějaká slepice co si plete brzdu s plynem a bez automatu by se ani nerozjela.



Tož fajné, podle téhle teorie bude nejbezpečnější mírně přiopilý zfoukaný trávkař na piku, došňupaný koksem. Plusy a mínusy se vyruší a s reakční dobou je opět na nule, ne?

(reakce na) Alkohol za řidítky (volantem). Tolerance?

6.2.2015 v 22:37 | Nahoru | #3

Buni píše: Souhlas

Kdybch to chtěl hnát do absurdna, zavedl bych nějaký bodový hodnocení řidiče, dle různých kategorií. Např. léta praxe, počet km bez nehody, rychlost reakce, samotný řidičský umění, zadravotní stav, prostorová orientace, schopnost rychle a právně vyhodnotit situaci, atd. Prostě všechno, co může ovlivnit řízení a pak bych to zprůměroval. Kdo by nedosáhl třeba alespoň 70% ze 100%, byl by nezpůsobilej. Pak by se taky mohlo stát, že dejme tomu, třicátník ve vynikajícím zdravotním stavu se závodní licencí, patnácti lety praxe a najetými hafo km bez nehody s trojkou pod kůží byl byl nakonec daleko způsobilejší k řízení auta, než nějakej důchodce, nebo nějaká slepice co si plete brzdu s plynem a bez automatu by se ani nerozjela.

Berte to s nadhledem, ale skutečnost je taková, že po silnicích jezdí spousta nebezpečnejch lidí a rozhodně všichni nejsou nalitý. Naše policie, ale potírá jen ty ožralý a ty co jedou rychle a nebo maj prošlou lékárničku. Protože je to snadný.



Tak ono by stacilo treba po patnacti letech bez nehod davat jinou barvu ridicaku, ktera by ti povolila jiste vyhody.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist