Téma: Alkohol za řidítky (volantem). Tolerance?
 
6.2.2015 v 07:18
Světe div se, stále narážím na jedince, kteří tolerují alkohol při řízení a za zabití pod vlivem alkoholu je pro ně dostatečným trestem třeba podmínka. Co si o tom myslíte vy? Opravdu je to taková malichernost a dopouští se tihle blázni rizika až jen v případě, kdy někomu způsobí škodu na životě, zdraví či majetku? Naopak, když se nic nestane, tak je vše v pořádku?

Anketa: Zájímá mě, s jakými názory jezdíme v běžném provozu.

rozhodně NE: bez alkoholu

spíše NE a ANO: tolerance nízké hladiny alkoholu u řidiče, jako je to v některých státech.

rozhodně ANO: alkohol co je libo

Opilý řidič vjel v Děčíně na zastávku MHD - 1 mrtvý, 4 zranění

Není od věci u těch, kteří tolerují alkohol, aby se za to nestyděli a napsali svůj názor, a proč si za nim stojí. I když předpokládám, že na to asi nedojde.

Naposledy editováno 06.02.2015 08:59:35
Anketa: Alkohol za volantem či řidítky:
rozhodně NE!
51%
65
spíše NE!
16%
20
spíše ANO!
11%
14
rozhodně ANO!
23%
29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alkohol za řidítky (volantem). Tolerance?

6.2.2015 v 16:47 | Nahoru | #1

Buni píše: Prostě všechno, co může ovlivnit řízení a pak bych to zprůměroval. Kdo by nedosáhl třeba alespoň 70% ze 100%, byl by nezpůsobilej. Pak by se taky mohlo stát, že dejme tomu, třicátník ve vynikajícím zdravotním stavu se závodní licencí, patnácti lety praxe a najetými hafo km bez nehody s trojkou pod kůží byl byl nakonec daleko způsobilejší k řízení auta, než nějakej důchodce, nebo nějaká slepice co si plete brzdu s plynem a bez automatu by se ani nerozjela.



Tož fajné, podle téhle teorie bude nejbezpečnější mírně přiopilý zfoukaný trávkař na piku, došňupaný koksem. Plusy a mínusy se vyruší a s reakční dobou je opět na nule, ne?

(reakce na) Alkohol za řidítky (volantem). Tolerance?

6.2.2015 v 17:10 | Nahoru | #2

dj_hroch píše: Tož fajné, podle téhle teorie bude nejbezpečnější mírně přiopilý zfoukaný trávkař na piku, došňupaný koksem. Plusy a mínusy se vyruší a s reakční dobou je opět na nule, ne?



Spíš by se mu to sečetlo.

A nebo by ani nebyl schopnej za ten volant vlízt, čímž by pro bezpečnost udělal nejvíc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist