1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
J.M.K. píše: ... Další věc je, že i tu elektriku pro elektrická auta je třeba nějak vyrobit. A jádro, vítr a voda ani zdaleka nepokryjí poptávku...
Pro lidske zdravi je v soucasnosti ale velmi dulezite kde ty emise vzniknou.
Zajed si do Sanghaje nebo Pekingu a pochopis. Jsou dny, kdy se opravdu venku neda dychat a clovek se davi pri kazdem nadechu. A to i na okraji mesta.
Mimochodem, Evropa uz neni nejprisnejsi. Nove Cinske emisni normy pro mesta preskocily Euro6 a jsou v podstate na urovni Euro7 (alespon pro CAT light off).
edit: k tematu monotronic a obecne vstrikovani vs. karburator vs. emise. Zkus si precist velmi dobry clanek "Die BMW TwinPower Turbo Ottomotoren Technologie als Enabler zur Erfüllung weltweiter Emissionsanforderungen. BMW TwinPower Turbo Gasoline Engine Technology - Enabling Compliance with worldwide Exhaust Gas Emissions Requirements" jestli se chces dostat do obrazu jake benefity nabizi nove technologie. Mel by byt verejne ke stazeni, prezentovali ho borci z Mnichova loni nebo predloni ve Vidni na Motorensymposium.
Naposledy editováno 07.02.2015 17:29:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
Jinak za odkaz na článek děkuju, německy sice nevládnu, ale snad něco vytuším.