1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
Ale hlavní, co mě zvedá ze židle, jsou ty katalogové údaje spotřeby, získané v laboratorních a co nejideálnějších podmínkách, kdežto realita je samozřejmě jiná. A zrovna Hyundai v tomto ohledu čelil i pár žalobám - toť příklad, abys viděl, že ač pár vozů této značky vlastním, rozhodně nejsem jejím zarputilým obhájcem, neuznávajícím, že by mohla mít i nějaká negativa.
J.M.K. píše: assassin> Netvrdím, že na autech budou stejné aušusakumulátory, jako ve vrtačkách, ale ta manipulce z životností tam bude každopádně a pár takových případů už v praxi bylo. Podobně nějaký hybrid od Fordu, který měl v reálu o 20% větší spotřebu, jak "klasika", přestože výrobce tvrdil opak. A to srovnání bylo zkoušeno na motorech Škoda a na motorech Fiat řady FIRE. Na oba šly v pohodě naroubovat karbce a s karbcem měly by menší spotřebu. Dá se to dohledat i na netu. Až teprve vícebod s geometricky stejným sáním nad karbcem vítězí.
Ale hlavní, co mě zvedá ze židle, jsou ty katalogové údaje spotřeby, získané v laboratorních a co nejideálnějších podmínkách, kdežto realita je samozřejmě jiná. A zrovna Hyundai v tomto ohledu čelil i pár žalobám - toť příklad, abys viděl, že ač pár vozů této značky vlastním, rozhodně nejsem jejím zarputilým obhájcem, neuznávajícím, že by mohla mít i nějaká negativa.
Jenze to furt tahs z klobouku auta vyvojove desitky let stara a technologie ktere jsou davno za zenitem...
Ad laboratorni parametry - ty testy jsou jsou za jasne danejch podminek, ze kdyz franta z horni dolni sedne do auta ktery ma v papirech 5 a nedokaze se dostat pod 7 nic neznamena protoze jsou lidi co se stejnym autem umi za 3...
Spousta tech nedodrzenejch parametru je casto v obsluze...