Téma: Chcípat nebo nechcípat
 
4.2.2015 v 11:58
Ahojte, chtěl bych se zeptat na váš názor. Jak u aut, tak u motorek. Chcípat nebo nechcípat, myslím tím třeba na nějaké kratší přestávky jako 5 minut. Neřeším spotřebu na volnoběh ta je mi úplně fuk. Někde jsem četl článek, že (u aut) jak jsou kluzná ložiska mezi klikou a ojnicí a při chcípnutí klesne tlak a zmizí olejový film a při dalším startu to chvilku běží na sucho. Já věčně peskuju matčinýho přítele, za to že furt chcípá auto ( volvo xc 70 D5)i na kratičké pauzy, protože mě otec vždy říkal, že pokud není potřeba tak nechcípat myslím při tom i na turbo a podobně.. Jaký je váš názor jak u aut tak u motorek ? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat

6.2.2015 v 21:31 | Nahoru | #1
JMK: ano vrtacky z kauflandu pouzivaji na chlup stejne clanky jako elektromobily ...
Favorit s jednobodovym vstrikovanim zral vic nez karbec = moderni beziny jsou ekokramy co vic zerou a hur jedou (

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat

6.2.2015 v 21:41 | Nahoru | #2
assassin> Netvrdím, že na autech budou stejné aušusakumulátory, jako ve vrtačkách, ale ta manipulce z životností tam bude každopádně a pár takových případů už v praxi bylo. Podobně nějaký hybrid od Fordu, který měl v reálu o 20% větší spotřebu, jak "klasika", přestože výrobce tvrdil opak. A to srovnání bylo zkoušeno na motorech Škoda a na motorech Fiat řady FIRE. Na oba šly v pohodě naroubovat karbce a s karbcem měly by menší spotřebu. Dá se to dohledat i na netu. Až teprve vícebod s geometricky stejným sáním nad karbcem vítězí.
Ale hlavní, co mě zvedá ze židle, jsou ty katalogové údaje spotřeby, získané v laboratorních a co nejideálnějších podmínkách, kdežto realita je samozřejmě jiná. A zrovna Hyundai v tomto ohledu čelil i pár žalobám - toť příklad, abys viděl, že ač pár vozů této značky vlastním, rozhodně nejsem jejím zarputilým obhájcem, neuznávajícím, že by mohla mít i nějaká negativa.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist