Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
caba29 píše: Keďže nechcem zbytočne zakladať novú tému, a tu som sa dočítal ze M900 je pocitovo dosť slabá, viete to bližšie niekto vysvetliť? Mám možnosť kúpiť kompletne spravenu ducnu a rozhodujem sa či ísť do nej. Jazdil som tri roky TA700, potom CBR600F. Chcem to len na občasné zvezenie pár tisíc km ročne 😎 Dik za info.
v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou seselkie píše: v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou se
Taky jsem s SS900i (stejný srdce) v zatáčkovitých úsecích nikdy neměl problém držet se čehokoliv... opravdu čehokoliv. Delší rovinka, rychlost nad 140 a 150ti koňové bestie už utíkali... ale skutečně jen trochu delší rovinky.