globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))

Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 22:00 | Nahoru | #1

t_freedom píše: Pedrosso> odpružení a brzdy na Speed Triplech do 2010 je opravdu poplatný době ...
jinak dobrá mašina...bez debat...ale aby tady mladej cintal nesmysly o S4R... u kterýho ani nestál

... bože, vždyt to má ty cucáku motor z 998my(víš co to je...?... to není PIN z karty)...ty babská motorko



Ty seš dobrý pako .

Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 22:10 | Nahoru | #2
MichalR66> hele ja byl taky mladej a hned po dokonceni skoly sem si bezel vzit pujcku a utikal sem pro vysnenou kapotovanou CBR. Jezdil sem na tom jak prase a divim se a sem rad ze sem tu dobu ve zdravi prezil. Tak sem si rek ze kapotu uz nechci ze musim mit neco nahatyho aby me to nenutilo jezdit kudlu. Koupil sem itala a pochopil sem co znamena motorka s dusi. Dneska i kdyz mam penize na CBR RR nebo FZ1 tak uz to proste neni muj styl. Chci motorku ktera se mi libi. Je mi jedno ze v nizkych otackach cuka, ze ma drazsi servis. Vzdyt ja jezdim uz jen pro radost a japonec mi dneska prijde nudnej. Zavidim tem kterejm nudnej nepride protoze narozdil odemne jich maj plny bazary a muzou si vybirat vybavu, barvu atd... Kdo nejezdil na Ducne sezonu nepochopi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 22:21 | Nahoru | #3

MichalR66 píše: Ty seš dobrý pako .

Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference.



já pásmo do 3t otáček v pohodě na první tři kvalty využívám... bez problémů.
Dál už nemá smysl... na co?...ten kdy by chtěl jezdit na vyšší kvalty kolem 3t rpm...nepotřebuje 998čku motor.
Apropos, co dělá TKMka pod 3t rpm na 4-6kvalt?

Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference



ty fole...ale víš co musí bejt strašný? ... mít Tripla a muset se nechat v Mostě na rovině oprášit pojízdným hajzlem co zní jak před koncem... to bych nechtěl zažít

Naposledy editováno 28.01.2015 22:30:46

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 23:01 | Nahoru | #4
MichalR66> tak pásmo pod 3tis nepoužívá nikdo koho znám ani na vysavačích...
a podvozek S4RS si myslím, že je i na většinu dnešních "moderních" strojů zcela dostačující, je to myslím shodný s 999R... brzdy taktéž... a pokud máš full systém s posunutou křivkou na 10.500 tak to jede dost slušně... série 260km/h... asi mi něco uniklo, ale neznám V2 naháč, kterej má 200 koní...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist