Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: Pedrosso> odpružení a brzdy na Speed Triplech do 2010 je opravdu poplatný době ...
jinak dobrá mašina...bez debat...ale aby tady mladej cintal nesmysly o S4R... u kterýho ani nestál
... bože, vždyt to má ty cucáku motor z 998my(víš co to je...?... to není PIN z karty)...ty babská motorko
Ty seš dobrý pako .
Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
MichalR66 píše: Ty seš dobrý pako .
Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference.
já pásmo do 3t otáček v pohodě na první tři kvalty využívám... bez problémů.
Dál už nemá smysl... na co?...ten kdy by chtěl jezdit na vyšší kvalty kolem 3t rpm...nepotřebuje 998čku motor.
Apropos, co dělá TKMka pod 3t rpm na 4-6kvalt?
Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference
ty fole...ale víš co musí bejt strašný? ... mít Tripla a muset se nechat v Mostě na rovině oprášit pojízdným hajzlem co zní jak před koncem... to bych nechtěl zažít
Naposledy editováno 28.01.2015 22:30:46
a podvozek S4RS si myslím, že je i na většinu dnešních "moderních" strojů zcela dostačující, je to myslím shodný s 999R... brzdy taktéž... a pokud máš full systém s posunutou křivkou na 10.500 tak to jede dost slušně... série 260km/h... asi mi něco uniklo, ale neznám V2 naháč, kterej má 200 koní...