globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenost Motocentrum Olomouc
 
24.1.2015 v 12:19
Ahoj,chci se podělit o zkušenost s Motocentrum Olomouc..Kamarád sháněl motorku a narazili jsme na Zx10r 2008..Nato že mají v inzerátu napsáno výborný stav!!!Tak podle mě nebyl ani dobrý..Po telefonátu jsme byli ujištěni že je moto po všech stránkách super..Tak se táhnem takovej flák a...Rozbité zadní světlo,sedlo spolujezdce nesedělo,praslý spodek kapoty klínu,prasklý plast podsedlovky a na dalším místě zapatlaný vrstvou barvy.Tlumič řízení absolutně nefunkční a motorka vypadá celkově nehezky.Celá lakovaná a ne moc dobře.Na otázku že v inzerátu mají r.v.2008 a tento model se dělal 06-07 mě prodávající odsekl že nekoukají na rok výroby ale na dání do provozu.Což je podle mě docela rozdíl..Tak kdyby někdo náhodou hodlal absolvovat výlet na tuto mašinu tak si ušetřete cestu protože za toto 119 000kč je spíš špatný vtip..Ani nastartovat jsme jí nechtěli..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc

28.1.2015 v 11:12 | Nahoru | #1
Jioolk>
Asi tak....v jedné nejmenované české firmě mají v každé expedici toto a nebylo od věci se alespoň nad tím zamyslet.

Zákazník je u nás nejdůležitější osobou a je jedno jestli se dostaví osobně, napíše nebo zatelefonuje.
Zákazník není závislý na nás, ale my na něm.
Zákazník nás nikdy neruší v práci! Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, ale on ji dělá nám tím, že nám dává příležitost
Zákazník není někdo, s kým je nutno bojovat. Ještě nikdo nad svým zákazníkem nezvítězil.
Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svým přáním! Naší snahou je toto přání splnit.
Zákazníka je lehčí si udržet, nežli jej znovu získat.

(reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc

28.1.2015 v 11:43 | Nahoru | #2

Peřina píše: Jioolk>
Asi tak....v jedné nejmenované české firmě mají v každé expedici toto a nebylo od věci se alespoň nad tím zamyslet.

Zákazník je u nás nejdůležitější osobou a je jedno jestli se dostaví osobně, napíše nebo zatelefonuje.
Zákazník není závislý na nás, ale my na něm.
Zákazník nás nikdy neruší v práci! Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, ale on ji dělá nám tím, že nám dává příležitost
Zákazník není někdo, s kým je nutno bojovat. Ještě nikdo nad svým zákazníkem nezvítězil.
Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svým přáním! Naší snahou je toto přání splnit.
Zákazníka je lehčí si udržet, nežli jej znovu získat.


..krasa,to by se mnelo tesat

(reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc

29.1.2015 v 17:19 | Nahoru | #3

Peřina píše: Jioolk>
Asi tak....v jedné nejmenované české firmě mají v každé expedici toto a nebylo od věci se alespoň nad tím zamyslet.

Zákazník je u nás nejdůležitější osobou a je jedno jestli se dostaví osobně, napíše nebo zatelefonuje.
Zákazník není závislý na nás, ale my na něm.
Zákazník nás nikdy neruší v práci! Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, ale on ji dělá nám tím, že nám dává příležitost
Zákazník není někdo, s kým je nutno bojovat. Ještě nikdo nad svým zákazníkem nezvítězil.
Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svým přáním! Naší snahou je toto přání splnit.
Zákazníka je lehčí si udržet, nežli jej znovu získat.


To je přesně ten "americký" přístup a taky důvod, proč jsou v US služby a firmy na takové úrovni
Ale už se to mění i u nás a stále více na tento přístup jako zákazník narážím

Naposledy editováno 29.01.2015 17:20:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist