globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO motoru
Čus mám problém chci udělat GO motoru ale jelikož jsem to nikdy předtím nedělal tak si nevím rady.
1)
Jak sundat rotor dynama? Neco jsem o tom četl a našel jsem že mám zařadit nějaký stupeň do rotoru zašroubovat dlouhý šroub M8 (samozdřejmě po vytáhnutí vačky) a rotor vyskočí.
Problém číslo jedna motorka stála 25 let je v dobrém stavu ale nepojízdná to je taky jeden z důvodů dělání GO ale i toho že NEJDE NIJAK zařadit. Jestli by jste mi poradili jak zařadit (motor mám venku na stole!!!) nebo prostě co s tím mám dělat.

2)
Jak mám sundat ty velké matice pod spojkou a na ozubeném kole ojnice (to druhé vedle) celé se mi to protáčí a nechci to nějak neodborně zašprajcovat abych něco nezalomil (jsme na to dva s kámošem který mi může něco přidržet) zarezlé to není alespoň by nemělo bylo to v oleji a ani to nevypadá.

3) Jak celý motor a převodovku seřídit tak aby šlo řadit a startovat kvůli nefunkčnosti bohužel nemůžu vycházet z toho jak je to poskládané protože to je nefunkční.

Díky moc za pomoc. Prosím o "selské" rady pro amatéry.





GO motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2015 v 16:45 | Nahoru | #1
Máš asi dost odvahy, že se do tohoto pouštíš bez zkušeností. Primár povolíš tak, že z druhé strany od magneta to chytneš do goly, párkrát ideálně měděnou paličkou praqštíš do tý matice, aby se trošku povolila. Ložiska stejně půjdou do šmelcu. Potom nasadíš golu a zabereš. Samotný kolečko stáhneš dvou nebo trojramenným stahovákem. Ze spojky vytáhni lamely a do mezer v koši dej nějakej kus železa a přes něco ho zapři o kartery (aby se neopíral přímo) a povol. Nesmíš ale ten plíšek na zajištění mít ohlej na matku. Jo jinak budeš potřebovat hodně různých stahováků a nářadí, který nejsou běžný v normální garáži. Být tebou, dám to někomu jinýmu. Konkrétně čízy už jsem dělal dvě, pokud máš zájem, napiš mi PM, domluvíme se. E: ještě k tomu dotazu č. 3 - pokud jsi ten motor neměl v ruce funkční, tak je to dost složitý na vysvětlení. Stáhni si někde výkres sestavy s kusovníkem, jinak to asi nesložíš. E2: Dotaz č. 1 - zablokuješ primár ze strany fotky, a do rotoru bez vačky šroubuješ M8 šroub. Pokud ho akorát napružíš a nebude chtít vyskočit (je tam morse kužel) tak do napruženýho šroubu bouchni kladivem ve směru osy.

Naposledy editováno 18.01.2015 16:50:18

GO motoru

18.1.2015 v 17:02 | Nahoru | #2
Zase další kartery půlený šroubovákem

GO motoru

18.1.2015 v 17:29 | Nahoru | #3
Pokud to neumíš tak se do toho neser

3 reakcí na tento příspěvek GO motoru

18.1.2015 v 17:49 | Nahoru | #4
Kdyby jste vy dva chytrolíni blbě nekecali a radši mi poradili.

Za 1. Kvůli toho abych to umět tak na to studuji školu...
A za 2. Žádný učený z nebe nespadl takže jak jinak se to mám naučit.

(reakce na) GO motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2015 v 18:06 | Nahoru | #5
Doledo> Já se to naučil tím, že jsem šel od jednoduchých štelování karburátorů a zapalování až na svůj první půlenej motor od fechtla. Totálně jsem ho zkurvil. Díra v karterech tak 3x5cm. Pak jsem zkurvil ještě hodně věcí než jsem se to naučil dělat tak, abych to nezkurvil. Začínal jsem si takhle hrát v 7mi letech. Pokud to nechceš zkurvit, tak se někomu čum pod ruce jak to dělá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru

18.1.2015 v 18:18 | Nahoru | #6
Doledo> A co už jste probírali?

(reakce na) GO motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2015 v 18:28 | Nahoru | #7
Doledo>
na skopnuti rotoru dlouhej sroubM8 /min 4cm zavitu/ racnuj, pak ti spadne do klina..

na matky na primar a spojku vzduchem,,, srovnat pojistny plechy u spojky a pak "odsroubovat" pistoli na vzduch-razovy kladivo...

..driv sem to povoloval pulmetrovou pakou tahem pres ruzny drzaky a zachyty,,, bohuzel dnes uz sme dal...

GO motoru

18.1.2015 v 19:35 | Nahoru | #8
Děkuji moc za rady s pomocí strejdy uplatnil a sundal to dolů...
Každopádně rady na seřízení celého motoru popř. i obrázek nebo odkaz stále vítám :D



(reakce na) GO motoru

18.1.2015 v 19:37 | Nahoru | #9
Fück> karoserie, rámy, brzdy, spojky, převodovky a spoustu dalšího :D

GO motoru

18.1.2015 v 22:22 | Nahoru | #10

GO motoru

19.1.2015 v 18:55 | Nahoru | #11
Copak rozložit, to je problém... ale nejhorší máš skoro za sebou, zpátky to jde samo, dyk to montovaly ve fabrice i báby a Kubánci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 po zahřátí ztratí vykon ČZ 175/478 Vildamir 9 18.9.2023 v 21:46 Vildamir
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist