globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!
 
16.1.2015 v 14:58
Zdrvim všechny, který už svrbí heftová ruka.

Jak je to teď po novém roce s prodejem rámu s papírama?

Předpokládám, že je to jako prodávat celou motorku. Papíry mám v depozitu a podřebuju je odhlásit. Takže je potřeba?:

- kupní smlouva
- čestné prohlášení od kupujícího (notářsky ověřená)
- pojištění
- evidenční kontrola?... fak nevím jak!!!

Nebo je to jinak? Poraďte mistři prodejci. Díky.


Naposledy editováno 16.01.2015 15:00:22

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

20.1.2015 v 14:12 | Nahoru | #121
lancar>

dyt to tam máš napsíno pokud věnomě legalizuješ zlodějnu je to trestné, pokud o tom nevíš tak to musí mít hodnotu nad 4O.OOO kč, tak u nějaké motorky za dvacku to nemusíš řešit, ale mužeš o ni přijít

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

20.1.2015 v 21:36 | Nahoru | #122
tak jo pánové, pěkně jste mi to tu zasrali a žádný srozumitelný příspěvek k tématu ... poradí mi teda někdo jak to zařídit?

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

20.1.2015 v 21:51 | Nahoru | #123

Dave81 píše: Pokud si někdo kupuje NOVOU motorku rovnou na okruh, nemusí ji niokde přihlašet a žádný starosti s papírama nemá. Tak mi spíš řekni jakej je v tomto případě důvod se jich nějak zbavovat?
To samý, pokud si motorku na okruh dovezeš - nutí tě někdo ji přihlašovat, abys pak jak říkáš "musel mít starosti" s papírama s byl skoro donucen je prodat?
Všechno cos tady napsal jsou alibistický řečičky.

Já ti povím jak to je ve skutečnosti:
Většina lidí se rozhodne přestrojit moto na okruh a viděj prachy v tom, že někomu střelej doklady. Že si k těm dokladum o pár týdnů později někdo štípne třeba zrovna tu jejich motorku už jim asi nedochází. Nebo myslej, že tu motorku k dokladům si někdo doma vyrobí???



Predpokladam ze stejne odsuzujes i prodej dilu na motorky z druhe ruky a kupujes vzdy vse nove u autorizovaneho prodejce ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

20.1.2015 v 21:53 | Nahoru | #124

methaw píše: tak jo pánové, pěkně jste mi to tu zasrali a žádný srozumitelný příspěvek k tématu ... poradí mi teda někdo jak to zařídit?



Ja bych se asi zasel zeptat na urad, kdyz ti tu nekdo poradi tak jakou mas jistotu ze jeho navod bude fungovat? Navic si kazdej urad ty pravidla tak nejak prebira po svem (co nekde projde, jinde ne...) takze je lepsi vedet co po tobe budou chtit .... Na evidencku se zeptej na STK kam bys s tim jel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

20.1.2015 v 22:51 | Nahoru | #125

assassin píše: Ja bych se asi zasel zeptat na urad, kdyz ti tu nekdo poradi tak jakou mas jistotu ze jeho navod bude fungovat? Navic si kazdej urad ty pravidla tak nejak prebira po svem (co nekde projde, jinde ne...) takze je lepsi vedet co po tobe budou chtit .... Na evidencku se zeptej na STK kam bys s tim jel...



né že by mě to nenapadlo, ale tam je to na palici, nido se tam s ničím nesere, tak jsem zkusil "štěstí" tady...

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 08:51 | Nahoru | #126
methaw>
co tu furt zkoušíš za štěstí nechápu, první blb na tebe nastopí že napomáháš zlodějům a pak se už nic nedovíš,

běž na úřad a tam se zeptej, že jsi rozbil motorku a máš vyměněný rám i motor zda ti to papírově vymění, tyto akce ale hodně dřou a vyžadují mazání nebo nejdou,

i malé dítě pochopí že pokud potřebuješ evidenční kontrolu motorky na prodej

tak papíry samostatně neprodáš !!!!!

zkušený si poradí

Naposledy editováno 21.01.2015 09:38:14

2 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 10:58 | Nahoru | #127
tak v prvni rade k tomu, ze mas motorku po nehode a rozprodas ji na nahradni dily a zustane ti jen ram a doklady by diky § 13 a § 14 zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích ve znění zákona č. 103/2004 Sb. - trvalé vyřazení vozidla - nemelo dojit.

Duvod proc pisu, ze nemelo dojit je ten, ze

Krajsky urad vydava podle § 14 odst. 1 zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, opravneni k provozovani zpracovavani motorovych vozidel.
seznam techto mist kde ti zdarma vydaji doklad o ekologicke likvidaci pokud je vozidlo kompletni.
http://www.registr-v...t_sber_autovraku.pdf

Pokud vozidlo neni kompletni, cimz si po 1.5.2004 porusil zakon, tak se jedna o vyrazeni ostatnich motorovych vozidel a podle citace nize to nemusi byt zadarmo.

Postup při ekologické likvidaci a trvalém vyřazení ostatních motorových vozidel: ekologická likvidace ostatních vozidel probíhá podobně jako v předešlém odstavci. S tím rozdílem, že tyto vozidla nemá povinnost oprávněná osoba odebírat zdarma. Zde záleží na dohodě předávajícího a oprávněné osoby, a to s ohledem na kategorii vozidla a jeho kompletnosti.



proto jsem vyse psal, ze k tvoji situaci by nemelo dojit, pokud neporusis zakon.

cili, ikdyz ve vyse zminenem zakone je zakazano rozprodavat motorova vozidla po dilech, protoze to mohou pouze krajskym uradem poverene tuzemske subjekty (viz odkaz na seznam vyse).
Tak dejme tomu, ze si se z jakehokoli duvodu neridil zakonem a dily si prodal a mas tedy jen ram a papiry.

Nyni mas jedinou moznost jak se ji legalne zbavit. A to nechat si vystavit doklad o likvidaci, ale protoze vozidlo neni kompletni tak to pravdepodobne nebude zadrmo (viz citace vyse).

A nebo to jakoze prodas, ale protoze nove musi na jednom urade probehnout jak odhlaseni tak prihlaseni a jeste s platnou evidencni kontrolou tak tim padem tady cesta nevede.
Takze to budes muset "prodat" pockat az onen kupec nejak zbastli tu svoji stavebnici, preklepe cislo ramu a pak se opet potkate a uskutecnite prepis jakozto prodej celku. Cili se budete tvarit, ze ten bastl s preklepanym VIN je tvuj a ty ho prodavas. Potiz bude kdyz neprolezete evidencni kontrolou. Coz je vic nez pravdepodobne.
A aby toho nebylo malo, tak bud muzes dat RZ do depozita (zpusob jak a jak se pak k Rz v depozitu chovat uz si nastuduj sam, to uz se mi fakt dohledavat nechce). A nebo budes po celou dobu co budes cekat at bastlir zbastli svoje zivotni dilo platit povinny ruceni.
A pak vyvstava otazka, jestli se tohle vsechno vyplati za utrzenou cenu.

Jo pomale ale jiste ty zakony dodelavaji k dokonalosti.

Me osobne na tom sere jedina vec a to ta, ze kdyz si chci rozprodat svuj majetek (motorove vozidlo na ND a nebo ani ne rozprodat, ale pouzit dily z jednoho meho nepojizdneho vozu na muj druhy k oprave) tak mi to zakon zakazuje. Cili chtel-li bych byt Mirek Dusin tak by se mi to moralne pricilo, ze porusuji zakon a jsem k tomu nucen z hlediska logickeho uvazovani. Ale diky moznosti zaplatit si za vystaveni dokladu o ekolikvidaci mi to prijde fer. Protoze zadarmo mi doklad daji kdyz ja jim dam zadarmo svuj vuz, ktery jiz nechci vyuzivat a nemam pro nej vyuziti. Za penize mi ho daji, kdyz jim ten vuz nedam kompletni. Takze poplatek za ukon jako na urade.

A jak uz tu nekdo napsal, kdo maze ten jede, ale kdo podmaze jede lepe.
Legalne to proste nejde. A legalne to ani neslo. Jen byl zakon deravejsi.

2 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 11:04 | Nahoru | #128
A jeste jedna doplnujici myslenka.
Ze zkusenosti vim ,ze kdyz dodas k ekolikvidaci jen papiry a stitky, pripadne kastli nebo ram (zkratka jen identifikatory) tak za to chteji opravnene subjekty 10 000kc.
Otazkou je, jestli se vubec vyplatilo rozprodavat dily, kdyz z vydelanych penez na dilech musis jeste 10k odecist, jestli nebylo levnejsi, rychlejsi to proste do toho srotu hodit rovnou a zadarmo.
To uz bylo tak jen myslenka mimo.

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 12:12 | Nahoru | #129
cuir> je to komplikace, každopádně díky za věcný příspěvek ... co se týče likvidace samotného rámu, tak to už jsem prováděl a záleží ke komu se zajde... někde to chtěj celý jinde mi to udělali bez keců a bez poplatku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 12:48 | Nahoru | #130
cuir>
chtělo by to vybádat co je pojem kompletní vozidlo když už jsi se do toho pustil

příklad havaruji na motorce zmizne přední světlomet, sedák a blatník, motorka není kompletní tak zaplatím 1O.OOO kč nebo koupím světlo blatník a sedák, nechám spravit a dám na vrakec zadarmo?

můj poslední pokec s borcem co likviduje auta byl, kastle, motor,starter,altík a baterka,

pro mě není problém staré věci nevyhazuji a při první příležitosti je poměním,

Naposledy editováno 21.01.2015 12:49:10

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 13:16 | Nahoru | #131
[quote=cuir]Cili se budete tvarit, ze ten bastl s preklepanym VIN je tvuj a ty ho prodavas. Potiz bude kdyz neprolezete evidencni kontrolou. Coz je vic nez pravdepodobne.

proč by motorka neprolezla evidenční kontrolou? když víš co tam kontrolují a věci máš v pořádku?

a bastl? moji magnu mám někdy problém poznat na fotce, protože se vyráběla a přetvářela že bych kolikrát řekl že jsou to jiné motorky, prase se v tom vyzná

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 14:46 | Nahoru | #132
[quote=cuir]A jeste jedna doplnujici myslenka.
Ze zkusenosti vim ,ze kdyz dodas k ekolikvidaci jen papiry a stitky, pripadne kastli nebo ram (zkratka jen identifikatory) tak za to chteji opravnene subjekty 10 000kc.

jako myšlenka zajímavé, ted jsem byl na vrakecu pro kabely tak se na ten příspěvek mrkli,

nesmysl holý věta rozvitá

Naposledy editováno 21.01.2015 14:47:20

Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 21:11 | Nahoru | #133
methaw: jak sem psal, respektive citoval z vykladu. "....zde záleží na dohodě předávajícího a oprávněné osoby...."

takze nekde je to za poplatek nekde to je zadarmo. Neni receno zakonem kolik za co..proste dohoda.

felixxx: chtelo by to si nastudovat zakon je to tam popsane ;)

nicmene - kompletnim vozidlem se mysli podstatne casti vozu. Asi tezko se pri nehode odkutali motor aniz by se nenasel. Spadne-li vsak motor do hluboke propasti a nebude ho mozne vytahnout tak budes mit protokol od vysetrovatele, kde tato skutecnost bude uvedena a opravu nemusis ani takto ztraceny nebohy motor kupovat, montovat do auta a nasledne to davat do srotu.
;)

Ad tvuj druhy post- protoze papiry se neprodavaji jen za ucelem legalizace fabrikou vyrobeneho stroje, ale treba na legalizaci caferaceru ze stareho bezpapiroveho vraku. Tak proto treba neprojdes evidenckou. A divil by ses co vsechno se kontroluje na evidencni kontrole. pokud po tom touzis muzu ti sem dat soupisku technika z STK, ktery evidencni kontrolu provadi. Opet je to presne stanoveno v priloze zakona. Z hlavy nevim jakeho, ale kdysi sem to dohledaval.

tvuj treti a posledni post sem nejak nepochopil. Asi mi na tebe nestaci ma mala inteligence.

chytat za slovicka by ti slo, kde si byl celou dobu?

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

21.1.2015 v 23:01 | Nahoru | #134
vzdyt je to ted uplne jednoduchy, jak si nechat vozidlo napr. na dily a odhlasit ho z evidence - vyvoz do ciziny!

od novely uz neni potreba stk, evidencka a dokonce ani pojisteni na vystaveni vyvoznich znacek. staci pouze udaje kupujiciho cizince - kopie jeho pasu nebo obcanky.

tak snad kazdej ma nekoho znamyho venku, ne? te osobe nic nehrozi, pac venku vetsinou nejsou zadny takhle zkurweny predpisy, ze si to auto pak musi prihlasit. tzn. koupi li moje vozidlo napr. nejakej nemec, muze si stim doma delat co chce, nic mu nehrozi...

Naposledy editováno 21.01.2015 23:03:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 00:41 | Nahoru | #135

felixxx píše: cuir> můj poslední pokec s borcem co likviduje auta byl, kastle, motor,starter,altík a baterka



toš normální kšeft. co bude dělat s ostatním bordelem? možná prodá sedačky, když sou tam nějaké hezké nebo "lepší", ráfky, skla... toto všechno rychle a jednoduše prodá a rychle vydělá.

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 06:39 | Nahoru | #136

dewwil píše: Já si myslím, že po každé totálce by měli VIN stroje navždy zablokovat pro další použití, tedy by už nikdy nemohl jezdit ten stroj po silnicích legálně a nikdo by takhle papíry i s rámem nekoupil. Příklad, máš totální bouračku, na starším stroji to mohou být klidně i jen plasty a pár prkotin a pojišťovna by ti vyplatila průměrnou cenu motorky pouze v případě odevzdání vraku a veškerých dokladů k ní, jinak by odmítla plnění. Když toto pojišťovna neudělá tak ty dostaneš dejme tomu 65tkč za totálku, za 25tkč to opravíš z použitých dílů a za 60tkč prodáš nebo rozprodáš na dílech, takže jsi vydělal kilo a okradl jsi pojišťovnu... Vím minimálně o pěti takovýchto moto po totální škodě. Prostě po totálce zablokovat VIN a papíry k dalšímu použití a hotovo. Když někdo třeba prodává rám s papíry z Firebladea z r.v. 09 nebo i mladší za 25tkč tak pochybuju, že je koupí chudák, kterému praskl rám, koupí to šmelinář co zadá poptávku po tomto stroji např.: Koupím Fireblade 09, původ mě nezajímá na okruh do cca 80tkč. Zloděj mu zavolá a dodá stroj, ve finále šmelinář řekne dám ti pouze 60tkč, je tu v prdeli to a to a to, no zloděj kejvne, přece nepoveze čorku někam schovávat a milej šmelinář to přeskládá na rám s TP, z kterých už nechal vymazat číslo motoru a má legální stroj v hodnotě cca 150tkč za 85tkč a někde brečí kluk/holka co ještě doplácí třeba úvěr na tu moto co mu/jí šlukli Občas to koupěj i bazaristi, kteří koupili stroj, který u nás z nějakých důvodů nelze přihlásit a postavěj ho na tyto papíry... Prostě je to kšeft podporovanej státem, tedy jeho nedokonalým systémem...



Přesně jak píšeš..takhle by se to mělo dělat.. prodej papírů samotných bez vyřezaneho vinu a štítků bych neviděl jako problematické a za hranou...Protože jsme běžně před x lety zpět dělali přestavby přes akreditovaného zástupce značky...vyměna karoserie a motoru byla legalní pokud se typově shodovala..tak ti to povolili a oficialně se přepsalo cisl kar a čisl popř typ motoru..pozděj se přidělovaly úřední vin..to byla prasarna páč se to razilo raznicema v servisu.

Ale dnes v době kdy jde přihlasit téměř úplně všechno ,,je tohle už mimo mísu a mělo by se zakázat prodávat samotné doklady at už samotné a nedej bože doklady s vinem...tady je jasné že je to určeno pouze pro zloděje...nebo má někdo pocit že ne?? Převážně se prodávají doklady z luxusních a drahych aut,,Audi ,Bmw,Mercedes...samé špeky za 2 miliony..X5,ML,Tuareg.S-klasse...atd.teda nesmím zapomenout na octavie a superby..proze ty do tehle kategirie patří také páč je to domácí auto a každy přeškolený lupič to dokáže postavit na značky za 3 dny...!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 07:34 | Nahoru | #137
[quote=swizly]vzdyt je to ted uplne jednoduchy, vyvoz do ciziny!

pokud nekecáš dej sem tu novelu co vím já tak vozidlo muselo mít platnou STK a na vozidlo musely být přiděleny převozní značky asi za dva tisíce
já to zkoušel, že byl na slovensku a auto jsem prodal do servisu protžoe nejelo, tak vrátit značky a chtěli mi vystavit převozky,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 07:46 | Nahoru | #138

Dave81 píše: Takže zas ojebavka....a asi Ti přijde v pořádku a normální. Vždyz ta buzerace zvaná evidencky je jen kvůli temhle obchodníkům s papírama nebo se šrotem...


Víš proč se tomu říká evidenční kontrola? Kvůli evidenci, že právě nemáš v TP jiné VIN než na motocyklu....a celou dobu se ti tu snaží kluci vysvětlit, že jestliže koupim Noty a rám, tak už můžu přihlásit....protože: Mám TP, kde je VIN rámu, mám rám, který se shoduje s VIN, motor je vyměnitelný díl, který se už neeviduje..takže vezmu motor co mám doma nebo sem například koupil u výrobce a je stejného typu...a s tím už projdu evidenčkou bez jakékoliv ojebávky!!!To je jako koupit si lego nebo si koupit celou stavebnici už postavenou...když si koupim lego taky ojebávám, protože jsem si nekoupil celý model už poskládaný?Není na tom nic k ojebání!!!Kupuju Platné TP s rámem, kde se shodují čísla, jinde zase koupim motor stejného tipu!!!Koho sem a jak ojebal?Ojebal bych v případě, že koupím TP bez rámu a čísla si přerazím, to už je jiná..ovšem v praxi taky řešitelné u Jaw, kdy mám třeba 6stejných motorek, kde mají odhlášené (čti zrušené) papíry..no tak co mi zbejva´, když se na ně nechci jen koukat a na takového péráka nebo panelku se už noty blbě shánějí? Prostě koupím jedny papíry a čísla dám stejné...ano toto je ojebávka, nikoho nenabádám, ale je to kolikrát jedno z nejjednoduších a kloudných řešení, pokud se nechci nechat buzerovat nějakým ko*otem co lpí na origo stavu...proč bych měl pikat za to, že můj děd si řekl, že už nebude jezdit a nechce platit povko? Kdyby to ty debilové udělali jka ve švajcu tj. jedna značka na všechny stroje a evidovalo by se pouze vin, nemuseli bychomo občas tu prohnilou zem ojebávát..a jestli tě to se*e tak si žij svatě/hloupě ale nemoralizuj tady ostatní, kteří kolikrát nemají na to, aby si koupili veterána s papíry za xdesítek tisíc a přitom chtějí mít hezkou moto na papírech..ale ještě jednou, koupit TP s rámem a k tomu pak někdě sehnat stejný typ motoru neni ojebávka, ale čistě legální věc...nikde nic nepřerážím, neměněním, nýbrž na legální rám skládám díly a pokud nedělám zásah do rámu tak to neni ani přestavba...nebo ty snad, když někde něco rozstřelíš kupuješ hned novou motorku a neopravuješ ji z dílů po bazaru nebo od výrobce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 07:49 | Nahoru | #139
Dolík....> toš selským rozumem by to šlo ale skutečnost je jiná

pokud se chceš zbavit motorového vozidla stavá se odpadem, pokud obsahuje určitě věci je nebezpečný odpad, a musí se likvidovat předepsaným způsobem,

extrém:
pokud přineseš na vrakoviště kostru z motorky která obsahuje jen železo tak železo není nebezpečnný odpad, a doklad o ekologické likvidaci ti nemusí vystavit dej si ji do šrotu a běž jim to vysvětlovat na úřad tam ti odhlásí max 5O.OOO pokuta a zdar

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 07:56 | Nahoru | #140

Dave81 píše: Tak prokleješ dědka a smiris se s tím jak to je. Mas moznost jit do veteransky RZ. TEČKA. Tak to prostě je.
Kseftovat s dokladama naprosto popírá jejich význam.



Říká někdo kdo jezdí na předimenzovaný motorce.....a teď mi řekni jak s takovóu veteránskou značkou budu moci jezdit běžně na výlety nebo do zahraničí, když to veteránksá RZ zakazuje a smíš s tím jezdit pouze na ofiko srazy nebo předem oznámené jízdy?! to si trošku nedomyslel co? Být víc takových jako jsi ty, tak asi jezdíme pouze na takových strojích prošpikovaných elektrikou kdy s každou chujovinou musíš do servisu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:05 | Nahoru | #141
[quote=Kafi] Prostě koupím jedny papíry a čísla dám stejné...ano toto je ojebávka,

štítků je naštěstí dost

to nemusí být ojebávka, kdyby byly zákony jak v jiných zemích že máš třeba 1O motorek a jednu značku máš svvobodu otevřeš garáž nacakneš a jedeš,

u nás se pořád budou vymýšlet kraviny kterí nikde nefachčí a český člověk furt bude vymýšlet jak snima ojebávka

a proč? pokud jako státní úředník vymyslím jak něco neudělat a přitvrdím, tak se mi zelení !!!!

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:07 | Nahoru | #142

Dave81 píše: Čus, nejsem ani fízl, ani netvrdím, že ty jsi zloděj.
Ale když chci motorku s papírama, koupim si motorku s papírama. Doteď mě nikdo nepřesvědčil proč to dělat jinak.


Už ti to tu řekli x-krát....koupím si motorku z dovozu, kterou u nás už bohužel nelze přihlásit...není třeba z EU a je stará...ale je to krásná motorka, kterou jsem koupil za 20-25tisíc..u nás bych za ní s papírama dal třeba 70tis...,ale vím, že se na inzerci válí rám + tp, kde se shodují čísla a prodávající za to chce 10-15tis....tak si to spočítej..buď dám 70tis nebo dám 25+15=40tis...ušetřil jsem 30tisíc, chudákovi, co to zbořil a zbyl mu rám s papírama jsem pomohl 15tisící a on mi ušetřil 30tis...vše jsem udělal legálně, protože mám rám+tp, kde se shoduje vin a legálně koupenou motorku z dovozu...takže vše mohu legálně přihlásit..co ti na tom nehraje nebo neni jasné?

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:24 | Nahoru | #143

felixxx píše: [quote=Kafi] Prostě koupím jedny papíry a čísla dám stejné...ano toto je ojebávka,

štítků je naštěstí dost

to nemusí být ojebávka, kdyby byly zákony jak v jiných zemích že máš třeba 1O motorek a jednu značku máš svvobodu otevřeš garáž nacakneš a jedeš,

u nás se pořád budou vymýšlet kraviny kterí nikde nefachčí a český člověk furt bude vymýšlet jak snima ojebávka

a proč? pokud jako státní úředník vymyslím jak něco neudělat a přitvrdím, tak se mi zelení !!!!


Přesně tak...aneb jak je v písničce...jedni kradou pro lidi a druhý od lidí....tak kdo tu koho ojebává hm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:28 | Nahoru | #144

Kafi píše: Říká někdo kdo jezdí na předimenzovaný motorce.....a teď mi řekni jak s takovóu veteránskou značkou budu moci jezdit běžně na výlety nebo do zahraničí, když to veteránksá RZ zakazuje a smíš s tím jezdit pouze na ofiko srazy nebo předem oznámené jízdy?! to si trošku nedomyslel co? Být víc takových jako jsi ty, tak asi jezdíme pouze na takových strojích prošpikovaných elektrikou kdy s každou chujovinou musíš do servisu..



Ale kdepak, pokud chceš jezdit do zahraničí a vůbec tu motorku využívat ke každodennímu ježdění, tak si přece koupíš motorku která má platný TP, ne?
Veteránskou RZ uvádím v případě, že doma (nebo někde v inzerci) najdeš nějaký "klenot", který kdosi v minulosti odhlásil a ty se na něm chceš přesto občas povozit.

K těm poznámkám na mou motorku se asi nemá cenu vyjadřovat, o tom na čem kdo jezdíme tohle téma není, tak nevím, kde bereš potřebu to nějakým způsobem hodnotit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:38 | Nahoru | #145
Kafi> veteránskou značku ti poradí jen ten kdo ji nemá a neví o co GO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:53 | Nahoru | #146

Dave81 píše: Ale kdepak, pokud chceš jezdit do zahraničí a vůbec tu motorku využívat ke každodennímu ježdění, tak si přece koupíš motorku která má platný TP, ne?
Veteránskou RZ uvádím v případě, že doma (nebo někde v inzerci) najdeš nějaký "klenot", který kdosi v minulosti odhlásil a ty se na něm chceš přesto občas povozit.

K těm poznámkám na mou motorku se asi nemá cenu vyjadřovat, o tom na čem kdo jezdíme tohle téma není, tak nevím, kde bereš potřebu to nějakým způsobem hodnotit.



Nehodnotím to na čem jezdíš jako to, jak potom uvažuješ.... Promě za mě si jezdit na záchode s raketovym motorem....no, připadá mi, že nečteš pozorně co píšu...
,,ke každodennímu ježdění, tak si přece koupíš motorku která má platný TP, ne?" - chci jezdit na motorce, kterou tu běžné nekoupím..chci jezdit na staré motorce, na uralu atd...to tady s TP jen tak nekoupíš, ale občas se objeví ty papíry s rámem...nebo chci právě tu motorku, která s tp stojí 100tis ale nemám na to a atakhle to vyjde lépe...
nebo třeba i s veteránem...renovovaný stroj s tp (často se jine už neprodávají) stojí 80tis, najdu motorku ve stodole, renovace me přijde na 15tis..když budu chtit veteranske tak si zaplatim každy rok testaci...ale ne vždy to projde pač to neni dokonale a nemam na to zazemi..nebo koupim papiry za 10tis a mam to same navždy a mužu jezdit každodaně...nacož tyhle jednoduche motorky sou idealni..

edit: sorry za diakritiku, překlepy a hrubky, ale snažím se vydělat, abych nemusel dle některých podporovat krádeže a ,,ojebávat" a mohl si koupit nějakou novou šunku...

Naposledy editováno 22.01.2015 08:58:31

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:53 | Nahoru | #147

felixxx píše: Kafi> veteránskou značku ti poradí jen ten kdo ji nemá a neví o co GO


přesně tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 09:34 | Nahoru | #148

Kafi píše: Nehodnotím to na čem jezdíš jako to, jak potom uvažuješ.... Promě za mě si jezdit na záchode s raketovym motorem....no, připadá mi, že nečteš pozorně co píšu...
,,ke každodennímu ježdění, tak si přece koupíš motorku která má platný TP, ne?" - chci jezdit na motorce, kterou tu běžné nekoupím..chci jezdit na staré motorce, na uralu atd...to tady s TP jen tak nekoupíš, ale občas se objeví ty papíry s rámem...nebo chci právě tu motorku, která s tp stojí 100tis ale nemám na to a atakhle to vyjde lépe...
nebo třeba i s veteránem...renovovaný stroj s tp (často se jine už neprodávají) stojí 80tis, najdu motorku ve stodole, renovace me přijde na 15tis..když budu chtit veteranske tak si zaplatim každy rok testaci...ale ne vždy to projde pač to neni dokonale a nemam na to zazemi..nebo koupim papiry za 10tis a mam to same navždy a mužu jezdit každodaně...nacož tyhle jednoduche motorky sou idealni..

edit: sorry za diakritiku, překlepy a hrubky, ale snažím se vydělat, abych nemusel dle některých podporovat krádeže a ,,ojebávat" a mohl si koupit nějakou novou šunku...



Takže ne "Chci něco co nejde koupit", ale "chci něco a chci to levněji, než se to běžně prodává". To už mi přijde rozumnější, protože si nějak nedovedu představit, že bys chtěl něco, co se prostě nedá koupit tak, aby to bylo přepsatelný a legálně provozovatelný.

Máš v hlavě ideu, jak za pár korun koupíš Urala, za dalších pár korun papíry, přeboucháš čísla a budeš jezdit.
Legální to samozřejmě není! A ani tak jednoduchý jak si asi myslíš. A pokud myslíš, že Ural je jednoduchá motorka vhodná na každodenní ježdění (zvlášť x-desítek let stará), tak se taky pleteš. Ale myslím, že to víš, vymýšlíš jen příběhy, kterými chceš podložit "svoji pravdu" a určitě se tu najdou tací, kteří Ti budou souhlasně přitakávat.
Já si teda myslím, že ve svým věku (dle profilu) bys měl uvažovat jinak. Myšlenkově (dle příspěvků zde) mi přijdeš jak člověk z období normalizace. Tos ostatně podložil tím, že si myslíš, že to na čem jezdím ovlivňuje moje uvažování. Nevím co si o mě myslíš, ale věř, že jsem úplně normální kluk z vesnice, co každej den musí do práce a Ty mi bereš naději, že v ČR bude časem lépe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 09:56 | Nahoru | #149

Dave81 píše: Takže ne "Chci něco co nejde koupit", ale "chci něco a chci to levněji, než se to běžně prodává". To už mi přijde rozumnější, protože si nějak nedovedu představit, že bys chtěl něco, co se prostě nedá koupit tak, aby to bylo přepsatelný a legálně provozovatelný.

Máš v hlavě ideu, jak za pár korun koupíš Urala, za dalších pár korun papíry, přeboucháš čísla a budeš jezdit.
Legální to samozřejmě není! A ani tak jednoduchý jak si asi myslíš. A pokud myslíš, že Ural je jednoduchá motorka vhodná na každodenní ježdění (zvlášť x-desítek let stará), tak se taky pleteš. Ale myslím, že to víš, vymýšlíš jen příběhy, kterými chceš podložit "svoji pravdu" a určitě se tu najdou tací, kteří Ti budou souhlasně přitakávat.
Já si teda myslím, že ve svým věku (dle profilu) bys měl uvažovat jinak. Myšlenkově (dle příspěvků zde) mi přijdeš jak člověk z období normalizace. Tos ostatně podložil tím, že si myslíš, že to na čem jezdím ovlivňuje moje uvažování. Nevím co si o mě myslíš, ale věř, že jsem úplně normální kluk z vesnice, co každej den musí do práce a Ty mi bereš naději, že v ČR bude časem lépe...



Hele snažil jsem se ti to vysvětlit, ale kluci měli pravdu...meleš pořád to samí...sou prostě motorky, které u nás nekoupíš, ale sou tu na ně bohužel kolikrát už jen papíry...nikde jsem nemluvil o tom, že je legální přebouchat čísla..když sem mluvil o legálnosti, vždy to bylo ve spojení s rámem, což ty asi nejsi schopný pochopit nebo nechceš..možná pořádně nečteš..
Ideu nevymýšlím, funguje to tak..Ural bych příklad, osobně Urala nechci...ale dám ti tedy jiný příklad...najdi mi kolik je péráků u nás s TP..je jich poskromnu, ale je dost péráku bez papírů...a víš jak se to LEGÁLNĚ dělá s pérákama, pokud na něm chceš opravdu jezdit, protože je to supr stroj? Koupíš péráka, opravíš si ho, k tomu koupíš buď čistě papíry nebo rám s papírama z kejvačky/panelky...ověříš, jestli VIN na rámu tvého péraka není někde náhodou provozavný...zvedneš telefon, zavoláš do Jawy a popíšeš jim situaci (mám péráka, mám přepsatelné doklady, eventuelně mám i rám a chtěl bych to přihlásit)...v Jawě ti řeknou, ať jim napíšeš dopis, kde uvedeš VIN a číslo TP...vystaví ti doklad o přestavbě (kejvka/panelka vychází koncepčně z péráka a jelikož se dělala i sportka, která má taky větší kola, tak to lze..), kde uvedou změnu čísla rámu, změny kol a tipu motoru..za toto zaplatíš 1500,- jawě..s tím vším zajdeš na STK/evidenčku, kde ti to potvrdí, že to sedí..a jdeš to na úřad LEGÁLNĚ přihlásit....a máš péráka na papírech..díky tomu, že se někdo zbavil motorky a zbyly mu ty papíry..vidíš v tom někde čórku, nelegálnost? já teda ne..a máš péraka třeba za 30tis na papírech, který dnes už opravdu s TP nejde skoro sehnat nebo stojí mrdu....
Ne pochopil jsi to špatně, tvoje uvažování kolikrát ovlivňuje to na čem jezdíš..mě je to fakt fuk na čem si vozíš tvé pozadí..ale necpi to ostatním...a naději tu bereš ty..protože právě kvůli takovým lidem jako si ty, kteří bohužel sedí tam nahoře dnes (ne)máme co (ne)máme...a bylo by líp, kdyby nešlo přihlásit moto bez TP na jíné TP, pokud mám rám a TP? Nebylo, naštěstí to jde a tak je možnost jezdit legálně na starých motorkách v běženm provozu..

edit: taky chodím každý den do práec, ale že by si musel? Nutí tě snad někdo? Víš to je to co ty asi neumíš pochopit...je spousta zažitých zbytečných pravidel, stejně tak jako je spousta zbytečných zákonů, kteří akorát přitěžují život...a každý další zákon je další omezení svobody....
¨
edit2: aby si zase nenarážel že pak chci něco levněji..tak na tom taky neni nic špatneho, bohužel v dnešní době je spousta překupníků co asi neznají pravou hodnotu stroje..a ne každý na to pak má, ale chce si splnit sen...a opět to neni ojebávání...a k tomu Uralu, že to pro tebe není vhodný stroj neznamená, že to tak platí i pro jiné ;) možná by ses divil, ale staré stroje vydrží více než ty nové...a ano sou věci, které u nás nelze koupit, aby to šlo jen tak přepsat...třeba staré japonské motocykly např z 80. let nebo staré HD...dnes už to z dovozu nepřihlásíš, ale pokud někdo má doklady a rám, pač to roztřelil..posralo se mu to a díly tu neseženeš, tak zbytek rozprodal a opět mu zbyl rám a TP tak to pak je jediný způsob jak to Legálně dostat na papíry, které patří k danému modelu...

Naposledy editováno 22.01.2015 10:07:11

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:07 | Nahoru | #150
[quote=Dave81]
Já si teda myslím, že ve svým věku (dle profilu) bys měl uvažovat jinak. Myšlenkově (dle příspěvků zde) mi přijdeš jak člověk z období normalizace.

dejv v tom je tvůj problém mysli si co chceš, ale nevnucuj to ostatním, ty děláš vše správně ostatní jsou zloději
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist