globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!
 
16.1.2015 v 14:58
Zdrvim všechny, který už svrbí heftová ruka.

Jak je to teď po novém roce s prodejem rámu s papírama?

Předpokládám, že je to jako prodávat celou motorku. Papíry mám v depozitu a podřebuju je odhlásit. Takže je potřeba?:

- kupní smlouva
- čestné prohlášení od kupujícího (notářsky ověřená)
- pojištění
- evidenční kontrola?... fak nevím jak!!!

Nebo je to jinak? Poraďte mistři prodejci. Díky.

Naposledy editováno 16.01.2015 15:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 07:46 | Nahoru | #1

Dave81 píše: Takže zas ojebavka....a asi Ti přijde v pořádku a normální. Vždyz ta buzerace zvaná evidencky je jen kvůli temhle obchodníkům s papírama nebo se šrotem...


Víš proč se tomu říká evidenční kontrola? Kvůli evidenci, že právě nemáš v TP jiné VIN než na motocyklu....a celou dobu se ti tu snaží kluci vysvětlit, že jestliže koupim Noty a rám, tak už můžu přihlásit....protože: Mám TP, kde je VIN rámu, mám rám, který se shoduje s VIN, motor je vyměnitelný díl, který se už neeviduje..takže vezmu motor co mám doma nebo sem například koupil u výrobce a je stejného typu...a s tím už projdu evidenčkou bez jakékoliv ojebávky!!!To je jako koupit si lego nebo si koupit celou stavebnici už postavenou...když si koupim lego taky ojebávám, protože jsem si nekoupil celý model už poskládaný?Není na tom nic k ojebání!!!Kupuju Platné TP s rámem, kde se shodují čísla, jinde zase koupim motor stejného tipu!!!Koho sem a jak ojebal?Ojebal bych v případě, že koupím TP bez rámu a čísla si přerazím, to už je jiná..ovšem v praxi taky řešitelné u Jaw, kdy mám třeba 6stejných motorek, kde mají odhlášené (čti zrušené) papíry..no tak co mi zbejva´, když se na ně nechci jen koukat a na takového péráka nebo panelku se už noty blbě shánějí? Prostě koupím jedny papíry a čísla dám stejné...ano toto je ojebávka, nikoho nenabádám, ale je to kolikrát jedno z nejjednoduších a kloudných řešení, pokud se nechci nechat buzerovat nějakým ko*otem co lpí na origo stavu...proč bych měl pikat za to, že můj děd si řekl, že už nebude jezdit a nechce platit povko? Kdyby to ty debilové udělali jka ve švajcu tj. jedna značka na všechny stroje a evidovalo by se pouze vin, nemuseli bychomo občas tu prohnilou zem ojebávát..a jestli tě to se*e tak si žij svatě/hloupě ale nemoralizuj tady ostatní, kteří kolikrát nemají na to, aby si koupili veterána s papíry za xdesítek tisíc a přitom chtějí mít hezkou moto na papírech..ale ještě jednou, koupit TP s rámem a k tomu pak někdě sehnat stejný typ motoru neni ojebávka, ale čistě legální věc...nikde nic nepřerážím, neměněním, nýbrž na legální rám skládám díly a pokud nedělám zásah do rámu tak to neni ani přestavba...nebo ty snad, když někde něco rozstřelíš kupuješ hned novou motorku a neopravuješ ji z dílů po bazaru nebo od výrobce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 08:05 | Nahoru | #2
[quote=Kafi] Prostě koupím jedny papíry a čísla dám stejné...ano toto je ojebávka,

štítků je naštěstí dost

to nemusí být ojebávka, kdyby byly zákony jak v jiných zemích že máš třeba 1O motorek a jednu značku máš svvobodu otevřeš garáž nacakneš a jedeš,

u nás se pořád budou vymýšlet kraviny kterí nikde nefachčí a český člověk furt bude vymýšlet jak snima ojebávka

a proč? pokud jako státní úředník vymyslím jak něco neudělat a přitvrdím, tak se mi zelení !!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist