Naposledy editováno 01.01.2015 13:07:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič
norma píše: Jindřej> Koukám,jak ti z toho Itala zmodrala hlava,Akrapa jsem si nekupoval kvůli decibelům a 99 procent motorkářů určitě také ne. Nepotřebuji nikde upoutávat pozornost zvukem.Akrap má krásně chraplavý zvuk. MIVV je pro náctileté,co ještě namají v prd.....sluch. Pak koupí Akrapa,jako já
a proto mi ve svejch 17ti letech vyhovuje Jo a hlava me z toho nikdy nebolela. Ono kdyz nejedes celou cestu v tunelu a min jak 100, tak ten bordel uklidi spolehlive vitr nekam za tebe a ty uz to skoro neslysis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič
1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič
v Německu jsem měl problem (u Lipska) při kontrolce....
takže mám zpět z výroby a jsem v klidu..
P.S. např. LEO VINCE homologaci mají, ale zase je mi líto 17 litrů...
Naposledy editováno 03.01.2015 16:52:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič
Jindřej píše: Tak kvalitu má rozhodně. Ohledně ladění nevím jak to myslíš. Ladí se na brzdě a pokud tam nemáš nějakou hovadinu, je to jedno.
Měl jsem na rsv mivvy a teď mám akrapy a mivvy byly v celém spektru otáček lepší..... Ladil stejný člověk na stejné brzdě.
Myslím to tak, že už z výroby jsou ty výfuky většinou udělané tak, aby nebylo potřeba nic dolaďovat na brzdě, což 90% lidí nedělá, protože např. žijí v tom omylu, že "si to stříkačka poladí sama". Tím teď myslím jen koncovky. Samozřejmě má Akrapovič několik řad, včetně Evolution a Racing Line, kde se mění celý výfukový systém a je třeba pak motorku naladit. Samozřejmě je ideální ji odladit i po výměně pouhé samotné koncovky, ale moc lidí to nedělá.
inmis píše: no hlavně ti nesmí vadit, že nemá homologaci a pak je to šumák..
v Německu jsem měl problem (u Lipska) při kontrolce....
takže mám zpět z výroby a jsem v klidu..
P.S. např. LEO VINCE homologaci mají, ale zase je mi líto 17 litrů...
Zrovna tato konkrétní koncovka, co se na ni ptá PajaBery, homologaci má.
1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič
1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič
BlackSabbath píše: Myslím to tak, že už z výroby jsou ty výfuky většinou udělané tak, aby nebylo potřeba nic dolaďovat na brzdě, což 90% lidí nedělá, protože např. žijí v tom omylu, že "si to stříkačka poladí sama". Tím teď myslím jen koncovky. Samozřejmě má Akrapovič několik řad, včetně Evolution a Racing Line, kde se mění celý výfukový systém a je třeba pak motorku naladit. Samozřejmě je ideální ji odladit i po výměně pouhé samotné koncovky, ale moc lidí to nedělá.
Tomu nevěř. Pokud se nejedná o lauf výhradně pro daný model, který si fabrika objednala na zakázku, tak je to jedno a to samý jen s jiným kolenem od svodů k samotnému tlumiči.
Viz třeba ten mivv - naprosto stejnej vejfuk jen s jinou rourou.
Ladit by se mělo ale jak vidno, jde to i bez toho. Já tam těch úprav mám víc, takže u mě je to povinnost.
Spíš je smutný, že se seriovejma svodama a s mivama, ke kterým jsem si mezisvody nechával dělat u zámečníků jsem měl lepší křivku než s celým Akrap systémem....