Naposledy editováno 01.01.2015 13:07:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič
Jindřej píše: Tak kvalitu má rozhodně. Ohledně ladění nevím jak to myslíš. Ladí se na brzdě a pokud tam nemáš nějakou hovadinu, je to jedno.
Měl jsem na rsv mivvy a teď mám akrapy a mivvy byly v celém spektru otáček lepší..... Ladil stejný člověk na stejné brzdě.
Myslím to tak, že už z výroby jsou ty výfuky většinou udělané tak, aby nebylo potřeba nic dolaďovat na brzdě, což 90% lidí nedělá, protože např. žijí v tom omylu, že "si to stříkačka poladí sama". Tím teď myslím jen koncovky. Samozřejmě má Akrapovič několik řad, včetně Evolution a Racing Line, kde se mění celý výfukový systém a je třeba pak motorku naladit. Samozřejmě je ideální ji odladit i po výměně pouhé samotné koncovky, ale moc lidí to nedělá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič
BlackSabbath píše: Myslím to tak, že už z výroby jsou ty výfuky většinou udělané tak, aby nebylo potřeba nic dolaďovat na brzdě, což 90% lidí nedělá, protože např. žijí v tom omylu, že "si to stříkačka poladí sama". Tím teď myslím jen koncovky. Samozřejmě má Akrapovič několik řad, včetně Evolution a Racing Line, kde se mění celý výfukový systém a je třeba pak motorku naladit. Samozřejmě je ideální ji odladit i po výměně pouhé samotné koncovky, ale moc lidí to nedělá.
Tomu nevěř. Pokud se nejedná o lauf výhradně pro daný model, který si fabrika objednala na zakázku, tak je to jedno a to samý jen s jiným kolenem od svodů k samotnému tlumiči.
Viz třeba ten mivv - naprosto stejnej vejfuk jen s jinou rourou.
Ladit by se mělo ale jak vidno, jde to i bez toho. Já tam těch úprav mám víc, takže u mě je to povinnost.
Spíš je smutný, že se seriovejma svodama a s mivama, ke kterým jsem si mezisvody nechával dělat u zámečníků jsem měl lepší křivku než s celým Akrap systémem....