globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZ1
14.12.2014 v 20:54
Chtěl bych si koupit FZ1, máte s tímto strojem někdo zkušenost?

FZ1

14.12.2014 v 21:03 | Nahoru | #1
jo

FZ1

14.12.2014 v 21:07 | Nahoru | #2
jo, je to litr

Naposledy editováno 14.12.2014 21:07:38

FZ1

14.12.2014 v 21:11 | Nahoru | #3
ano mám

FZ1

14.12.2014 v 21:23 | Nahoru | #4
To si tady vyhledej.
Je toho milión témat, co se probírala FZ1.
Rozhodně dobrá motorka.
Hodně silná, dobré brzdy, dobré jízdní vlastnosti.
Hledej...

1 reakcí na tento příspěvek FZ1

14.12.2014 v 21:30 | Nahoru | #5
Ptej se lépe. Podívej se na moji FZ1 v profilu. Rozepsal jsem se tam celkem podrobně a mám tam i ofocený test z nějakého periodika. Pokud tam nenajdeš něco, z toho co tě zajímá, tak se ptej konkrétně. Mám ji více než 4 roky-takže už o ní něco vím. Ale za sebe doporučuji, pokud ji nemáš jako první motorku!?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1

14.12.2014 v 21:56 | Nahoru | #6
Boss.trx850> a tak já se zeptám, je na tom výkonově opravdu hodně podobně jak R1, co jsi měl? Já mám totiž R1, výkonově žůžo bájo, jen prostě na dálky to už není (je.. ale bolí to :D )... a pro spolujezdce už to tuplem není..
A co klikaty okresky? Četl jsem něco o stupačkách, že jsou nízko... Do práce vhodná mašina? mám to cca 12 km.. Hledám prostě takovej univerzál do práce, na blbnutí, na vejlety.. Něco jako když jsem měl Horneta ale s výkonem litra

FZ1

14.12.2014 v 22:04 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1

14.12.2014 v 23:12 | Nahoru | #8
hlada03> pisu z mobilu-sorry za diakritiku. Pokud hledas univerzala, tak fz1 je ta spravna volba. Je jasne, ze na okruhu budes o dost pomalejsi a stupacky te budou limitovat, ale zase budes vysmaty jak Budulinek na okreskach, vyletech a pripadne jizde do prace. Ja R1 prodal, prave kvuli vaze na ruce-problem s ramenem. Rocnik R1, kterou mas, mela uzasne vyladene karburatory-po tech se mi styska, pokazde kdyz sednu na nejakou novou motorku. Zbytek je ale lepsi. Fz jede parádně, proti r1 lepsi stredni otacky a trosku slabsi vrsek=mensi maximalka. Spotreba stejna. Proti r1 je na fz1 nevyhoda v to, ze sundanim origo vyfuku a vymenou za otevrenou koncovku prijdes o priveru, na r1 byla ve svodech a pak je treba doladovat i kdyz na to vsichni serou.
Naucis se na ni jezdit o neco pomaleji a najednou zjistis, ze kolem cesty je na co koukat. Spolujezdkyne je na tom lepe nez na r1, ale tam to neni tak markantni rozdil.
Ja jsem te vymeny nikdy nelitoval. Ale jsem uz dost vyblbnuty! Ale kdyz ji nalozis, funguje jeste lip a to srdce z r1 se v ni nazapre. Doladuju jen drobnosti. Chystam se na malou upravu prevodu do sily-na maximalku seru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1

14.12.2014 v 23:53 | Nahoru | #9
Boss.trx850> Dík za odpověď! Jinak převod do síly schvaluju, měl jsem na hornetu, mám i teď na R1 a musím říct, že je to pak o něčem jiným

(reakce na) FZ1

15.12.2014 v 06:56 | Nahoru | #10

hlada03 píše: Boss.trx850> Dík za odpověď! Jinak převod do síly schvaluju, měl jsem na hornetu, mám i teď na R1 a musím říct, že je to pak o něčem jiným



Převody určitě,ty tomu hodně pomůžou a pokud chceš jezdit svižně,tak určitě přepáčko,stupačky jsou strašně nízko.Pak určitě přitvrdit podvozek oproti továrnímu setupu.Jinak tý motorce není moc co vytknout,SS tomu dokážou ujet jen na dlouhý rovině.

FZ1

15.12.2014 v 13:36 | Nahoru | #11
měsíc a půl zpět jsme ji s kámošem přivezli a mě se ten bike líbí.. sice to oproti mýmu superduku nejede (neni to tak divoký) ale zase to má silnější vršek a je to pohodlnější..
posez je fajn, ale změnou řidítek nic nezkazíš. co mi na tom biku vadí jsou bzrdy, ty jsou fakt tragický (oproti SD i mojí ex R1 04) ale to jde v pohodě vyladit lepšíma destičkama (bendix MRR 134) případně pumpou z R1/R6 (ale to neni zas tak potřeba)
koně se daj dohnat výfukem, zvětšenim vstupu do airboxu, zaslepenim SAI ventilů a commanderem.. ladákem ušetříš i dost kg. ten origo je fakt těžkej jako kráva odpojenim přívěry nic nezkazíš, to je běžná věc.
Ještě hodně lidí dává kratší převod.
Stupačky jsou pravda nízko, ale přepáčko už se dá pořídit relativně levně, nebo si necháš jednoduše udělat kratší pevný stupačky.. to taky pomůže.

s bikem se dá cestovat i jezdit po okruhu. je to taková ostřejší universálka. za mě OK

Naposledy editováno 15.12.2014 13:38:50

2 reakcí na tento příspěvek FZ1

15.12.2014 v 20:44 | Nahoru | #12
Mají pravdu hoši tady A když už se to tu řeší...nějaký tip na přepáčko? (fakt jsou nízko.. ) a převod dáváte 17+47, 16+46 nebo až 16+47? Díky

(reakce na) FZ1

16.12.2014 v 07:14 | Nahoru | #13

Johny89 píše: Mají pravdu hoši tady A když už se to tu řeší...nějaký tip na přepáčko? (fakt jsou nízko.. ) a převod dáváte 17+47, 16+46 nebo až 16+47? Díky



Já měl 16/47 a tahalo to znatelně líp. Jinak přepáčko jsem měl od SBK a můžu jen doporučit,tu motorku to změní k nepoznání.

(reakce na) FZ1

16.12.2014 v 09:15 | Nahoru | #14

Johny89 píše: Mají pravdu hoši tady A když už se to tu řeší...nějaký tip na přepáčko? (fakt jsou nízko.. ) a převod dáváte 17+47, 16+46 nebo až 16+47? Díky

Nejlépe osvedčený prevod je 16/46

Naposledy editováno 16.12.2014 09:17:26

1 reakcí na tento příspěvek FZ1

16.12.2014 v 09:33 | Nahoru | #15
převod 16/46 luxusní přepáčka teď dělá ARP
Corela91> Ty už jsi supersporty úplně vypustil???

verybusy píše: Corela91> Ty už jsi supersporty úplně vypustil???



njn už je to tak se superdukem je větší zábava

FZ1

16.12.2014 v 11:01 | Nahoru | #18
prodám ti svojí FZ1

FZ1

16.12.2014 v 22:31 | Nahoru | #19
Kdyby na ní tolik nefoukalo tak bych si jí nechal, nemám k ní výtku akorát se musí víc točit. Spotřebu jsem měl kolem 8 litrů, na lítání po okreskách je to parádní volba. Kdybych se měl rozhodovat dneska tak si ještě dám do hledáčku speed triple 1050

FZ1

16.12.2014 v 22:54 | Nahoru | #20
Je potřeba konkrétní dotaz, co tě zajímá.
Proti šestce to jede neskutečně. Když ji vezmu za řidítka, připadá mi tak o třicet kilo lehčí. Subjektivně mi na ni přijde rychlost tak nějak nižší jo a třicet na třicítce, to je tak na jedničku, na dvojku

(reakce na) FZ1

17.12.2014 v 12:19 | Nahoru | #21

Corela91 píše: njn už je to tak se superdukem je větší zábava



No jo,ale s Dukem tě do Hořic asi nepustěj,ne??? Mně chvíli lákal novej Vévoda 1290,ten se mi strašně líbí,ale pak jsem podlehnul opačnýmu směru.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1

17.12.2014 v 16:37 | Nahoru | #22
nevidm důvod proč by nepustili?? stačí ho nastrojit a vyrazit na trať.
akorát se svejma rukama a strachem v očích už nevim co bych tam dělal..
já už na to nemám koule, stárnu
a s novym dukem už by to bylo uplně jiný kafe

(reakce na) FZ1

18.12.2014 v 06:44 | Nahoru | #23
Corela91> S novým Dukem asi v pohodě,jen trošku přemýšlím,jestli by ten naháč nebyl tak trošku handicap.Ale v Hořicích asi ne.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1

18.12.2014 v 09:06 | Nahoru | #24
na 990 by to na bednu asi výkonově nebylo ale s 1290 by dobrej pilot určitě ostudu neudělal.. vzpomeň cca 8 let zpátky na Penzkofera na K1200R


ale tady se má řešit FZ1 takže zpět k tématu

(reakce na) FZ1

18.12.2014 v 12:20 | Nahoru | #25
Corela91> No jo,K1200,nebo k1300 je jinýá liga. Ta FZ1 je moc pěkná,jak nemám ten černej mat rád,tak týhle to sluší!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N ondra-krajon 5 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_


TOPlist