globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

10.12.2014 v 07:34 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Bud kecas ty, nebo ten tvuj clovek. Ono v Brne moc lidi pristup k SOR nema.



No hlot máte v baráku únik informací.

Nemusíš se ani ptát pána od VW, stačí otevřít kapotu např VW TIGUAN a podívat se na štítky na el. svazku motoru.

Sami výrobci automobilů podle článku ve světě motorů přiznávají určitou nekvalitu /záměrnou/ a pokud přiznají určitou nekvalitu, radši si ani nepředstavuju další věci, které nepřiznají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

10.12.2014 v 12:10 | Nahoru | #2

DucS píše: No hlot máte v baráku únik informací.

Nemusíš se ani ptát pána od VW, stačí otevřít kapotu např VW TIGUAN a podívat se na štítky na el. svazku motoru.

Sami výrobci automobilů podle článku ve světě motorů přiznávají určitou nekvalitu /záměrnou/ a pokud přiznají určitou nekvalitu, radši si ani nepředstavuju další věci, které nepřiznají.



Podivej, v CR se k SOR na turbo od vice zakazniku dostane cca deset lidi vcetne me.
Pokud ti nekdo rekl 150t km tak se snazi byt zajimavy a sokovat, pripadne si vymysli nebo zamenuje nejaky ojedinely warranty agreement (ciste komercni zalezitost, duverna) s pozadavkem na zivotnost (ktery je smerodatny pro technicky vyvoj a validaci produktu a je verejne znamy).
Zapoj rozum, dnes v technologicke automotive firme nemas sanci na chyby i kdyz vyrabis komoditu, natoz produkt jako turbo. Zamerne slabiny vyrabet je uplny nonsense, protoze casto mas co delat abys odstaranil ty prirozene.
Je rozdil planovana zivotnost pod kontrolou a zamerne snizena zivotnost. Mysli trochu!

(reakce na) Repliky dílů

11.12.2014 v 13:55 | Nahoru | #3

DucS píše: No hlot máte v baráku únik informací.

Nemusíš se ani ptát pána od VW, stačí otevřít kapotu např VW TIGUAN a podívat se na štítky na el. svazku motoru.

Sami výrobci automobilů podle článku ve světě motorů přiznávají určitou nekvalitu /záměrnou/ a pokud přiznají určitou nekvalitu, radši si ani nepředstavuju další věci, které nepřiznají.



Nebo tak :) kámoš je mnohem níž, opravuje jen elektriku trucků a návěsů, a od včerejška je na školení ve Vídni. Takže ačkoli z MB, pokecá tam u kafe během školení (nebo večer u piva) tam s lidmi, kteří to navrhovali.

Podepisuju prostě názor DucS, že někteří z přítomným si /zcela mylně/ myslí, že informace jsou dostupné jen oficiálně a nedejbože jen přes ně, firmou Vyvýšené :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

18.12.2014 v 16:16 | Nahoru | #4

DucS píše: Nemusíš se ani ptát pána od VW, stačí otevřít kapotu např VW TIGUAN a podívat se na štítky na el. svazku motoru. .



Mel jsi pravdu. Bylo mi potvrzeno ze kolem 10% z evropskeho trhu zasobuje kabelazi motoroveho prostoru Pasdec. Napr. starsi Polo. Nic to nemeni na skutecnosti ze uvaha "lokace urcuje kvalitu" je kratkozraka.
Stejne jako tvuj pohled na to hlinikove turbo. To byl prikladne pozadavek zakaznika, nikoliv snaha vyrobce turba usetrit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist