globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

18.12.2014 v 16:16 | Nahoru | #1

DucS píše: Nemusíš se ani ptát pána od VW, stačí otevřít kapotu např VW TIGUAN a podívat se na štítky na el. svazku motoru. .



Mel jsi pravdu. Bylo mi potvrzeno ze kolem 10% z evropskeho trhu zasobuje kabelazi motoroveho prostoru Pasdec. Napr. starsi Polo. Nic to nemeni na skutecnosti ze uvaha "lokace urcuje kvalitu" je kratkozraka.
Stejne jako tvuj pohled na to hlinikove turbo. To byl prikladne pozadavek zakaznika, nikoliv snaha vyrobce turba usetrit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

20.12.2014 v 20:49 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: Mel jsi pravdu. Bylo mi potvrzeno ze kolem 10% z evropskeho trhu zasobuje kabelazi motoroveho prostoru Pasdec. Napr. starsi Polo. Nic to nemeni na skutecnosti ze uvaha "lokace urcuje kvalitu" je kratkozraka.
Stejne jako tvuj pohled na to hlinikove turbo. To byl prikladne pozadavek zakaznika, nikoliv snaha vyrobce turba usetrit.



Já to pozoruju spíš na novějších modelech automobilek celkově, že se jim výroba komponentů jaksi stěhuje do levnějších zemí.
To hliníkové turbo...nějak mi utíká jeho smysl. Nevýhody oproti výhodám jaksi převažují, to je aspoň můj názor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist