globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

20.12.2014 v 20:49 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Mel jsi pravdu. Bylo mi potvrzeno ze kolem 10% z evropskeho trhu zasobuje kabelazi motoroveho prostoru Pasdec. Napr. starsi Polo. Nic to nemeni na skutecnosti ze uvaha "lokace urcuje kvalitu" je kratkozraka.
Stejne jako tvuj pohled na to hlinikove turbo. To byl prikladne pozadavek zakaznika, nikoliv snaha vyrobce turba usetrit.



Já to pozoruju spíš na novějších modelech automobilek celkově, že se jim výroba komponentů jaksi stěhuje do levnějších zemí.
To hliníkové turbo...nějak mi utíká jeho smysl. Nevýhody oproti výhodám jaksi převažují, to je aspoň můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

22.12.2014 v 03:33 | Nahoru | #2

DucS píše: Já to pozoruju spíš na novějších modelech automobilek celkově, že se jim výroba komponentů jaksi stěhuje do levnějších zemí.
To hliníkové turbo...nějak mi utíká jeho smysl. Nevýhody oproti výhodám jaksi převažují, to je aspoň můj názor.



Do zemi s nizsi cenou prace se automotive masivneji stehuje uz cca 15let, ale trend se zpomaluje a nekde i obraci. Castecne i prave kvuli tomu ze OEM chteji drzet kvalitu jako doma a financni vysledny efekt se snizuje ci vytraci (mzdy nejsou dominantni naklad a i v rozvojovych zemich rostou). Prikladem budiz comeback vyroby v Detroitu (Ford, Chrysler, GM).

Ohledne toho Al turba- to je treba videt v kontextu. Je to v podstate na pul cesty k integraci turba do hlavy valcu. Hlavni benefity budou vyssi termodynamicka ucinnost turbiny (eliminace svodu vykompenzuje i negaticni efekt studeneho housingu), mnohem priznivejsi zastavba a snizeni ambienetni teploty v motorovem prostoru. Cenovy benefit na system je tu ve vysledku take pres vicenaklady napr. na chladici system (vetsi chladic, vykonejsi pumpa, dochlazovani, umele nahrivani katalyzatoru, komplikovanejsi tesneni atd.). Vse tohle ma ale opet jeden motiv, upravit system tak, aby za mene penez bylo vice muziky.
Na vyrobce turba to klade nesmirne vysoke pozadavky, rozhodne nejde o prosty cost down a hloupe poznamky co tu padly jen dokazuji ze jejich pisatel nema paru oc bezi.

Naposledy editováno 22.12.2014 03:34:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist