globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

Repliky dílů

6.12.2014 v 15:41 | Nahoru | #1
No třeba pokud vím tak svíčky NGK tam to takto funguje..

Repliky dílů

6.12.2014 v 16:38 | Nahoru | #2
ložiska SKF jsou taky dost padělávaný

Repliky dílů

6.12.2014 v 16:44 | Nahoru | #3
Ina a fag taky, hlavne bacha na sady z aukra atd.

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

6.12.2014 v 17:32 | Nahoru | #4
padělá se všechno-peníze,hadry,léky..samozřejmě i ND.pohledem na krabičku to nepoznáš-jediná jakátaká záruka je nákup od firmy,která má zastoupení pro čr -ale nebude to nejlevnější.....

Repliky dílů

6.12.2014 v 18:35 | Nahoru | #5
Jediný co tě ochrání je nakupovat od firem co má zastoupení pro ČR jak píše Dolph-cz, cokoliv koupíš od no-name prodejců a inzerentů tak jdeš padělkům naproti... Sice je to dražší, ale ve výsledku levnější... Třeba brzdy na auto, ložiska, kotouče atd... bych na aukru určitě nekupoval, to samý na motorku, ale tam se padělá "pouze" spotřebák jako desky, svíčky, filtry, oleje... Joo šetřit vždy se nevyplácí... Díly na moto kupuju pouze original a spotřebák zas od ověřených dodavatelů, kteří mají většinou to zastoupení pro ČR...

Repliky dílů

6.12.2014 v 19:17 | Nahoru | #6
Ebay, aukro, ruzne pochybne internetove obchody, padělane brembo destičky, kotouče z pekingu, filtry u kerych ten napis smažeš rukou, všechno to proudi z ukrajiny, kde na takovém ohromnem mega nelegalnim tržišti podporovaném státem koupiš padělek naprosto čehokoliv za minimalni cenu, potom to po pašungu mužeš hazet všude možně za lákavé ceny....

Ja měl lamináty z ebay z ukrajiny při nasazovani na moto hned praskly

Naposledy editováno 06.12.2014 19:19:43

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

6.12.2014 v 20:17 | Nahoru | #7
Ano ano..ZVL ložisek, fungl nových krásných je plné aukro a spol..akorát ta fabrika dávno eexistuje a tudíž nic nevyrábí..

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

6.12.2014 v 20:32 | Nahoru | #8
Kvalita náhradních dílů je už tak v háji a nemusí to být ani kopie známé značky. Je to rok od roku horší. Vodní čerpadla tečou po 20tis km, čep na řízení odejde po 3/4 roce. Stačí se podívat na odlitek skříně vodních čerpadel...je to hnus. Neopracované porézní dosedací plochy, které má těsnit tenké papírové těsnění. Na Oktávce vyměním spodní čepy v ramenech, které /původní/ vydrželi 300tis km a borec mi za půl roku přijede a čepy v prdeli a to nedávám žádnou čínu, ale všechno "značky" a nakupuju jen u velkých a známých distributorů ND v ČR.
Pokud to takto půjde dál, budu dělat jen z originálů

Naposledy editováno 06.12.2014 20:34:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

6.12.2014 v 21:42 | Nahoru | #9
DucS> jj, ale to je účel, aby ti auto nevydrželo 10-20let... Ty díly se záměrně dělají tak, aby se auto za chvíli rozpadlo, jsou na to specialisti co maj za úkol uměle snižovat výdrž některých dílů, z něčeho žít musej, není zájem, aby jsi měl auto desítky let a k tomu ještě bez poruch...

Repliky dílů

6.12.2014 v 21:53 | Nahoru | #10
To vím...povídal mi známý co dělá ve vývoji. Bojím se koupit nové auto
Chtělo by to hromadné žaloby na výrobce, za ty jejich prasárny.

Kvalita je v háji, ale ceny za nové auta pořád stejné...když šetří při výrobě, mělo by se to...když už promítnout na ceně.

10-20 let? Vždyť se jim to někdy rozpadá ještě v záruce a nebo ideálně týden po ní ..např koncern a jejich 1.4 TSI motory s řetězem.

Naposledy editováno 06.12.2014 21:58:39

(reakce na) Repliky dílů

6.12.2014 v 22:38 | Nahoru | #11

dewwil píše: DucS> jj, ale to je účel, aby ti auto nevydrželo 10-20let... Ty díly se záměrně dělají tak, aby se auto za chvíli rozpadlo, jsou na to specialisti co maj za úkol uměle snižovat výdrž některých dílů, z něčeho žít musej, není zájem, aby jsi měl auto desítky let a k tomu ještě bez poruch ...



Amen. Vždyť by půlka MB a Kvasin neměly co žrát ... Ale je to tak všude, bohužel ...

Repliky dílů

6.12.2014 v 22:53 | Nahoru | #12
Hehe. Ona je pak i výhoda, když se něco vysype úplně, páč než nám shořelo firemní Kangoo, tak na něm prakticky ode dne nákupu vznikaly závady typu: rozsvítila se jedna kontrolka, která cestou do servisu zhasla. Servis nic nenašel. Druhý den to svítilo zase a takhle pořád dokola. Kolísavé otáčky motoru přicházely a odcházely, občas to na semaforu chcíplo a byl jsem za debila. Následné vynechávání startéru- jednou jsem startoval dolů z kopce na zpátečku - nic z toho nebylo nikdy žádným servisem diagnostikováno, nikdy odstraněno.....
Jestli si někdo myslí, že Ferrari je záruka adrenalinu, tak neví, co říká. Já nikdy nevěděl, jestli to nakopnu, nebo půjdu pěšky.

Takže když mi kára vydrží pět let, pošlu ji dál a budu vděčnej za ty dary.

2 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

6.12.2014 v 23:05 | Nahoru | #13
Schvalne poddimenzovane soucastky uz ve vyvoji me pobavily :)
Jinak nevim jak kdo prisel na to ze dnesni auta nic nevydrzi - par let zpatky auta najely 100tis a konec, po 10ti letech zrezly durch ... Dneska da auto 300za 3roky a lidi prskaj ze to stoji za hovno :)

Naposledy editováno 06.12.2014 23:06:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

6.12.2014 v 23:33 | Nahoru | #14
assassin> Záleží, jak moc do minulosti koukáš. Kdybych koukal jen na náš píseček, jo, za socíku sen každé rodiny (Škoda řady 742) ujel něco málo přes 100 tisíc kilometrů a motor byl na generálku. Na druhou stranu se počítalo s tím, že generálkou každé auto projde několikrát, a základní opravy musí být proveditelné v "polních podmínkách". Nešlo tam o plánované zastarávání, ale (ne)kvalitu danou zastaralou technologií výroby. Panoval všeobecný nedostatek automobilů.

V porevolučních dobách šla kvalita nahoru - pamatuju, jak nám na dílnu přijela benzínová felicie s 620 tisíci na počitadle, firemní auto, o který nikdo přehnaně nepečoval, ty zvuky, co se z toho linuly, nezapomenu nikdy, ale zase to odjelo, zmizelo to v oblaku černýho kouře. Obecně trh s autama nebyl přesycen a lidé vybírali i podle očekávané kvality a životnosti

U dnešního "mainstreamovýho" auta si nedokážu představit nájezd přes půl miliónu kilometrů. Teda možný to je, ale to auto by mělo vyměněnou polovinu dílů. Už 200 tisíc kilometrů je naplánovaná životnost většiny dílů (elektronika, vstřikování, přeplňování)

Mimochodem, zaslechl jsem (o BMW), že pro Ameriku je plánovaná živostnot stanovená o trochu větší, protože se počítá s vyšším nájezdem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 01:04 | Nahoru | #15

Dráťa píše: ...Už 200 tisíc kilometrů je naplánovaná životnost většiny dílů (elektronika, vstřikování, přeplňování)

Mimochodem, zaslechl jsem (o BMW), že pro Ameriku je plánovaná živostnot stanovená o trochu větší, protože se počítá s vyšším nájezdem



Kdes to slysel? Nic z toho neni obecne platne pravidlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 01:07 | Nahoru | #16
Dawe02> Slyšel jsem to od lidí z BMW (zaměstnanců na hodně nízkých úrovních, aby bylo jasno, a nevím, kde k tomu přišli oni). Samozřejmě důkaz pro to žádnej nemám, ale protože se v automotive pohybuju téměř celej život, tak tomu věřím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 01:18 | Nahoru | #17
Dráťa> nejspis klasicka desinformace ala ticha posta
Zalezi na segmentu, danem OEM a trhu, ale pro osobaky je klasicky pozadavek pro planovany zivot 300tkm/3 roky. Od nej se odvozuji duty cykly.
Stejne je to jak pro elektroniku, tak vstrikovani, tak preplnovani, tak ostatni subsystemu agregatu... kvuli zachovani urovnove vyvazenosti. V naproste vetsine pripadu se tyto druhy pozadavku kaskaduji pomoci kvalitativnich nastroju (ExtFA, DFRFMEA) uz od platformy auta, pres motory az ke komponentum...

Vyjimky potvrzujici pravidlo pochopitelne najdes. Nicmene zrovna BMW specky jak pro EU, tak China tak NAFTA zrovna velmi dobre znam a jak pro benzinaky z Mnichova, tak pro diesel ze Steyru plati to co pisu vyse.
Edit: vlastne si uvedomuju ze BMW v benzinech navysilo Volle Funktionserfüllung dokonce na 17 let To je ale pouze formalita (300t km zustava a provozni cas danych zarizeni je kritictejci nez zivotnost).

Naposledy editováno 07.12.2014 01:41:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 01:37 | Nahoru | #18

assassin píše: Schvalne poddimenzovane soucastky uz ve vyvoji me pobavily :)
Jinak nevim jak kdo prisel na to ze dnesni auta nic nevydrzi - par let zpatky auta najely 100tis a konec, po 10ti letech zrezly durch ... Dneska da auto 300za 3roky a lidi prskaj ze to stoji za hovno :)



Četl jsem tu jeden članek a na tohle maj velke korporace přimo marketingove odděleni, nějak se to i nazývá a jasně je tam popsane, jak nějaky vzkum konkurence co a jak kde mužou ošidit, aby to vzrobyli levněji a udrželi si standard toho co je, nebo bude na trhu......

Krásně tam je popsané, jak je starý motor o dost kvalitnějši, než nový sice nadupanějši ale s mnohem slabši životností...

Bavím se o motorkach, ne o autech . . . Stači srovnat motor fireblada 99 a odlechčenou 07 co si logicky mysliš, že vzdrži dele podstivý motor s 8mi letým vyvojem, nebo na rychlo zplacaný odlehčený motůrek naladěný na takový výkon, aby stačil konkutrenci sveho ročniku ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 01:45 | Nahoru | #19
Dawe02> Vyhráls , podle toho, co píšeš, jsem se spletl o 100 tisíc kilometrů.

(reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 01:58 | Nahoru | #20
Dráťa>
Kazdopadne to co psal assassin je holy fakt. Pro mainstreamove osobni vozy drive byly jak pozadavky (a podle nich take skutecna vydrz a kvalita,nikoliv nutne jakost!) nizsi nez dnes.
KapitanMasakr> tech gramatickych chyb uz sazis presprilis. Takhle ti tu pozu blbecka bude bastit malokdo.

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

7.12.2014 v 08:11 | Nahoru | #21
Drata: ona se ta starsi auta nenavrhovala na vic... Tech modernejsich jezdi s pulmilionovym najezdem spousta - ja jsem mel sluzebniho smaxe, rok vyroby nekde kolem 08 a kdyz sem ho vracel mel pres 350 - ted ho ma kolega ma 370 a motor vrni a tahne jako zamlada, auto jeste taky neni zadnej vrak... Tech 350 da klidne znovu.

Lidi tu kupuji auta co v nemecku jako podobne sluzebaky najela 400, nekdo to stocil protoze to auto vypada jak kdyby melo 100 a odejde jim nejakej zatezovanej dil - setrvak, turbo a uz se siri jak novy auta nic nevydrzi ze se tam musel menit dil za 30 - co to dneska je 30tis? Navic kdyz jak rikas u tech starejch aut byla generalka motoru bezna... A dnesni podvozky a kastle vydrzi vyrazne vic, starsi auta bez protikorozni upravy se rozpadala pod rukama - navic zajimavy je ze tu snad nikdo z kritiku co vyklada jak stary auta vydrzely vse nema nakej prehistorickej pekac s 500+...

Ono i ty slavny htp - na netu kdyz se sejde 10lidi co se jim rozbilo tak to vypada ze jsou KO vsechny, ale tech aut jezdi strasne moc - znam cloveka co spravuje flotilu aut operativniho leasingu/pujcovny a ten uz ma preci jen k pozorovani vic nez jen "nepovedene auto znameho meho znameho" a rika ze ty htp se jeste pomerne sypou nejmin ze vsech aut co maji (oktavky,passaty,megany atd)

Naposledy editováno 07.12.2014 08:12:02

(reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 10:41 | Nahoru | #22
KapitanMasakr> tak nevim, ale co se Anglie treba tyce, tam maj tyhle motory bezne uz dnes natoceno kolem 80 000 tis.km a furt to jezdi.

Naposledy editováno 07.12.2014 10:42:15

Repliky dílů

7.12.2014 v 11:03 | Nahoru | #23
za éry Š120 se ročně najezdilo v průměru 5 tis.km.
dnes kdo trošku jezdí,tak v klidu najede 20tis.km. a samozřejmě někteří i několikanásobně více.A to,že Š120 byly na GO zralé už po 100tis.km,způsobovaly podle mně nekvalitní oleje a né samotná konstrukce motoru...

s tou kvalitou to jde s kopce-o tom žádná,ale ony ty auta prostě moc jezdí.bez auta jak bez ruky a než se štráchat autobusem,to raději trošku připlatím...

jinak spousta lidí je nepoučitelných,serou na servis,přetahujou výměny oleje i filtrů,případně mají oleje v motoru málo... a pak se diví a nadávají...

nechci to nějak přehánět,ale když řeknu,že 25% nákladů co u nás v servisu lidé platí jsou v přímé souvislosti se zanedbanou údržbou,nebo jízdou do doby,než se něco totálně vysype a tím vezme sebou i jiné věci..,tak rozhodně nekecám.

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

7.12.2014 v 16:52 | Nahoru | #24
Vaše debata mi připomíná scénu z výletu po Arménii (pěšího). Vlezli jsme do taxíku - Škoda Octavia I. A koukáme na tacho - najeto 630 000. A k tomu někdo poznamenal .. "A teď si vem, že než se dostala až sem, tak už byla 3x stočená."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 17:04 | Nahoru | #25
assassin> Někdo tu psal o rozvodových řetězech na motorech TSI od VW. Ty opravdu moc nevydrží. To samé třeba V6 TDI motory od VW (například ASB). Dnes se tyto řetězy používají co nejslabší a nejlehčí aby odlehčili rotující hmoty v motoru a snížili emise CO2. Zde si myslím že není úmysl automobilky ušetřit, ale úmysl EU snížit emisní limity. Tyto rozvodové řetězy vydrží méně než na starých motorech ve feldách, favoritech, 120-kách, 100-kách kde nebylo ani žádné napínání.
Auta dnes vydrží hodně, ale spousta dílů které dříve vydržely dlouho se dnes stávají spotřebním materiálem. Rozvodové řetězy, různé EGR ventily, sací potrubí, převodovky, vstřikovače, čerpadla atd.....

(reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 17:05 | Nahoru | #26
FiffiQ> U nás takové auto koupíš v bazaru a na tachometru bude 120000km. :D :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 17:54 | Nahoru | #27

dave-lister píše: assassin> Někdo tu psal o rozvodových řetězech na motorech TSI od VW. Ty opravdu moc nevydrží. To samé třeba V6 TDI motory od VW (například ASB). Dnes se tyto řetězy používají co nejslabší a nejlehčí aby odlehčili rotující hmoty v motoru a snížili emise CO2. Zde si myslím že není úmysl automobilky ušetřit, ale úmysl EU snížit emisní limity. Tyto rozvodové řetězy vydrží méně než na starých motorech ve feldách, favoritech, 120-kách, 100-kách kde nebylo ani žádné napínání.
Auta dnes vydrží hodně, ale spousta dílů které dříve vydržely dlouho se dnes stávají spotřebním materiálem. Rozvodové řetězy, různé EGR ventily, sací potrubí, převodovky, vstřikovače, čerpadla atd.....



No tak ono kolik lidi tu jezdi s atmosferickym 2+litrem bez ekokurvitek za 12+litru na sto? On by kazdej chtel aby to zralo 4max a nebylo v tom nic co by se rozbilo .... A kdyz se ty periferie co tuhle spotrebu umoznuji rozbijou zacne se tahat na svetlo vydrz atmosferickejch trilitrovejch dieselu od MB ...

3 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

7.12.2014 v 19:00 | Nahoru | #28
U těch rozvodových řetězů u VW je ten problém, že jsou volné v čepech už jako nové, no a když se k tomu přidá nekvalitní materiál, ze kterého jsou vyrobené...je vymalováno.
Je to řetízek jak ze šlapacího kola, ale kdyby byl aspoň z kvalitního materiálu, vydržel by podstatně víc. Navíc mu moc nepomáhá,když s tím někdo jede po městě na šestku a 1000 otáček.

Jinak celkově auta dnes nevydrží víc,jak píše assassin, nebo dave-lister...
Elektro instalace vyrobená v Africe se vám rozpadne pod izolací a to nemusí ani vidět vodu, popraskané poddimenzované písty po 35tis.km s výmluvou na špatný soft a chudou směs, zakarbonované sací ventily už ve 20tis s vrstvou 5-7 mm / daň na EURO nesmysl a recirkulaci EGR u přímovsřikových benzínů/, propálené bloky mezi válci ve 150tis km

Říct že dnešní auta vydrží víc a za to napsat,že vyměníte rozvodové řetězy,EGR y, sací potrubí, převodovky,vstřikovače, čerpadla a že je to spotřební materiál???
Ten podle dave-listra spotřební materiál je půlka auta.

Kvalita je v prdeli a je jedno,jestli je to jídlo, pračka, lednička a nebo auto.
Zeptejte se lidí z jednotlivých oborů a ti vám to potvrdí.

Naposledy editováno 07.12.2014 19:04:06

(reakce na) Repliky dílů

7.12.2014 v 19:29 | Nahoru | #29
DucS> Myslel jsem to tak, že auta vydrží desítky i stovky tisíc km. Jen se musí vyměnit pár kurvítek. :D

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

7.12.2014 v 21:06 | Nahoru | #30
To jsou ale sakra drahé kurvítka, když musíš do motoru, který má najeto 35 tis km nasypat 75.000Kč
To je konkrétní případ.

Naposledy editováno 07.12.2014 21:08:05
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist