kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.
Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.
Máte někdo špatné zkušenosti?
Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
Zalezi na segmentu, danem OEM a trhu, ale pro osobaky je klasicky pozadavek pro planovany zivot 300tkm/3 roky. Od nej se odvozuji duty cykly.
Stejne je to jak pro elektroniku, tak vstrikovani, tak preplnovani, tak ostatni subsystemu agregatu... kvuli zachovani urovnove vyvazenosti. V naproste vetsine pripadu se tyto druhy pozadavku kaskaduji pomoci kvalitativnich nastroju (ExtFA, DFRFMEA) uz od platformy auta, pres motory az ke komponentum...
Vyjimky potvrzujici pravidlo pochopitelne najdes. Nicmene zrovna BMW specky jak pro EU, tak China tak NAFTA zrovna velmi dobre znam a jak pro benzinaky z Mnichova, tak pro diesel ze Steyru plati to co pisu vyse.
Edit: vlastne si uvedomuju ze BMW v benzinech navysilo Volle Funktionserfüllung dokonce na 17 let To je ale pouze formalita (300t km zustava a provozni cas danych zarizeni je kritictejci nez zivotnost).
Naposledy editováno 07.12.2014 01:41:37