kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.
Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.
Máte někdo špatné zkušenosti?
Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
V porevolučních dobách šla kvalita nahoru - pamatuju, jak nám na dílnu přijela benzínová felicie s 620 tisíci na počitadle, firemní auto, o který nikdo přehnaně nepečoval, ty zvuky, co se z toho linuly, nezapomenu nikdy, ale zase to odjelo, zmizelo to v oblaku černýho kouře. Obecně trh s autama nebyl přesycen a lidé vybírali i podle očekávané kvality a životnosti
U dnešního "mainstreamovýho" auta si nedokážu představit nájezd přes půl miliónu kilometrů. Teda možný to je, ale to auto by mělo vyměněnou polovinu dílů. Už 200 tisíc kilometrů je naplánovaná životnost většiny dílů (elektronika, vstřikování, přeplňování)
Mimochodem, zaslechl jsem (o BMW), že pro Ameriku je plánovaná živostnot stanovená o trochu větší, protože se počítá s vyšším nájezdem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
Dráťa píše: ...Už 200 tisíc kilometrů je naplánovaná životnost většiny dílů (elektronika, vstřikování, přeplňování)
Mimochodem, zaslechl jsem (o BMW), že pro Ameriku je plánovaná živostnot stanovená o trochu větší, protože se počítá s vyšším nájezdem
Kdes to slysel? Nic z toho neni obecne platne pravidlo.