Téma: Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
 
26.11.2014 v 11:23
zdar bejci,
doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.

Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...

Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?

Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...


Díky
Anketa: co vybrat
1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
0%
0
1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3%
1
1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
3%
1
1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
3%
1
1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
3%
1
2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
3%
1
jinej
84%
26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

5.12.2014 v 09:21 | Nahoru | #1
assassin> co jsem koukal na článek, tak se ta pneu liší jen zesílenou bočnici, proč bys tam teda nemohl dat hřibek pokud chytis klasicky něco do dezenu?
To ze to BMW nedoporučuje, protože kazdy vůz od nich umí jet pres 200 je věc jina.
U motopneu se to taky nedoporučuje a je to běžná praxe.
To ze může dojít k tomu ze se vlhkost dostane na kord a guma zevnitř rezne az se roztrhne zní logicky, takže bych to spíš videl tak, ze je bezpečné jezdit na opravené pneu rok, ne deset let.
Jinak v tom nevidím rozdíl, mezi obyč a runflat, pokud tedy pomineme jízdní vlastnosti.

(reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

5.12.2014 v 09:34 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: assassin> co jsem koukal na článek, tak se ta pneu liší jen zesílenou bočnici, proč bys tam teda nemohl dat hřibek pokud chytis klasicky něco do dezenu?
To ze to BMW nedoporučuje, protože kazdy vůz od nich umí jet pres 200 je věc jina.
U motopneu se to taky nedoporučuje a je to běžná praxe.
To ze může dojít k tomu ze se vlhkost dostane na kord a guma zevnitř rezne az se roztrhne zní logicky, takže bych to spíš videl tak, ze je bezpečné jezdit na opravené pneu rok, ne deset let.
Jinak v tom nevidím rozdíl, mezi obyč a runflat, pokud tedy pomineme jízdní vlastnosti.



...osobně jsem ty RUN FLAT na autě měl..pak jsem vyměnil za Pirrelli Cint 3,což se tvrdilo ,že je to top pneu...a poznal jsem "prd" nějaký markantní rozdíl při "normální" jízdě po našich zkurvených silnicích...nehledě na to ,že i dnes většina lidí ani ten systém dojezdových pneu nezná jako i že existují "samoopravitelné" pneu...a i policajti to neznaji a chtějí rezervu.
...a ten run flat se spíše poškodí, jak se na tom jede,když je vyfouklá pneu,takže ta oprava je skutečně do diskuse,protože i ten zesílený obvodový kord je deformovaný a to pneu už asi nebude "akurátní"!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist