Moc kilometrů to nebylo, tak jesm usoudíl, že 4kg je přehnaně vysoká těžká váha, to mě donutilo přemýšlet. Vzpoměl jsem si, že v to gearu testovali automobil tesla co bylo poháněno velkem množstvim baterii z notebooků. Ohlédl jsem se na svuj starý iphone, vykuchal ho a utíkal napojit baterii na kontakty u mota...nic ani to k velikem zklamání neťuklo... tudíž jsem našel toto..... :)
http://www.zavodni-b...=detail&id=ID173
Pracuje to na stejném principu, je to malinke tudííš jsme si pravě ušetřili 3,5 kg a ja mam v kastliku misto pro vice piv, abych se moch o zavodni přestavce konečně pořadně nadrat.
Dale přišla na řadu těžká 5kg vážící koncovka, ta letěla rovnou do popelnice. Vyrobil jsem si děrkovanou rouru se zuženou zaklapkou, to jsem nacpal do koncoveho svodu, zajistil šroubkem a vysledek je totožný ... Akrapovič za 16000 ? leoš za 9000? haha ha teď se mužu jen smat ...
Dal přišel na řadu řetěz, na misto kupovani či jeho napinani jsem mu ulehčil o 3 články...v gramaži vy to bylo určitě hodně. Teď nebezpečně koukam na ty 3 těžké chladiče a 2 ventilatory. Uvažuji, že tam asi nacpu chladič z cbr a ten ventilator necham seply při nastartovani, nebo levnějši varianta nechám tam jen jeden....
Slyšel jsem o tom, že se na tyto mašiny a podobne dělala i plastova lehka nadrž, pokud někdo zvas mam prodejni kontakt, tak hned sem ...
Bohužel nemam verzi R o 5 kg lehči, takže shanim i odlehčena kola, nebo ještě lepe odlehčenějši uplně nejlepe z magnesia co by mi tam padly...
Také bych se rád poradil s rozetou o 3 zuby menší jestli by to bylo to pravé ořechové, myslím, že to vubec ničemu neuškodi a doda to motorce šmrnc k puvodnimu nedostatečnemu švihu.
Další napady na odlehčení a nabídky na koupi lehčich komponentu motoru, co někomu leží doma jen uvítám.
Naposledy editováno 26.11.2014 14:01:20
1 reakcí na tento příspěvek Odlehčujeme na plné gule.
Hele já bych začal od jezdce, kolik vážíš ty?
Párové orgány jsou zbytečně dvakrát, nech se vykuchat a uvidíš ten rozdíl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odlehčujeme na plné gule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odlehčujeme na plné gule.
KapitanMasakr píše: dva_hrnce> Jenze jezdec je pohybliva vaha, ktera ovlada motorku, cim tezsi si a cim je motorka lehci tim nad ni mas vetsi moc a kontrolu nad ovladatelnosti
měl by jsi vážně už uvažovat o odborné pomoci, a v tomto případě nemyslim návštěvu servisu!
1 reakcí na tento příspěvek Odlehčujeme na plné gule.
A udelej to jako s kolem. Sundat blatniky, plasty, svetla apod
Mimochodem na tu malou Lifepo to i startuje?
Naposledy editováno 26.11.2014 06:20:57
Nějaké úpravy si na motorce délá každý, ale to co tu píšeš ty hraničí se zdravým rozumem. Jo a ty chladiče tam nedávej žádné a ani větráky, vymontuj z nějakého compu pasivní chladiče a ušetříš zase nějaké kg.
Jinak v Kosmonosích u Boleslavi mají furt otevřeno a pacoše stále berou.
1 reakcí na tento příspěvek Odlehčujeme na plné gule.
Harry007 píše: já jsem hrozně rád, že o takový typ stroje nemám zájem... nedokážu si ale představit, kdo to pak od něj koupí
starší unikátní stroje si tu většinou pořizuje Hipík a když se dá dohromady montážní pěna s násadou od koštěte, tak to pojede jako blesk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odlehčujeme na plné gule.
seikos píše: Pridat smrnc? Tak to spis rozetu o 3 vetsi, nez mensi.
A udelej to jako s kolem. Sundat blatniky, plasty, svetla apod
Mimochodem na tu malou Lifepo to i startuje?
Zmatlo me jedno tema, kde psal jak si da o zub min a pojede mu to vic..ale treba na stuntu tam maj giga talire aby se to tocilo jjak blazen tak mi to neslo do palice a bylo mi trapne priznat si skutecnou pravdu, ze tomu tak v realu nenii ...
Je to urcene pro GSXR 700 rr tak poprve to chytne jak nic, pak uz se to vspiira musim pridat plny kotel az zacne blafat... Na popojizdeni po supermarketech to asi neni, ale to uz jsem taky vyresil solaarni autonabijeckou nastalo pripojenou, co bude na sedle spolujezdce, takze kdyz to hexne staci jen pockat na miste par slunecnych dni a muzes si zas skrtnout
Taky jsem uvazoval, ze bych si na benzince kde se vzdycky otacim necham nekde baterku kdyby se mi treba chtelo kakat :D
Naposledy editováno 26.11.2014 13:59:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odlehčujeme na plné gule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odlehčujeme na plné gule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odlehčujeme na plné gule.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |