Potřebuju radu ohledně motoru do mojí Kawy,je to typ L rok 93.Bohužel se ukázalo,že má motor slabé tlaky :-/ a to 7,8,11,9 bar.Měl jsem to v servisu a mechanik mě rovnou řek,že to nemá cenu řešit,prostě jezdit a nechat to být.Pořád přemejšlim,jestli má cenu schánět jinej moitor,nebo to zkusit prodat jak to je,ale to je mi fakt líto :-/ ....Jinej motor natom prý bude podobně,tak já nevim.Chtěl bych jen vědět pár vašich názorů...dík
1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L
Naposledy editováno 17.11.2014 14:25:20
1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L
V podstatě máte všichni pravdu...Militec už jsem nalil a je pravda,že hlučnost za řádně snížila!!repasovat se fakt obávám,že nemá smysl :-/ ,teda finančně..ještě mě napadla verze koupit zx7r nebo zx9r bez papírů,hlavně zdraví srdce a rám a nějak to přeházet,ale nevim,nevim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
Naposledy editováno 17.11.2014 22:27:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
Omri píše: O.X.H.> Ty krávo to je dost šílená představa o generálce.Já vim,že to neni novej stroj,ale takový ceny jsou fakt šílený!!Má možnost koupit motor natu mojí bábu ,teda prej i jako se zárukou,ale nevim jestli do toho jít.Nevim jak si to s tou zárukou představujou ,abych nekoupil ještě něco horšího než mám.Jak píšeš v deníku,je zajímavý že i tady přes ty tlaky to jede normálně.U té mojí je problém s volnoběhem,když přidáš párkrát plyn,tak se volnoběžné otáčky poroučí někam do pryč,skoro to chcípne ale po chvíli se zase vrátí do normálu.Jinak to jede docela v poho,až nato že se párkrát za cestu začne dusit.Žral ti ten motor olej?
no jo, nejni to levna zalezitost, ja mel sedmu (a neustale mam jako srdcovku), tak proto ta investice. Motor mi olej prave nezral. Ja nevim, s tim jinym motorem to je fakt na hovno, takovou zaruku ti asi nejspis nikdo neda, protoze tyhle motory jsou vsechny, mozna az na par kusu, vybehane. Navic zdravy motor bude vzdy v motorce a urcite ho nebude jen tak solo prodavat.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
Omri píše: O.X.H.> Tak když to máš jako srdcovku,tak to je jiná ;) ...Ne,fakt to asi neni prdel dát dohromady,aby to mělo nějakej smysl.Mám taky doma sedmu,ale v lepšim stavu než její starší ségru :).Je asi pravda,že ty motory jsou až na vyjímky po smrti.Holt,když chceš dobrej originál stojí do dost peněz.Jenže když miluješ oldschool,neni co rešit :D.Na tom motoru,co je v inzerci,mám možnost zmerit tlaky.Nevim,tak ten motor by stál 6000....Do tak nákladné rozborky,jak ty se fakt pustit nemůžu :| ...A jak jsi natom s tou sedmou?Už to máš v kupě?
dal jsem ji dohromady a 28. zari jsem chytnul smira a masina shorela. Jak to pujde, koupim sedmu znova, akorat pro ni pojedu spis do Nemecka, tady za to chtej nesmysl, za to, v jakem stavu jsou.1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L
Každopádně, když ti měřili ty tlaky, bylo ta na zahřátém motoru s otevřeným plynem na plno? Pokud ne, tak je měření uplně mimo a o ničem nevypovídá.
Další věc, žere ti to olej? Pokud ne, tak tlak ti utíká přes ventily vrchem, pokud ano, tak de tlak pryč spodem přes kroužky, v horším případě oboje.
Záleží teď jestli si motorky ceníš na tolik že se rozhodneš pro opravu nebo na to dlabeš a motorku prodáš.
Pokud budeš chtít opravovat, tak fakt druhý motor nekupuj, bude to nejspíš to samé. A zbytečně utratíš prachy. Začal bych tím, že vyhodíš motor z motorky a uděláš rozborku, tobě vlastně stačí rozdělat jen vršek. To celé je práce na jeden den. Sundáš hlavu a do výfukových a sacích kanálů nalej trochu benzínu. zespodu se pak podívej na ventily jestli těsní nebo to přes ně teče. A hned uvidíš na čem hlava je Dál sundáš válce a písty. Vrtání válců změříš dutinoměrem ve dvou osách a třech výškách, tím zjistíš i případnou ovalitu válců. Písty změříš mikrometrem. Dále můžeš změřit vůli kroužků jak ve volném stavu, tak ve válcích. Všechny rozměry najdeš v servisním manuálu.
Pokud sou vyběhané válce, tak to je oprava fakt tak min. na dvacku jen tohle, plus těsnění, práce a x drobností. Pokud by netěsnily ventily a nebudou ještě uplně v háji sedla ventilů, tak by oprava zase tak drahá nebyla.
Škoda že si až ze slaného, jinak bych se ti na to klíďo mrknul
Ale i z vraku jde udělat ještě funční motor, když sou na to prašule teda že jo
Tohle je konkrétně motor z jednoho eLka který byl na odpis, v háji klika, zadřená na všech čepech plus x dalších drobností. Tahle sranda vyšla na cca 30000Kč i z prací
1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
Naposledy editováno 19.11.2014 15:30:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
ZAZAJ píše: Omri> jen taková drobnost pro ZXR je předepsaná polosyntetika 10W40 nebo alespon myslim
plna syntetika nikdy nemuze vadit, ja ji do sedmy taky chtel davat. A neni to jen 10W40, variant je tam vicero.1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L
BladeRider píše: Ty kráso uplně mi to připomnělo moje začátky na moto v 17ti letech. Jo to byly časy
i mezi pardály se najdou obdivovatelé těchto strojů. A nás, mladých, co mají rádi staré bajky, je stále míň. Když si nějaký mladý koupí stroj typu ZXR či zx7r, je to jen proto, že je poměrně dostupný. Pak už jen vserou na údržbu a akorát je totálně dokurví.Naposledy editováno 19.11.2014 18:39:47
O.X.H. píše: i mezi pardály se najdou obdivovatelé těchto strojů. A nás, mladých, co mají rádi staré bajky, je stále míň. Když si nějaký mladý koupí stroj typu ZXR či zx7r, je to jen proto, že je poměrně dostupný. Pak už jen vserou na údržbu a akorát je totálně dokurví.
přesně3 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L
Teď jsem koupil Kawu GPZ 750r z r.v. 85, ty tady teda skoro vůbec nejsou. A u mě je to obráceně. kapoty hnusný, polámaný, elektrika zbastlená , lešení vařený, neorigo světlo a budiky ,,kutilsky" opravený. Většinu věcí jsem už posháněl z ebaye kapoty taky zánovní. Jsem asi 7 majitel, chudák holka si asi taky užila. Mám ji v servise na seřízení s tím, že jsem nechal změřit tlaky a zhodnotit stav motoru a k mému údivu je motor v obstojné kondici. Tak jsem se rozhodl, že ji vylečím a zajistím klidné stáří je to přeci jen raritka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 | Kába | 9 | 29.1.2023 v 22:46 Kába |
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 | marekvjatrak | 10 | 29.1.2023 v 08:22 Thunder |