globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motor Kawasaki ZXR 750 L
17.11.2014 v 13:09
Zdar chlapi,

Potřebuju radu ohledně motoru do mojí Kawy,je to typ L rok 93.Bohužel se ukázalo,že má motor slabé tlaky :-/ a to 7,8,11,9 bar.Měl jsem to v servisu a mechanik mě rovnou řek,že to nemá cenu řešit,prostě jezdit a nechat to být.Pořád přemejšlim,jestli má cenu schánět jinej moitor,nebo to zkusit prodat jak to je,ale to je mi fakt líto :-/ ....Jinej motor natom prý bude podobně,tak já nevim.Chtěl bych jen vědět pár vašich názorů...dík





Předchozí
1 2
Následující

motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 13:13 | Nahoru | #1
A co ho repásnout? Jaká by byla cenovka? Páč nějakej zanovní motor na tuhle babču neseženeš

motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 13:19 | Nahoru | #2
Zeptej se ve vlakne: Pokec majitelů ZX7R / ZXR750

1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 13:43 | Nahoru | #3
Tohle je škoda dát pryč, ne?

motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 14:23 | Nahoru | #4
Repásnout jedině v případě, že k ní máš opravdu citový vztah, protože ekonomicky je to u takhle staré motky prodělečné, taky jsem nad tím u té své uvažoval (jen nové pístní kroužky vyšly na 4t Kč a to je generálka negenerálka, k tomu přidáš těsnění pod hlavou, ventilový gufera a můžeš začít dělat spodek, podle mě se za materiál i při takovéhle odrbané go dostaneš tak na 15t, reálná prodejní cena ve slušném stavu je tak 25÷30t), ale pak se mi se štěstím podařilo sehnat výborný motor z bouračky, u motorů z rozebraných motek si nedělám iluze, nehledě na to, že většina bazáristů si za ně řekne klidně 15t.

Naposledy editováno 17.11.2014 14:25:20

motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 14:34 | Nahoru | #5
GO ano SO se finančně nevyplatí.Dal bych do motoru MILITEC a jezdil dokud to pojede.Až to nepojede,rozprodat na díly,nebo koupit stejný model a tuhle nechat na díly.Bohužel řešení ZE STARÉ NOVOU -LEVNĚ-neexistuje.Tak bych to řešil já....Čau

1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 21:09 | Nahoru | #6
Díky za rady

V podstatě máte všichni pravdu...Militec už jsem nalil a je pravda,že hlučnost za řádně snížila!!repasovat se fakt obávám,že nemá smysl :-/ ,teda finančně..ještě mě napadla verze koupit zx7r nebo zx9r bez papírů,hlavně zdraví srdce a rám a nějak to přeházet,ale nevim,nevim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 22:27 | Nahoru | #7
Omri> Ja jsem pred par mesici resil to same, tlaky jsem mel jeste horsi 8, 3, 5, 5. Nechala se udelat hlava. Celá tahle sranda mě i s prací, materiálem a novým olejem vyšla na 27 ticíc, a to jeste treba nevis, ze budou treba potrebovat vyhonovat válce, nove pisty, vyměnit šály, znovu přetěsnit motor a tak podobne. To je dalsich 30 litru. Takze dat do kupy veterana neni prdel. Jen bych chtel podotknout, ze po udelani hlavy, coz vyslo na 8 litru, byly tlaky vsude 10. Ostatne, mrkni mi do deniku, tak to vsechno je.

Naposledy editováno 17.11.2014 22:27:52

(reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

17.11.2014 v 22:30 | Nahoru | #8

BorekS píše: Tohle je škoda dát pryč, ne?

kurevska skoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 10:38 | Nahoru | #9
O.X.H.> Ty krávo to je dost šílená představa o generálce.Já vim,že to neni novej stroj,ale takový ceny jsou fakt šílený!!Má možnost koupit motor natu mojí bábu ,teda prej i jako se zárukou,ale nevim jestli do toho jít.Nevim jak si to s tou zárukou představujou ,abych nekoupil ještě něco horšího než mám.Jak píšeš v deníku,je zajímavý že i tady přes ty tlaky to jede normálně.U té mojí je problém s volnoběhem,když přidáš párkrát plyn,tak se volnoběžné otáčky poroučí někam do pryč,skoro to chcípne ale po chvíli se zase vrátí do normálu.Jinak to jede docela v poho,až nato že se párkrát za cestu začne dusit.Žral ti ten motor olej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 13:02 | Nahoru | #10

Omri píše: O.X.H.> Ty krávo to je dost šílená představa o generálce.Já vim,že to neni novej stroj,ale takový ceny jsou fakt šílený!!Má možnost koupit motor natu mojí bábu ,teda prej i jako se zárukou,ale nevim jestli do toho jít.Nevim jak si to s tou zárukou představujou ,abych nekoupil ještě něco horšího než mám.Jak píšeš v deníku,je zajímavý že i tady přes ty tlaky to jede normálně.U té mojí je problém s volnoběhem,když přidáš párkrát plyn,tak se volnoběžné otáčky poroučí někam do pryč,skoro to chcípne ale po chvíli se zase vrátí do normálu.Jinak to jede docela v poho,až nato že se párkrát za cestu začne dusit.Žral ti ten motor olej?

no jo, nejni to levna zalezitost, ja mel sedmu (a neustale mam jako srdcovku), tak proto ta investice. Motor mi olej prave nezral. Ja nevim, s tim jinym motorem to je fakt na hovno, takovou zaruku ti asi nejspis nikdo neda, protoze tyhle motory jsou vsechny, mozna az na par kusu, vybehane. Navic zdravy motor bude vzdy v motorce a urcite ho nebude jen tak solo prodavat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 14:09 | Nahoru | #11
O.X.H.> Tak když to máš jako srdcovku,tak to je jiná ;) ...Ne,fakt to asi neni prdel dát dohromady,aby to mělo nějakej smysl.Mám taky doma sedmu,ale v lepšim stavu než její starší ségru :).Je asi pravda,že ty motory jsou až na vyjímky po smrti.Holt,když chceš dobrej originál stojí do dost peněz.Jenže když miluješ oldschool,neni co rešit :D.Na tom motoru,co je v inzerci,mám možnost zmerit tlaky.Nevim,tak ten motor by stál 6000....Do tak nákladné rozborky,jak ty se fakt pustit nemůžu :| ...A jak jsi natom s tou sedmou?Už to máš v kupě?

(reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 14:50 | Nahoru | #12

Omri píše: O.X.H.> Tak když to máš jako srdcovku,tak to je jiná ;) ...Ne,fakt to asi neni prdel dát dohromady,aby to mělo nějakej smysl.Mám taky doma sedmu,ale v lepšim stavu než její starší ségru :).Je asi pravda,že ty motory jsou až na vyjímky po smrti.Holt,když chceš dobrej originál stojí do dost peněz.Jenže když miluješ oldschool,neni co rešit :D.Na tom motoru,co je v inzerci,mám možnost zmerit tlaky.Nevim,tak ten motor by stál 6000....Do tak nákladné rozborky,jak ty se fakt pustit nemůžu :| ...A jak jsi natom s tou sedmou?Už to máš v kupě?

dal jsem ji dohromady a 28. zari jsem chytnul smira a masina shorela. Jak to pujde, koupim sedmu znova, akorat pro ni pojedu spis do Nemecka, tady za to chtej nesmysl, za to, v jakem stavu jsou.

motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 15:27 | Nahoru | #13
Ty krávo ,no co k tomu říct..To je pech,tak snad jen ať už je to naposled..Koukal jsem naty fotky a fakt jsi měl štígro..Kam se jezdí do Německa pro mašiny?Máš s tim nějaký zkušdnosti?

1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 16:30 | Nahoru | #14
Tak je otázka kolik do toho můžeš/chceš dát. Ale ta investice se nikdy nevrátí, leda budeš mít dobrej pocit já bejt na tvým místě, asi bych zkusil vyměnit vodítka ventilů. Neni to až taková suma a třeba by to pomohlo. Ale furt je to ,,třeba,,.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 17:57 | Nahoru | #15
Thunder> Díky za typ ;) ....proč si myslíš,že by to pomohlo?Je možný,že by tlak unikal přes ventily??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 18:54 | Nahoru | #16
Omri> tak může to tím bejt. A při tom i zabrousit sedla ventilů. No pak taky můžeš zjistit, že to utíká přes pístní kroužky a pokračovat v opravě já bych to asi zkusil i přes to riziko, že to nemusí úplně pomoct, ale to je jen můj názor

(reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 19:28 | Nahoru | #17
Thunder> Toho se právě bojim,že začnu a budu pokračovat pořád hlouběji ;).Každopádně díky za názor ;)

1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L

18.11.2014 v 21:41 | Nahoru | #18
Druhý motor bych asi nebral, to je vzhledem ke stáří opravdu hodně velká sázka do loterie!
Každopádně, když ti měřili ty tlaky, bylo ta na zahřátém motoru s otevřeným plynem na plno? Pokud ne, tak je měření uplně mimo a o ničem nevypovídá.
Další věc, žere ti to olej? Pokud ne, tak tlak ti utíká přes ventily vrchem, pokud ano, tak de tlak pryč spodem přes kroužky, v horším případě oboje.
Záleží teď jestli si motorky ceníš na tolik že se rozhodneš pro opravu nebo na to dlabeš a motorku prodáš.
Pokud budeš chtít opravovat, tak fakt druhý motor nekupuj, bude to nejspíš to samé. A zbytečně utratíš prachy. Začal bych tím, že vyhodíš motor z motorky a uděláš rozborku, tobě vlastně stačí rozdělat jen vršek. To celé je práce na jeden den. Sundáš hlavu a do výfukových a sacích kanálů nalej trochu benzínu. zespodu se pak podívej na ventily jestli těsní nebo to přes ně teče. A hned uvidíš na čem hlava je Dál sundáš válce a písty. Vrtání válců změříš dutinoměrem ve dvou osách a třech výškách, tím zjistíš i případnou ovalitu válců. Písty změříš mikrometrem. Dále můžeš změřit vůli kroužků jak ve volném stavu, tak ve válcích. Všechny rozměry najdeš v servisním manuálu.
Pokud sou vyběhané válce, tak to je oprava fakt tak min. na dvacku jen tohle, plus těsnění, práce a x drobností. Pokud by netěsnily ventily a nebudou ještě uplně v háji sedla ventilů, tak by oprava zase tak drahá nebyla.
Škoda že si až ze slaného, jinak bych se ti na to klíďo mrknul

Ale i z vraku jde udělat ještě funční motor, když sou na to prašule teda že jo
Tohle je konkrétně motor z jednoho eLka který byl na odpis, v háji klika, zadřená na všech čepech plus x dalších drobností. Tahle sranda vyšla na cca 30000Kč i z prací




1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 14:09 | Nahoru | #19
já dělal go předloni válce,písty,kroužky jsem naštěstí nemusel dělat tlaky byly ok dělal jsem kliku čepy těsnění hlavu ventily sedla ložiska rozvoďák a spoustu dalších "maličkostí" dostal jsem se na cca 55tis. a to jsem si dělal vše sám samozřejmě kromě broušení kliky hlavy sedel a ventilů takže bych být tebou nic nerozebíral protože nevíš co tam na tebe vykoukne jezdil bych dokud to pojede a pak uvidíš jestli ti bude stát za to koupit jiný a třeba ho zase dojezdit

(reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 14:37 | Nahoru | #20
mischa638> od toho druhého motoru mě ten mechanik taky odrazoval.Samotné měření vůbec nevim jak probíhalo .Když jsem tu motorku kupoval,tak mě ten týpek řikal,že tam je dávanej motor z nějaké schořelé mašiny,která měla 6000 na budíkách ,ale znáš to jak každej kecá.Mašina jela výborně,tak jsem si řikal,že je to good.Co jsem to koupil,tak jsem olej sledoval a nezdálo se mi,že by žrala...teda cca po tisíci kilometrech.pak jsem vyměnil olej a nalil tam Castrol plnou syntetiku a poté začla žrát.Teda nevim jestli to může být olejem ...Přidali se potom problémy s volnoběhem pořád to chcípalo,tak jsem to dal tomu mechanikovi a ten začal tim,že ty tlaky změř,no a dopadlo tak jak dopadlo...Tvůj deník jsem pročetl asi čtyřikrát a fakt smekám ...Já bych tohle nedal,motorku si nastříkám,ale motor to je španělská vesnice pro mě.Fakt škoda,že jsi tak daleko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 14:38 | Nahoru | #21
ZAZAJ> No taky jezká cena ....asi budu jezdit dokud to neklekne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 14:55 | Nahoru | #22
Omri> jen taková drobnost pro ZXR je předepsaná polosyntetika 10W40 nebo alespon myslim

Naposledy editováno 19.11.2014 15:30:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 15:45 | Nahoru | #23

ZAZAJ píše: Omri> jen taková drobnost pro ZXR je předepsaná polosyntetika 10W40 nebo alespon myslim

plna syntetika nikdy nemuze vadit, ja ji do sedmy taky chtel davat. A neni to jen 10W40, variant je tam vicero.

(reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 16:16 | Nahoru | #24
O.X.H.> jo to asi nemůže jen jsem chtěl poznamenat že výrobce doporučuje něco jiného protože ZXR se vyráběla v době kdy ještě nějaká plná syntetika vůbec neexistovala, nebo existovala ale jen na závodní úrovni rozhodně si nemyslím že by mu plná syntetika zničila motor to fakt né

1 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 18:23 | Nahoru | #25
Ty kráso uplně mi to připomnělo moje začátky na moto v 17ti letech. Jo to byly časy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 18:37 | Nahoru | #26

BladeRider píše: Ty kráso uplně mi to připomnělo moje začátky na moto v 17ti letech. Jo to byly časy

i mezi pardály se najdou obdivovatelé těchto strojů. A nás, mladých, co mají rádi staré bajky, je stále míň. Když si nějaký mladý koupí stroj typu ZXR či zx7r, je to jen proto, že je poměrně dostupný. Pak už jen vserou na údržbu a akorát je totálně dokurví.

Naposledy editováno 19.11.2014 18:39:47

motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 19:42 | Nahoru | #27
Olej zato nemůže to je jasný ...Slyšel jsem jen názor,že plná syntetika je řidčí a může se dostávat přes ventily...těžko říct Starý bajky mám rád Jen fakt škoda,jak to vypadá holt do motoru,ani do ženský nevidíš ...

(reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 19:42 | Nahoru | #28

O.X.H. píše: i mezi pardály se najdou obdivovatelé těchto strojů. A nás, mladých, co mají rádi staré bajky, je stále míň. Když si nějaký mladý koupí stroj typu ZXR či zx7r, je to jen proto, že je poměrně dostupný. Pak už jen vserou na údržbu a akorát je totálně dokurví.

přesně

(reakce na) motor Kawasaki ZXR 750 L

19.11.2014 v 19:43 | Nahoru | #29
E: 2x

Naposledy editováno 19.11.2014 19:44:01

3 reakcí na tento příspěvek motor Kawasaki ZXR 750 L

20.11.2014 v 12:27 | Nahoru | #30
Hele, já bych si ji nechal. Už je jich,jako šafránu.
Teď jsem koupil Kawu GPZ 750r z r.v. 85, ty tady teda skoro vůbec nejsou. A u mě je to obráceně. kapoty hnusný, polámaný, elektrika zbastlená , lešení vařený, neorigo světlo a budiky ,,kutilsky" opravený. Většinu věcí jsem už posháněl z ebaye kapoty taky zánovní. Jsem asi 7 majitel, chudák holka si asi taky užila. Mám ji v servise na seřízení s tím, že jsem nechal změřit tlaky a zhodnotit stav motoru a k mému údivu je motor v obstojné kondici. Tak jsem se rozhodl, že ji vylečím a zajistím klidné stáří je to přeci jen raritka
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder

TOPlist