globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro pro holku
26.10.2014 v 19:20
Zdar motorkáři,
do teď jsem jezdila na silniční motorce a ráda bych vyzkoušela nějaký ten terén a hlavně cestování do zahraničí. Jezdila jsem na GSR 600. Chtěla bych radu, co by bylo dobré. Jsem 167 cm vysoká, takže ne nic vysokého, Nebo nějaké moto. co by se dalo snížit. Taky se mi nechce jít moc s výkonem dolů. Představuji si něco svižnějšího, ne žádnýho šneka. Na vzhled se mi zalíbila Honda NC700X ale bojím se toho výkonu 35 kW.
Pokud máte zkušenost, zkuste mi navrhnout nějaký model Díky


Naposledy editováno 26.10.2014 19:21:35
Předchozí
1 2 3
Následující

Enduro pro holku

Skvělá odpověď, děkuji! 28.10.2014 v 22:03 | Nahoru | #61
Ahoj, mrkni co mám já Freewind. Jezdím hodně, naučila jsem se i v terénu. Na cestování super, mohla by jet rychleji při dálničních přesunech, ale jinak doporučuji! teda pokud seženeš

3 reakcí na tento příspěvek Enduro pro holku

28.10.2014 v 23:39 | Nahoru | #62
No pročítám, pročítám..... každý den strávím na netu porovnáváním, pročítáním.... nicméně z možností, které tu zazněly jsem vybrala tři exempláře ...hondu nc700x, bávko F650 S (twin) a kawa versys. Dalším krokem je jet se projet a zjistit, co padne do ruky.

babochlap nejsem motorky miluju. Pro mě motorka není módní doplněk, motorka je srdeční záležitost. rozhodně mě neodradí možný pád Prostě jdu do toho a těším se na každou novou zkušenost, kterou budu získávat. Takže lidičky, až něco koupím, určitě vložím info. Už teď si přeju jaro

1 reakcí na tento příspěvek Enduro pro holku

29.10.2014 v 07:05 | Nahoru | #63
U tý NC není nic jednoduššího, než zajít k dealerovi Hondy a říct si o zkušební jízdu.
Mě tam pujčili i 2 motorky po sobě, když jsem porovnával NC700X a NC700S. Akorát tam asi už nebudou mít NC700, ale NC750, protože NC700 se přestali vyrábět.
Jinak NC700X je tady v bazaru 8 kusů. Z motorkářek co mají NC700X je tady registrovaná asi jen Teflonka.

Naposledy editováno 29.10.2014 07:14:22

(reakce na) Enduro pro holku

29.10.2014 v 07:24 | Nahoru | #64

Geodet píše: U tý NC není nic jednoduššího, než zajít k dealerovi Hondy a říct si o zkušební jízdu.
Mě tam pujčili i 2 motorky po sobě, když jsem porovnával NC700X a NC700S. Akorát tam asi už nebudou mít NC700, ale NC750, protože NC700 se přestali vyrábět.
Jinak NC700X je tady v bazaru 8 kusů. Z motorkářek co mají NC700X je tady registrovaná asi jen Teflonka.


Jo a ještě by mohla být vhodná Honda CB500X.

(reakce na) Enduro pro holku

29.10.2014 v 08:56 | Nahoru | #65
bikerkahelča> kupodivu sis z toho chaosu dokazala vybrat samy pouzitelny motorky z tyhle 3ky ma nejlepší pomer cena/vykon ten versys, peknej kousek cca 85 , motor dostatecne zivej spotřeba miziva, ze je mensi bude spis vyhoda - takze pokud ti sedne není co resit

3 reakcí na tento příspěvek Enduro pro holku

Skvělá odpověď, děkuji! 29.10.2014 v 09:46 | Nahoru | #66
Také doporučuji si všechny motorky vyzkoušet a nedat na první dojem. Tady máš srovnání s GSR.

Trošku to zlehčím, ale rozdíl mezi tvou současnou motorkou a NC700X, CB 500X nebo Versysem je následující:
zhruba poloviční (u Versyse dvoutřetinový) výkon, vyšší říditka a sedlo 81-84 cm, trocha plastů a plexi štítek. Naopak důležité parametry pro rozbité silnice nebo nezpevněné cesty jsou takřka stejné jako GSR: stejná kola, směšné silniční zdvihy odpružení a hmotnost +- to samé, co GSR. Takže kromě pohodlí rovných zad jdeš z louže pod okap, z hlediska výkonu motoru a nezpevněných cest pak rovnou do kanálu.

Když si na GSR namontuješ vyšší řídítka, plexi šítek a řidší olej do vidlí, rázem z toho máš NC700X, CB 500X nebo Versyse :)

F650GS Twin je na tom hmotnostně zhruba stejně jako GSR, ale o třicet koní méně :(, zato podvozkově už 19" přední kolo plus tlumiče i mimo asfalt. Sedlo 82 cm.

F800GS má oproti seškcenému 70 koňovému F650 už 85 koní, ale je také o trochu vyšší (85 cm sedlo). A ono se to nezdá, o pár cm vyšší ta samá motorka je na pocit při manipulaci o dost těžší :( 21" kolo a krásné zdvihy kol nad 20 cm jsou mimo asfalt samozřejmě výhodou :)

Tiger 800 (ne XC) je o deset kilo těžší, ale už hezkých devadesát koní a točivý motor jako GSR :) Podvozkově také už 19" přední kolo plus tlumiče i mimo asfalt, stejně jako Báwo. Sedlo 81 cm.

R1200GS (první ročníky a ne verze Adv.) je o dvacet kilo těžší (ale s nižšímm těžištěm), sice stejný špičkový výkon, ale dvojnásobný zátah v niších a středních otáčkách. Podvozkově také už 19" přední kolo plus tlumiče i mimo asfalt. Sedlo 82 cm.

LC8 vyřazuji, protože terénem máš na mysli rozbitou asfaltku nebo nezpevněnou cestu a vyšší motorky se bojíš.

doplněno:
Předchozí generace BMW 1100 i 1150 jsou ještě kovářská práce s odpovídající hmotností. Proto jsem porovnával 1200 prvních ročníků, které je z novodobých boxerů nejlehčí.

Naposledy editováno 29.10.2014 15:36:48

(reakce na) Enduro pro holku

29.10.2014 v 10:44 | Nahoru | #67

vilemx píše: Také doporučuji si všechny motorky vyzkoušet a nedat na první dojem. Tady máš srovnání s GSR.

Trošku to zlehčím, ale rozdíl mezi tvou současnou motorkou a NC700X, CB 500X nebo Versysem je následující:
zhruba poloviční (u Versyse dvoutřetinový) výkon, vyšší říditka a sedlo 81-84 cm, trocha plastů a plexi štítek. Naopak důležité parametry pro rozbité silnice nebo nezpevněné cesty jsou takřka stejné jako GSR: stejná kola, směšné silniční zdvihy odpružení a hmotnost +- to samé, co GSR. Takže kromě pohodlí rovných zad jdeš z louže pod okap, z hlediska výkonu motoru a nezpevněných cest pak rovnou do kanálu.

Když si na GSR namontuješ vyšší řídítka, plexi šítek a řidší olej do vidlí, rázem z toho máš NC700X, CB 500X nebo Versyse :)

F650GS Twin je na tom hmotnostně zhruba stejně jako GSR, ale o třicet koní méně :(, zato podvozkově už 19" a 17" kola plus tlumiče i mimo asfalt. Sedlo 82 cm.

Tiger 800 (ne XC) je o deset kilo těžší, ale už hezkých devadesát koní a točivý motor jako GSR :) Podvozkově také už 19" a 17" kola plus tlumiče i mimo asfalt, stejně jako Báwo. Sedlo 81 cm.

R1200GS (první ročníky a ne verze Adv.) je o dvacet kilo těžší (ale s nížšímm těžištěm), sice stejný špičkový výkon, ale dvojnásobný zátah v niších a středních otáčkách. Podvozkově také už 19" a 17" kola plus tlumiče i mimo asfalt. Sedlo 82 cm.

LC8 vyřazuji, protože terénem máš na mysli rozbitou asfaltku nebo nezpevněnou cestu a vyšší motorky se bojíš.

Pěkně napsané pod toto bych se podepsal ale být Helčou tak vedle twina GS vyzkouším i 800 GS znám holky které jezdí obojí a nebo i 1200 GS jinak i moje segra jezdila afriku a ted drandí na staříkovi 11OOGS a babochlap také není v letě projela celou Makedonii

(reakce na) Enduro pro holku

29.10.2014 v 14:56 | Nahoru | #68
vilemx>
Jsem na tom podobně. Chtěl jsem vyměnit 650SV za 650enduro, jenže jsem zjistil, že většina je o 15 - 20koní slabší, 20 -40kg těžší, jen o pár cm zdvihu lepší a 2x dražší. Mám na naháči vysoké řídítka s endurovým posezem jak píšeš a zvládám terén, kde má i velké BMW problém. Nejhorší je světlá výška, ale to se dá oželet. 95% cesty stejně každý stráví na asfaltu a tam by ty kw chyběly. Problém je sehnat v daném rozměru gumu se slušným vzorkem, ale Avon dělá celkem solidní Distanziu, v RO, UA, MLD (cca 5 - 600km off) byl rozdíl oproti sliku dost znát.

(reakce na) Enduro pro holku

29.10.2014 v 22:09 | Nahoru | #69

bikerkahelča píše: No pročítám, pročítám..... každý den strávím na netu porovnáváním, pročítáním.... nicméně z možností, které tu zazněly jsem vybrala tři exempláře ...hondu nc700x, bávko F650 S (twin) a kawa versys. Dalším krokem je jet se projet a zjistit, co padne do ruky.

babochlap nejsem motorky miluju. Pro mě motorka není módní doplněk, motorka je srdeční záležitost. rozhodně mě neodradí možný pád Prostě jdu do toho a těším se na každou novou zkušenost, kterou budu získávat. Takže lidičky, až něco koupím, určitě vložím info. Už teď si přeju jaro



dobrej výběr

(reakce na) Enduro pro holku

31.10.2014 v 17:06 | Nahoru | #70
bikerkahelča> Správná volba, omezit počet a vyzkoušet... Mám jen obavu, že 35kW ti bude málo..., pokud již jsi zvyklá na víc. Pokud půjdeš do Verše, tak vítej v "klubu" Versysáků (ta šotolina je maximum, těžší terén nebrat, je to taky téměř jen silniční motorka)

1 reakcí na tento příspěvek Enduro pro holku

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2014 v 17:21 | Nahoru | #71
Já myslim že tohle je přesně to co hledáš nejni to vysoký terén to zvládá a výkon by ti snad taky nechyběl

Enduro pro holku

31.10.2014 v 20:46 | Nahoru | #72
Nečetl jsem to celé,ale dívala se ještě na yamahu tricker 250? Podle mne taky skvělej stroj. Popřípadě CRF250L. Co ty na to?
http://prackarr.rajc...inneho_motocyklu.../

Enduro pro holku

31.10.2014 v 20:56 | Nahoru | #73
Prackar: Kdybys to cetl aslespon kousek, tak bys pochopil ze ona enduro nechce ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pro holku

1.11.2014 v 17:34 | Nahoru | #74

Geodet píše: crxjet> Dva mu ji ošustili. Jeden měl NC a druhej Jawu.



Jen počkej, až budu předseda NC klubu, tak si tohle ještě vyřídíme!

(reakce na) Enduro pro holku

1.11.2014 v 18:13 | Nahoru | #75
Dráťa>

(reakce na) Enduro pro holku

12.11.2014 v 19:07 | Nahoru | #76
vilemx> Moc děkuju za tak obsáhlou zprávu. Fakt super napsané. Moc mi to pomohlo

Enduro pro holku

12.11.2014 v 19:09 | Nahoru | #77
jinak díky všem, co přispíváte. No momentálně řeším i to, že nechci dvě motorky pod střechou Takže jaro prodat moji milovanou suzuki a pak jet pro novou

(reakce na) Enduro pro holku

15.11.2014 v 19:21 | Nahoru | #78

BladeRider píše: Já myslim že tohle je přesně to co hledáš nejni to vysoký terén to zvládá a výkon by ti snad taky nechyběl


jooo to je moto pro holku

Enduro pro holku

24.2.2015 v 22:07 | Nahoru | #79
Máš to tedy dilema . Letmo jsem pročetl pár příspěvků a pokud nechceš ubrat na výkonu, tak asi nevybereš. Lehká, nízká a výkonná motorka vhodná i do terénu? Nesmysl, takovou ještě neudělali. Nejlépe na tom je BMW F650 Twin. Jednu jsem dovezl na prodej, byla dokonce od výrobce snížená, včetně sedla. Velice příjemná a čitelná motorka se slušným zátahem, tvé představě je asi nejblíže (shodou okolností ji ode mne koupila také holka). Bohužel jak jsem pochopil, je pro tebe cenově trochu dražší. Pokud se budeme bavit o motorce do 100 tisíc, tak tady padla zmínka Kawasaki 650 Versys. Měj jsem možnost se na ní povozit a musím uznat, že je skutečně povedená a zábavná. A když o motorce řeknu, že je zábavná, tak je to pro mě při výběru kritérium číslo jedna. Motor je celkem svižný, motorka je perfektně ovladatelná a pocitově má lepší zátah než třeba u V-Stroma, ale nevím zda bych ji zařadil mezi Endura. Malé 17" přední kolo a nízké zdvihy lze v terénu považovat za hendikep, ale po pravdě, o jaký terén se ti jedná? Nechci tě podceňovat, ale polňačka, či nějaká šotolinka bude asi max co od toho čekáš, nebo se pletu? Každopádně z pohledu výšky sedla nad zemí Versys zas až tak malej není, Je třeba to vyzkoušet, ale za mě v téhle cenové kategorii asi jednoznačná volba .

Enduro pro holku

25.2.2015 v 18:40 | Nahoru | #80
tak já už jsem si taky vybrala, koupila jsem si BMW F650, dlouho jsem vybírala ale nejdůležitější bylo na motorku si sednout, chtěla jsem GSko od BMW ale nevěřila jsem že dosáhnu oběma nohama na zem, tak jsem si vytipovala prodejce kde mají GS,CSko a nakonec jsem si koupila F z roku 96, sedla jsem si na něj, dosáhla jsem, zalíbilo se mi a tak jsem ho koupila. tak ti přeju šťastnou ruku při výběru

Enduro pro holku

27.2.2015 v 20:59 | Nahoru | #81
Tak motorka je doma..... Nakonec jsem koupila bávko.....tak snad budu spokojená
Všem moc děkuji za příspěvky
Teď mne čeká prodej GSRa
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist