Zvažuju totiž výměnu kvůli tady tomu protože to se fakt nedá už...¨
EDIT: aby to nebylo tak zavádějící, z NDR jsou sice drahší, ale většinou už nejsou k mání, to je hlavní problém.
Naposledy editováno 26.10.2014 20:37:48
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita náhradních dílů pro Jawu
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita náhradních dílů pro Jawu
To by byl dlouhý výčet, koupil jsem asi už 8ks něčeho z Maďar, zatím tam mám jenom výfuk, vše ostaní se poškodilo: spínač přední brzdy, zadní schránka na světlo, náhon tachometru 2x, filtr paliva děs ho snad vyrábí nějaký dráteník v Maďarsku když pase ovce nebo co, držák na brašny a kufřík - ten kdyby někdo viděl tak by celý den chodil s otevřenou pusou že si někdo může něco takového dovlit vyrobit a prodávat.
Teď mám nějakou poruchu, budu muset kupovat asi další díly a odmítam se zase štvát s maďarskýma šmejdama.
GeorgeLD píše: Janě, mám spostu času na to, prohlížet bazary, domlouvat se s prodejcem a pak riskovat, že už bude díl moc opotřebovaný. To bych fakt uměl využít jinak ten čas, není mi už 17.
To by byl dlouhý výčet, koupil jsem asi už 8ks něčeho z Maďar, zatím tam mám jenom výfuk, vše ostaní se poškodilo: spínač přední brzdy, zadní schránka na světlo, náhon tachometru 2x, filtr paliva děs ho snad vyrábí nějaký dráteník v Maďarsku když pase ovce nebo co, držák na brašny a kufřík - ten kdyby někdo viděl tak by celý den chodil s otevřenou pusou že si někdo může něco takového dovlit vyrobit a prodávat.
Teď mám nějakou poruchu, budu muset kupovat asi další díly a odmítam se zase štvát s maďarskýma šmejdama.
A co teda chceš německý moc drahý, na bazar nemám čas maďarský stojej za hovno, radši to prodej a choď pěšky, nebo si kup japonce, Jawa ti moc nepomůže protože k tomu evidentně žadný vztah nemáš a tyhle motorky jezdí tak, jak ty se o ně staráš.
Edit:Ale sedět na motorkářich a naříkat na to čas máš
Naposledy editováno 26.10.2014 18:19:26
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita náhradních dílů pro Jawu
Naposledy editováno 26.10.2014 18:33:18
GeorgeLD píše: Co chci? Moc očividně, kvalitní díly na motorku. Mám v háji třeba karbec, mojí motorku už mělo přes 10 lidí a každej s ním prováděl kdoví co. takže podle tvojí teorie mám jít do bazaru a koupit karbec z motorky, která měla kdoví jakou historii. Tak samo altík a spoustu dalších drobností. Buď tak laskav, a běž si poučovat jinam chytráku.
Buď to bude kvalitní nebo to bude stát za hovno, tak si vyber a nevím co je na tom za poučení, chtěls radu tak tady ji máš ne. http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-mz/karburator-sani-vzduchovy-filtr/karburator-bing-pro-mz-etz-250-251-akcni-cena-info.html
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita náhradních dílů pro Jawu
Jak jsi psal, že tvoje MZ už měla mnoho majitelů, to ke právě ten kámen úrazu no, takže tvoje rozčilení docela chápu.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita náhradních dílů pro Jawu
Tyhle socialistický dvoutakty potřebujou opravdu hodně péče, to ti řekne každej, kdo s nimi má zkušenost. Sám říkáš, že u MZ u některých dílů je ještě na výběr mezi východoněmeckou prvovýrobou a maďarskýma replikama. U jaw to bude obdobný, tam bude zase téměř vše z Turecka. S příslovečnou tureckou kvalitou (opravte mě, jestli se mýlím, jawu už nemám spoustu let). Bazar z nějakýho tobě známýho důvodu odmítáš, což mi nepřijde rozumný, ale tvůj boj.
Chceš spolehlivost, kvalitní náhradní díly a nízký náklady na provoz? Prodej MZ, dokud to má aspoň nějakou cenu a pořiď si něco, co nevzniklo v plánovaným hospodářství.
Naposledy editováno 26.10.2014 20:14:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita náhradních dílů pro Jawu
Dráťa píše: Chceš spolehlivost, kvalitní náhradní díly a nízký náklady na provoz? Prodej MZ, dokud to má aspoň nějakou cenu a pořiď si něco, co nevzniklo v plánovaným hospodářství.
Za 25 let x majitelů-prasáků domrdá cokoliv, ať je to MZta, Jawa nebo Yamaha...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita náhradních dílů pro Jawu
Zkusmo jsem nahlédnul tady na místní bazar, kolik dílů je tu na jawy a emzáky. Jsem dost překvapenej, jak málo je tu dílů. U starších japonců tu bývá dílů mnohem mnohem víc.
Já dal do MZ i s pořízením a uvedením do provozu cca 11 000,- (MZ byla za 7 500,-), pak jsem do ní cca 7 000,- vrazil, ale to byly zbytečnosti, jako je novej lak, vejfuk atp. a taky opravy po dvou bouračkách... Takže dnes jsem na nějakých 18 000,- a za ty prachy bych nic lepšího na 100% nesehnal. Nutno podoknout, že jsem ale jen třetí majitel a ten predemnou na ní jezdil do práce, takže se o ni starat musel. Najeto má bezmála 40 000 km (možná i víc...), ve 30 000 km dělaná spojka. Jinak motor bez zásahu. Na dvoutakt docela dobrý.
Ale k tématu chtěl jsem tím říct, že je to taky otázka rozpočtu.
E: Protože s japoncem za 60 000,- by měl klid, to je jasný, ale s japoncem za 20 000,- nevím nevím.
Naposledy editováno 26.10.2014 21:23:01
3 reakcí na tento příspěvek Kvalita náhradních dílů pro Jawu
S novými díly problém není. Je pravda, že se dají koupit dobré, ale i šunty. Některé díly se vyplatí nakupovat přímo u Jawy. Vždy emailem zašlu dotaz na cenu, zašlou pak na dobírku. Například karbce se dělají taiwan, china, turecko, v cenách 500-800Kč v místních prodejnách, které jawy prodávají a máji v tom tradici. Přesto mi nabídnou jako karbec šunt made in taiwan. O karbec jsem psal do jawy, Jikovy již nejsou, dnes i jawa si nechává karbce dělat v číně, ale je to přesná kopie původní 2855, což byly snad nejpovedenější, než začly platit emisní a hlukové limity.. Karbec přímo z Jawy, které fabrika montuje dnes, mě vyšel tuším na 1200Kč. Motorka najednu začla krásně startovat, i studená jede na oba válce, spotřeba spadla na 4,0 - 4,5 l/100km. Byl jsme z něj tak nadšený, že jsem hend objednal druhý i na druhou jawku, která problémy neměla a i na té se snížila spotřeba a ustálil chod studeného motoru na volnoběh. Komplet altík a zapalování dělá VAPE, vyjde tuším kolem 3 tis. Jawku koupil s lehce ťuklým předním kolem, jen trošku házelo, ale vycentrováním to nešlo zpravit, když se ojel kotouč pod minimum, tak sjem chtěl koupit nový - 1500Kč mi přišlo moc, ale zároveň mi nabídli za 3000,- kompletní přední kolo, s kotoučem, ložisky, rozpěrkami, s gumou.. Takže jsem zabil dvě mouchy jednou ranou. Někdo psal že se nedají koupit kotouče pro 640ku, naposledy jsme bral před rokem od Sesy a i kdyby nebyl, tak jde prostě v jawě koupit to, co montují dnes, tudíž větší kotouč a redukci na třmen. Příště předělám brzdy dle 650ky..
Ceny dílů na jawku jsou legrační.. např.
[img]
[img]
Jinaok o "náročnosti" provozu si lze udělat z mé jawky v profilu http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=46164
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita náhradních dílů pro Jawu
ZombiRider píše: c.j.> Jenže on chce jen jezdit a jezdit a né se o to starat a vrážet do toho peníze. Tyhle motorky nejsou pro slečinky.
Já do toho vrážel peníze v podstatě jen když mi ji ukradli a totálně očesali, jinak jsem díly vlastně nepotřeboval Ale jak píšeš, pro slečinky to není. Ale když už má MZu, tak mu to je myslím jasné
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita náhradních dílů pro Jawu
Naposledy editováno 27.10.2014 00:40:06
Naposledy editováno 27.10.2014 01:27:05
GeorgeLD píše: Co chci? Moc očividně, kvalitní díly na motorku. Mám v háji třeba karbec, mojí motorku už mělo přes 10 lidí a každej s ním prováděl kdoví co. takže podle tvojí teorie mám jít do bazaru a koupit karbec z motorky, která měla kdoví jakou historii. Tak samo altík a spoustu dalších drobností. Buď tak laskav, a běž si poučovat jinam chytráku.
Za kvalitu se plati. Kdyz chces kvalitu kup nemecky. Kdyz chces sracky, kup madarsky. Kdyz nemas cas, chod pesky!
A to jeste neni zima!!!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |