globalmoto_duben_nolan





Téma: Offroad - vybráno
 
22.10.2014 v 12:21
Ahoj, vím, že to sem moc nepatří, ale předpokládám, že většina uživatelů nejezdí jenom v jedný stopě, a pár z nich dokonce vlastní víc než jedno auto, takže k dotazu.

Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.

Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...

Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.

Nájezd:
+- 5tis ročně

Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.

Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...

Díky

A co jsem se tedy dozvěděl?

Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.

Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba

Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.

Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.

Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.

Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta


Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:03 | Nahoru | #31

PETARDAK píše: Jinak spíš "studuj" a ptej se tady:
http://offroadforum.cz/index.php [/quote]
díky, tam to taky prolejzám..ale víc hlav, víc ví

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:05 | Nahoru | #32

_Milanek_ píše: taky koukám po nějakém přibližovadle na ryby do oka padl jeep grand cherokee 5,2 V8
měl jsem pajo sport (podvozek jako L200) a fakt to hrozně hnije jako každej japonec


Jeepa jsem chtěl taky...výhoda je v tom, že je to "kolo - páka - hák", servis je na tom stejně nákladnej, jak na Felicii, jéééénže, Cherokee je SUV, nemá rám, má samonosnou karoserii a není to nafta...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:08 | Nahoru | #33

Skalik píše: Jakejkoliv starej off do kila bude potřebovat hodně lásky a i peněz. Jo a u japončíků krom toho, že zreznou na prach jsou poměrně drahý náhradní díly.

Největší problém je ta nafta jinak bych řekl něco od jeepa.

Ale jestli máš v životě málo problémů tak s chutí do toho.

Ad. uzávěrky -> ty neřeš stejně nebudou fungovat


No, hodně peněz mu právě dávat nechci...a nic jinýho, krom Japek, tady není...

O Jeepu jsem psal vejš...jako, kup by to byl dobrej, vo tom žádná, ale víc mě láká ten pick-up

Uzávěrky fungovat musí

2 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:31 | Nahoru | #34
co defender? je to teda takovej vybydlenej traktor, ale na louku/pole/les dobry vozidlo

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:32 | Nahoru | #35
Londoner> do kila??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:38 | Nahoru | #36
selkie>
-že "číro" nemá rám, bych jako problém neviděl a definice SUV je vééélmi flexibilní...
-JEEPy v naftě samo jsou, ale obloukem se jim vyhni, vždy to zavání obr průserem...
jediné správné řešení u XJ je 4litr a zaplynovat...

-žádné tyhle auta uzavěrku nemají! (ty najdeš jen u JEEPů řady RUBICON, u MERCEDESu G a některé TOYOTY ale to seš v jiné cenové třídě) běžný je zadní lamelový samosvor - obecně právem zvaný "samoser" v terénu Ti nepomůže, ale problémů umí přidat hafo...

-jinak všechny zmiňované pikapy, jsou dík dlouhému rozvoru a hlavně dlouhému z.převisu opravdu jen do LEHČÍHO terénu a zábavy si moc neužiješ to zmiňované čírko je velikostně, váhově, 2x tuhá + výkon/krouťák čtyřlitru do terénu jedno z nej aut a za pár peněz a proti šrákum z Japonska jsou díly za

Naposledy editováno 22.10.2014 17:46:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:57 | Nahoru | #37

Londoner píše: co defender? je to teda takovej vybydlenej traktor, ale na louku/pole/les dobry vozidlo

def si, pro mě nepochopitelně, drží cenu...do kila nesehnatelnej...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:00 | Nahoru | #38
selkie> aha, no tak si pro nej prijed k nam kurnik ja asi zacnu podnikat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:01 | Nahoru | #39

Londoner píše: selkie> aha, no tak si pro nej prijed k nam kurnik ja asi zacnu podnikat....



Ale přeroubovat volant, na druhou stran, je trošku problém...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:03 | Nahoru | #40
PETARDAK> no právě, naftovýho Jeepa nikdy...

uzávěrku jsem měl na Disco I, dvojky jí neměly, to vím..čekal jsem, že na tom budou Japka líp

tak já určitě nechci jezdit žádnej těžkej off (to bych si koupil Samuraie)...chci to vzít někam ná blátivou cestu a řádit tam s děckama, to je asi tak největší terén, kterej s tim autem plánuju

naftu řešim hlavně proto, že provoz bude, co se týče spotřeby, zadarmo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:04 | Nahoru | #41
Londoner> jestli tam máš Defa s levostrannym řízením do kila, tak dej vědět

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:10 | Nahoru | #42

PETARDAK píše: Ale přeroubovat volant, na druhou stran, je trošku problém...



nebud detailista....vono to necemu vadi mit volant v pravo? predjizdet nebude tak co?

2 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:51 | Nahoru | #43
a při parkování je to jenom výhoda

jinak pánové, to kilo je spíš za libovku...reál bych viděl někde kolem šedesáti

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:57 | Nahoru | #44

selkie píše: a při parkování je to jenom výhoda

jinak pánové, to kilo je spíš za libovku...reál bych viděl někde kolem šedesáti



No se smejes, ale brachovi to ze sedel v mym aute zachranilo minimalne zdravi.....ale chapu, jsou to starosti navic s dovozem atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:00 | Nahoru | #45

selkie píše: jinak pánové, to kilo je spíš za libovku...reál bych viděl někde kolem šedesáti



Takže Ford Maverick nebo Lada Niva

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:08 | Nahoru | #46
nebo UAZ s motorem z avie nebo mergla

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:10 | Nahoru | #47

repulsion_ píše: Takže Ford Maverick nebo Lada Niva


Nivu jsme měli v práci, sráč ale v terénu super navíc je to benzín a nevim, jak by se tvářila na půltunovej podval

Na Forda mrknu, držel bych si značku

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:11 | Nahoru | #48

_Milanek_ píše: nebo UAZ s motorem z avie nebo mergla

to se bude asi docela blbě shánět, hm?

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:11 | Nahoru | #49
V L2000 jsem jel párkrát jako spolujezdec, neřídil jsem to. Ale mám pocit, že to je auto dělaný na vožení nákladu a když byla korba prázdná, tak to auto bylo takový nervózní a poskakovalo.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:14 | Nahoru | #50

selkie píše: Co je D22?

Já právě nic tak novýho nechci...čím míň kurvítek, tím líp.


D21/D22 jsou Nissan PickUP to mělo označení, někdo tomu říká Navara... bylo to jako Opel Campo,Isuzu... hranatý (21) a kulatý (D22)
Číro V8 chcu kupovat teď, ale nevím furt jestli ZJ nebo WJ, nakonec budu asi muset koupit obě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:21 | Nahoru | #51

Dědek. píše:
Číro V8 chcu kupovat teď, ale nevím furt jestli ZJ nebo WJ, nakonec budu asi muset koupit obě...



jak je to s tím ZJ nebo WJ ja to zatím nějak nezkoumal vím jen že číro V8 třeba tohle je co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:21 | Nahoru | #52

Dědek. píše: D21/D22 jsou Nissan PickUP to mělo označení, někdo tomu říká Navara... bylo to jako Opel Campo,Isuzu... hranatý (21) a kulatý (D22)
Číro V8 chcu kupovat teď, ale nevím furt jestli ZJ nebo WJ, nakonec budu asi muset koupit obě...



WJ už je víc "kočkopes" SUV, takový zženštělý ZJ je "panskej kočár" pro chlapy
ale ZJ-V8 ma dva problémy:
-sežeň ještě pěknej "nedojebanej" kus, oni slušné ZJ si cenOFFku drží, na rozdíl od WJ které rapidně padá...
-A hlavně když koupíš ZJ5.2... seš nadšenej, ale furt Ti v palici vrtá červík, že existuje ZJ - 5.9!!! a to už je pro velký kluky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:23 | Nahoru | #53
takže ZJ je jakoby jedničkový? první generace

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:26 | Nahoru | #54

Raivo píše: V L2000 jsem jel párkrát jako spolujezdec, neřídil jsem to. Ale mám pocit, že to je auto dělaný na vožení nákladu a když byla korba prázdná, tak to auto bylo takový nervózní a poskakovalo.

jj, to je "problém" všech pick-upů

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:29 | Nahoru | #55
_Milanek_>
-To cos našel je první verze ZJ může v ní být 4litr 6válců v řadě, nebo 5.2V8 a taky 2.5TD Italský VM motori
-od r.1996 byl mírný facelif a motorizace stejné
-jen v posledním roce výroby ZJ vyšla limitovaná edice v plné palbě a s motorem 5.9

WJ má notně kulatější tvary, výroba 99-04, motory v beňu: 4litr I6, V8-4,7, a opět IT nafta VM3,1 později CRD2,7 od Meglu.. ale taky celkem průser...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:29 | Nahoru | #56

PETARDAK píše: WJ už je víc "kočkopes" SUV, takový zženštělý ZJ je "panskej kočár" pro chlapy
ale ZJ-V8 ma dva problémy:
-sežeň ještě pěknej "nedojebanej" kus, oni slušné ZJ si cenOFFku drží, na rozdíl od WJ které rapidně padá...
-A hlavně když koupíš ZJ5.2... seš nadšenej, ale furt Ti v palici vrtá červík, že existuje ZJ - 5.9!!! a to už je pro velký kluky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


s tím, co jsi napsal, souhlasím
nejhorší je, že když už se něco pěknýho ukáže, je to hnedle furč, lidi po tem jdou jak diví , to aby člověk seděl jen u netu a každou minutu aktualizoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:31 | Nahoru | #57
_Milanek_> Grandů už jsou 4 generace: ZJ, WJ, WK a WKII
Hýýýr:
http://en.wikipedia..../Jeep_Grand_Cherokee

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:32 | Nahoru | #58

Dědek. píše: D21/D22 jsou Nissan PickUP to mělo označení, někdo tomu říká Navara... bylo to jako Opel Campo,Isuzu... hranatý (21) a kulatý (D22)
Číro V8 chcu kupovat teď, ale nevím furt jestli ZJ nebo WJ, nakonec budu asi muset koupit obě...

oka, díky..dám do hledáčku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:35 | Nahoru | #59

PETARDAK píše: _Milanek_> Grandů už jsou 4 generace: ZJ, WJ, WK a WKII
Hýýýr:
http://en.wikipedia....and_Cherokee [/quote]
já bych místo Granda raději starý číro..s těma malejma světlama...(XJ)to mě přišlo nejvíc koulatý

Naposledy editováno 22.10.2014 19:35:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:36 | Nahoru | #60

Dědek. píše: s tím, co jsi napsal, souhlasím
nejhorší je, že když už se něco pěknýho ukáže, je to hnedle furč, lidi po tem jdou jak diví , to aby člověk seděl jen u netu a každou minutu aktualizoval



Máme doma ZJ5.9 od pvního majitele, s veškerou dokumentací a faktůrama od nákupu po poslední servis s nájezdem 63000km!!!




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist