globalmoto_kveten





Téma: Offroad - vybráno
 
22.10.2014 v 12:21
Ahoj, vím, že to sem moc nepatří, ale předpokládám, že většina uživatelů nejezdí jenom v jedný stopě, a pár z nich dokonce vlastní víc než jedno auto, takže k dotazu.

Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.

Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...

Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.

Nájezd:
+- 5tis ročně

Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.

Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...

Díky

A co jsem se tedy dozvěděl?

Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.

Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba

Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.

Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.

Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.

Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta

Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:36 | Nahoru | #1

Dědek. píše: s tím, co jsi napsal, souhlasím
nejhorší je, že když už se něco pěknýho ukáže, je to hnedle furč, lidi po tem jdou jak diví , to aby člověk seděl jen u netu a každou minutu aktualizoval



Máme doma ZJ5.9 od pvního majitele, s veškerou dokumentací a faktůrama od nákupu po poslední servis s nájezdem 63000km!!!




(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 19:38 | Nahoru | #2
PETARDAK> a prodáš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 21:10 | Nahoru | #3

PETARDAK píše: Máme doma ZJ5.9 od pvního majitele, s veškerou dokumentací a faktůrama od nákupu po poslední servis s nájezdem 63000km!!!






Pánové, co se jeepu týče tak prozradím tajemství, 5,9 nejezdí na N95! chce to aspoň N98, to jen pro představu o provozních nákladech.

A co se WJ týče tak nejlepší kombinace je je 4,0 Laredo, select track, protože odpadají klapky topení co se kurví u digi klimi a přídavka 242 je prostě boží

Mimochodem do ZJ taky není problém vpravit 242 místo tý debilní 249 která ma akorát visco co se sere.

Mel jsem XJ 4,0HO (anglána) a ZJ 5,2 to jen na okraj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist