globalmoto_duben_nolan





Téma: Offroad - vybráno
 
22.10.2014 v 12:21
Ahoj, vím, že to sem moc nepatří, ale předpokládám, že většina uživatelů nejezdí jenom v jedný stopě, a pár z nich dokonce vlastní víc než jedno auto, takže k dotazu.

Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.

Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...

Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.

Nájezd:
+- 5tis ročně

Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.

Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...

Díky

A co jsem se tedy dozvěděl?

Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.

Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba

Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.

Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.

Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.

Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta

Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:10 | Nahoru | #1
A co starej Hilux?

Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:12 | Nahoru | #2
Drahý už

ale je fakt, že Toyota by se mi líbila nejvíc...

Naposledy editováno 22.10.2014 13:15:45

Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:14 | Nahoru | #3
A cenovej strop máš kde?

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:16 | Nahoru | #4
A proc si myslis, ze je hilux tak drahej?:)
tl

Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:17 | Nahoru | #5
Co nejmíň

vzhledem k tomu, že chci starou vránu, tak se mi za to nechce dávat třeba kilo...tu L200 sem našel za 69 a to věřím, že půjde ještě níž...

Je fakt, že kdyby se podařilo sehnat Hiluxe za 70, tak asi neváhám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:18 | Nahoru | #6

TroyLee píše: A proc si myslis, ze je hilux tak drahej?:)
tl


já to chápu...Toyota je fakt kvalita a držáci...

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:32 | Nahoru | #7
Jestli chceš pracanta, tak L200 je asi opravdu nejlepší (jde o to, v jakém bude ta stará vrána stavu, protože kdo si to kupuje na práci, tomu dává zabrat). Ale měl jsem možnost se sám přesvědčit, co všechno to vyjede.
Také mám pocit, že L200 je o něco lehčí než třeba Navara nebo Hilux (ale nechce se mi hledat specifikace )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:33 | Nahoru | #8

selkie píše: já to chápu...Toyota je fakt kvalita a držáci...


No právě...jestli by tě ve finále nevyšlo levněji připlatit si za ověřenou kvalitu, než platit "drobnosti" na Myšákovi, kterého seženeš levněji

Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:34 | Nahoru | #9
taky bych volil hilux

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:35 | Nahoru | #10
L200
Hilux
nejaka vrana od Isuzu
Nissan navarra/pickup

no ale do kila to bude pekna loterie

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:35 | Nahoru | #11
Teď koukám na bazar, že starej Laňďák taky přes 100 Toyoty si pořád drží cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:40 | Nahoru | #12

repulsion_ píše: Jestli chceš pracanta, tak L200 je asi opravdu nejlepší (jde o to, v jakém bude ta stará vrána stavu, protože kdo si to kupuje na práci, tomu dává zabrat). Ale měl jsem možnost se sám přesvědčit, co všechno to vyjede.
Také mám pocit, že L200 je o něco lehčí než třeba Navara nebo Hilux (ale nechce se mi hledat specifikace )

Tak, vyloženě pracanta ani ne..spíš to bude auto pro zábavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:41 | Nahoru | #13

Sisina píše: No právě...jestli by tě ve finále nevyšlo levněji připlatit si za ověřenou kvalitu, než platit "drobnosti" na Myšákovi, kterého seženeš levněji

jo, to je přesně ono...každopádně je to pořád víc než 40tis...a zase stojim nohama na zemi a je mi jasný, že ani Toyota nebude bez chyby...

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:42 | Nahoru | #14

Sisina píše: Teď koukám na bazar, že starej Laňďák taky přes 100 Toyoty si pořád drží cenu

no...ten Hilux je z roku 88 a chtěj za něj kilo....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:44 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: L200
Hilux
nejaka vrana od Isuzu
Nissan navarra/pickup

no ale do kila to bude pekna loterie


to bude...

Isuzu? No nevim, kam tihle narvou motor, tam je problém

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 13:45 | Nahoru | #16

selkie píše: jo, to je přesně ono...každopádně je to pořád víc než 40tis...a zase stojim nohama na zemi a je mi jasný, že ani Toyota nebude bez chyby...


To určitě nebude, ale pořád je tam daleko menší investice A jestli chceš, aby ti to nějakou dobu vydrželo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:21 | Nahoru | #17

selkie píše: to bude...

Isuzu? No nevim, kam tihle narvou motor, tam je problém



To bzch nerekl, pokud myslis DTI v opelech (a saabech) tak tam je to znacne domrvene evropskou rukou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:44 | Nahoru | #18

selkie píše: Tak, vyloženě pracanta ani ne..spíš to bude auto pro zábavu.

¨

Tak si kup Suzuki Jimny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:47 | Nahoru | #19
selkie> Hlavně všechny tyto Japonské pickapy jsou vyráběné jako "spotřebák" mají nulovou protikorozní ochranu a neskutečně hnijou hlavně rám, ale zevnitř! Sám sem 10let staré OPEL CAMPO(=ISUZU) regulérně zlomil za kabinou... Tak si to pořádně prolez a podlez se šroubovákem než něco koupíš...
Jinak všechny tyhle auta mají (u 5místné boudy) místa dost, ale vzadu je omezeně použitelná, děsně nepohodlná trestná lavice s kolmým opěradlem...

Zvednutí: většina má předek na torzkách, ty přišponuješ a zadek má na listí, tam přidáš list a seš 5-7cm vejš větší lift, je u přední nezávislé je drahý špás...

Naposledy editováno 22.10.2014 16:00:52

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:48 | Nahoru | #20

repulsion_ píše: ¨

Tak si kup Suzuki Jimny


Chce s tím údajně tahat podvál s motorkama, to se mi zdá dost slabý

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:48 | Nahoru | #21
no hele, měli jsme D22 ale 10 let, na to jak na ty Nissany všecí nadávaj, tak se tam neposralo nic, jen jednou odešly žhavice (minulou zimu), jinak jen spotřebák - oleje, filtry, brzdy a dělaly se zadní péra. Rám netknutej, korba jako u všech na sračky, rok 01 a odjel na jaře za 80... nezmar auto. Teď L2OO, ale elektronická piča rok 09, jede víc, je v tom víc místa, ale už nikdá bych to nechtěl.

No jinak když něco budeš kupovat, tak hlavně koukej na rám, tam to bejvá největší pruser, pak korby... jináč starou D22/21, L2OO a podobný doporučuju.

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:53 | Nahoru | #22
selkie> Pro tebe?

Jasná volba

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:55 | Nahoru | #23
Jinak spíš "studuj" a ptej se tady:
http://offroadforum.cz/index.php

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 15:03 | Nahoru | #24

repulsion_ píše: ¨

Tak si kup Suzuki Jimny


Taky jsem koukal, ale to je benzín, takže bych PHM platil. Olej mám zdarma.

Offroad - vybráno

22.10.2014 v 15:47 | Nahoru | #25
Mozna to bude jako masochyzmus, ale co stara Frontera?

http://www.sauto.cz/...14010165?goFrom=list

BTW kolik tech motorek za tim chces tahat ze potrebujes takovy auto?

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 15:52 | Nahoru | #26
taky koukám po nějakém přibližovadle na ryby do oka padl jeep grand cherokee 5,2 V8
měl jsem pajo sport (podvozek jako L200) a fakt to hrozně hnije jako každej japonec

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 16:12 | Nahoru | #27
Jakejkoliv starej off do kila bude potřebovat hodně lásky a i peněz. Jo a u japončíků krom toho, že zreznou na prach jsou poměrně drahý náhradní díly.

Největší problém je ta nafta jinak bych řekl něco od jeepa.

Ale jestli máš v životě málo problémů tak s chutí do toho.

Ad. uzávěrky -> ty neřeš stejně nebudou fungovat

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:00 | Nahoru | #28

KubaLC8 píše: To bzch nerekl, pokud myslis DTI v opelech (a saabech) tak tam je to znacne domrvene evropskou rukou


KubaLC8 píše: Mozna to bude jako masochyzmus, ale co stara Frontera?

http://www.sauto.cz/...14010165?goFrom=list

BTW kolik tech motorek za tim chces tahat ze potrebujes takovy auto?



není zrovna tohle motor od Isuzu?

Jednu až čtyři, ale spíš jde o to, že mam podval, kterej má sám o sobě půl tuny, což ani Samurai/Jimny neutáhne

(reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:02 | Nahoru | #29

PETARDAK píše: selkie> Hlavně všechny tyto Japonské pickapy jsou vyráběné jako "spotřebák" mají nulovou protikorozní ochranu a neskutečně hnijou hlavně rám, ale zevnitř! Sám sem 10let staré OPEL CAMPO(=ISUZU) regulérně zlomil za kabinou... Tak si to pořádně prolez a podlez se šroubovákem než něco koupíš...
Jinak všechny tyhle auta mají (u 5místné boudy) místa dost, ale vzadu je omezeně použitelná, děsně nepohodlná trestná lavice s kolmým opěradlem...

Zvednutí: většina má předek na torzkách, ty přišponuješ a zadek má na listí, tam přidáš list a seš 5-7cm vejš větší lift, je u přední nezávislé je drahý špás...


DÍKY!

Zadní lavice bude jenom nouzovka, s tím počítám...hlavně v tom budu jezdit já s dětma někde v lehkym terénu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:03 | Nahoru | #30

Dědek. píše: no hele, měli jsme D22 ale 10 let, na to jak na ty Nissany všecí nadávaj, tak se tam neposralo nic, jen jednou odešly žhavice (minulou zimu), jinak jen spotřebák - oleje, filtry, brzdy a dělaly se zadní péra. Rám netknutej, korba jako u všech na sračky, rok 01 a odjel na jaře za 80... nezmar auto. Teď L2OO, ale elektronická piča rok 09, jede víc, je v tom víc místa, ale už nikdá bych to nechtěl.

No jinak když něco budeš kupovat, tak hlavně koukej na rám, tam to bejvá největší pruser, pak korby... jináč starou D22/21, L2OO a podobný doporučuju.


Co je D22?

Já právě nic tak novýho nechci...čím míň kurvítek, tím líp.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist