globalmoto_kveten





Téma: Offroad - vybráno
 
22.10.2014 v 12:21
Ahoj, vím, že to sem moc nepatří, ale předpokládám, že většina uživatelů nejezdí jenom v jedný stopě, a pár z nich dokonce vlastní víc než jedno auto, takže k dotazu.

Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.

Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...

Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.

Nájezd:
+- 5tis ročně

Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.

Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...

Díky

A co jsem se tedy dozvěděl?

Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.

Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba

Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.

Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.

Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.

Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta

Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

22.10.2014 v 14:48 | Nahoru | #1
no hele, měli jsme D22 ale 10 let, na to jak na ty Nissany všecí nadávaj, tak se tam neposralo nic, jen jednou odešly žhavice (minulou zimu), jinak jen spotřebák - oleje, filtry, brzdy a dělaly se zadní péra. Rám netknutej, korba jako u všech na sračky, rok 01 a odjel na jaře za 80... nezmar auto. Teď L2OO, ale elektronická piča rok 09, jede víc, je v tom víc místa, ale už nikdá bych to nechtěl.

No jinak když něco budeš kupovat, tak hlavně koukej na rám, tam to bejvá největší pruser, pak korby... jináč starou D22/21, L2OO a podobný doporučuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:03 | Nahoru | #2

Dědek. píše: no hele, měli jsme D22 ale 10 let, na to jak na ty Nissany všecí nadávaj, tak se tam neposralo nic, jen jednou odešly žhavice (minulou zimu), jinak jen spotřebák - oleje, filtry, brzdy a dělaly se zadní péra. Rám netknutej, korba jako u všech na sračky, rok 01 a odjel na jaře za 80... nezmar auto. Teď L2OO, ale elektronická piča rok 09, jede víc, je v tom víc místa, ale už nikdá bych to nechtěl.

No jinak když něco budeš kupovat, tak hlavně koukej na rám, tam to bejvá největší pruser, pak korby... jináč starou D22/21, L2OO a podobný doporučuju.


Co je D22?

Já právě nic tak novýho nechci...čím míň kurvítek, tím líp.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist