globalmoto_kveten





Téma: Offroad - vybráno
 
22.10.2014 v 12:21
Ahoj, vím, že to sem moc nepatří, ale předpokládám, že většina uživatelů nejezdí jenom v jedný stopě, a pár z nich dokonce vlastní víc než jedno auto, takže k dotazu.

Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.

Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...

Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.

Nájezd:
+- 5tis ročně

Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.

Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...

Díky

A co jsem se tedy dozvěděl?

Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.

Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba

Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.

Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.

Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.

Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta

Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 17:38 | Nahoru | #1
selkie>
-že "číro" nemá rám, bych jako problém neviděl a definice SUV je vééélmi flexibilní...
-JEEPy v naftě samo jsou, ale obloukem se jim vyhni, vždy to zavání obr průserem...
jediné správné řešení u XJ je 4litr a zaplynovat...

-žádné tyhle auta uzavěrku nemají! (ty najdeš jen u JEEPů řady RUBICON, u MERCEDESu G a některé TOYOTY ale to seš v jiné cenové třídě) běžný je zadní lamelový samosvor - obecně právem zvaný "samoser" v terénu Ti nepomůže, ale problémů umí přidat hafo...

-jinak všechny zmiňované pikapy, jsou dík dlouhému rozvoru a hlavně dlouhému z.převisu opravdu jen do LEHČÍHO terénu a zábavy si moc neužiješ to zmiňované čírko je velikostně, váhově, 2x tuhá + výkon/krouťák čtyřlitru do terénu jedno z nej aut a za pár peněz a proti šrákum z Japonska jsou díly za

Naposledy editováno 22.10.2014 17:46:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

22.10.2014 v 18:03 | Nahoru | #2
PETARDAK> no právě, naftovýho Jeepa nikdy...

uzávěrku jsem měl na Disco I, dvojky jí neměly, to vím..čekal jsem, že na tom budou Japka líp

tak já určitě nechci jezdit žádnej těžkej off (to bych si koupil Samuraie)...chci to vzít někam ná blátivou cestu a řádit tam s děckama, to je asi tak největší terén, kterej s tim autem plánuju

naftu řešim hlavně proto, že provoz bude, co se týče spotřeby, zadarmo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist