Téma: najete km
 
12.10.2014 v 21:01
Přemýšlím o koupi nové motorky a jak to tak býva peněz není nazbyt. A tak mě zajímá co si myslíte o motorce s natočenými 60 000km. Vím že není jediná, co si budem povídat i motorky se přetáčí. Chápu že se člověk musí svést, ale kde je jistota, že i když bude motorka skvělá při koupi tak se po 2 000 nerozsype?
Anketa: Koupit motorku nad 45 000km?
Ano
100%
29
Ne
0%
0

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najete km

12.10.2014 v 22:24 | Nahoru | #1
Roman2bk> r.v. 98, já ji kupoval v roce 2008 s 63tkm a za pět let jsem dal těch 120tkm, sice jsem z toho pomalu neslezl, ale byla to paráda, do práce, z práce vyjížďka, semtam o víkendu delší průlety po ČR a párkrát i zahraničí o dovolený... Vše jen s doporučenými serv. intervaly a výměny spotřebáku jako svíce, oil, kapaliny, lamely... Prostě se stačilo jen starat jak se má a nebyl problém, teda jednou se uklepal na D1 článek v baterce a jednou odešel při 100tkm regulátor napětí, jinak nic

e: ještě při 100tkm měněny kotouče a ložiska v kolech... a furt nějaký vylepšování

Naposledy editováno 12.10.2014 22:26:19

(reakce na) najete km

14.10.2014 v 09:22 | Nahoru | #2

dewwil píše: Roman2bk> r.v. 98, já ji kupoval v roce 2008 s 63tkm a za pět let jsem dal těch 120tkm, sice jsem z toho pomalu neslezl, ale byla to paráda, do práce, z práce vyjížďka, semtam o víkendu delší průlety po ČR a párkrát i zahraničí o dovolený... Vše jen s doporučenými serv. intervaly a výměny spotřebáku jako svíce, oil, kapaliny, lamely... Prostě se stačilo jen starat jak se má a nebyl problém, teda jednou se uklepal na D1 článek v baterce a jednou odešel při 100tkm regulátor napětí, jinak nic

e: ještě při 100tkm měněny kotouče a ložiska v kolech... a furt nějaký vylepšování



A až dojezdí ta další na písty, kroužky, kliku atd. tak bude alespoň dobrý základ na další Big Bore kit

(reakce na) najete km

17.10.2014 v 23:47 | Nahoru | #3

dewwil píše: Roman2bk> r.v. 98, já ji kupoval v roce 2008 s 63tkm a za pět let jsem dal těch 120tkm, sice jsem z toho pomalu neslezl, ale byla to paráda, do práce, z práce vyjížďka, semtam o víkendu delší průlety po ČR a párkrát i zahraničí o dovolený... Vše jen s doporučenými serv. intervaly a výměny spotřebáku jako svíce, oil, kapaliny, lamely... Prostě se stačilo jen starat jak se má a nebyl problém, teda jednou se uklepal na D1 článek v baterce a jednou odešel při 100tkm regulátor napětí, jinak nic

e: ještě při 100tkm měněny kotouče a ložiska v kolech... a furt nějaký vylepšování



no a teď je otázka, jestli fakt měla za prvních 10 let průměrně 6,3 tisíce km ročně a nebo jestli už teď nemá kolem 200 spokojených tisíc...
no a to se nikdo nedozví...

ale na druhou stranu, pokud dobře slouží, tak to je důležitější, že jo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist