globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SP2-RSV-999
Cau borci s praxi na dvouvalu,
prosim o radu,Vas nazor. Po letech na vsem moznym i nemoznym jsem po tricitce zjistil, ze nejlepsi masina je starsi kapota V2. jezdil jsem V4 - zx10r 09,zx12r,xx11 atd,i V2 - tlr,Falco,996,rc8 - nesedla mi, atd. Ted premyslim co dal a vim ze chci jednu z tech v nadpisu. Popravde nejvic jsem leta zamilovanej do SP2. na ktere bude nejvetsi sranda? praxi na V2 mam, tlr jsem mel a proto neni ve vyberu. diky za rady. ps: zasvecenci do cervene nepiste mi ze 999 ma nejvetsi charizma a je nejlepsi, se suchou spojkou protoze Ducati..tohle ne diky :p

Blokovaní uživatelé: -666-
Anketa: nejvic zabavna bude
SP2
58%
41
RSV-R
20%
14
999
23%
16

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

7.10.2014 v 10:20 | Nahoru | #1
SP2 je tezce (a to doslova) precenovana motorka, RSV (R/Factory a kor 04+) je mnohem lepsi naradi. Taky me lakala SP2 v Castrolu, ale ty prachy, co za tu tezkou kravu chtej, jsou tezkej nesmysl.

999s/r bude na okruh nejvic, ale neni to motorka do provozu. Jasne, pokud mas nejaky hory s peknym asfaltem kousek od baraku, tak proc ne, ale na nejaky delsi cesty zapomen. Z techto tri je to nejradikalnejsi sportovni motorka se vsim vsudy. Hlavne tezko se shani kvalitni kousek a eRko je opet strasne predrazene naradi.

RSV bude lepsi jak Hujda a oproti Ducati je prakticky nesmrtelna a ten fun factor tam je.

Presne o teto kategorii taky uvazuju. Jednak jsem zjistil, ze jsem na V2 mnohem agresivnejsi na vyjezdech a hlavne je fajn tu motorku porad drtit a ne jen obcas drzet plnej (v provozu), jak u motorek s vykonem 190+PS.

V2 ma mnohem citelnejsi "prokluz" zadniho kola. Tam to clovek mydli a zadek jde krasne plynule do boku. U motoru R4 pri proklouznuti hned vyleti otacky do mrte a tezko se to koriguje. Dal je vyhoda, ze V2 na plynu tolik netaha/nevynasi ven ze zatacky (GSXR je na tohle expert), ale pekne poslusne drzi stopu.
Ac tu hodne lidi V2 demonizovalo na krute zlou motorku, tak musim rict, ze pri razantnim zachazeni je mnohem hodnejsi, jak R4.

Letos jsem se poprve (2x)svezl na dromu na V2 (RSV Factory) a fakt to byla dobra zabava. Ano, na rovinkach jsem brecel, kdyz mi vsichni R4 ulitavali, ale na brzdach a hlavne na vyjezdech to bylo supr. Konecne jsem mel pocit, ze jsem z motorky vyzdimal cas, ktery by se jen tezko prekonaval.

Naposledy editováno 07.10.2014 10:22:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

7.10.2014 v 10:33 | Nahoru | #2
SLEEPER> já bych z tohodle výběru taky bral RSV, jako nejlepší mix použitelnosti a spolehlivosti, ale že je SP2 těžká mi nepřijde pravdivý. Je tam rozdíl 5 kilo proti RSV a to půjde dolů změnou výfuků který jsou origo hodně těžký. Spíš jak je mrňavá s víc závodní pozicí, tak je na ní jízda náročnější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 Ghost-CBR1000rr 21 18.12.2021 v 19:20 babynek
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 Krajinkář 30 29.3.2021 v 23:06 Sobi
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... Mates92 12 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex


TOPlist