globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SP2-RSV-999
Cau borci s praxi na dvouvalu,
prosim o radu,Vas nazor. Po letech na vsem moznym i nemoznym jsem po tricitce zjistil, ze nejlepsi masina je starsi kapota V2. jezdil jsem V4 - zx10r 09,zx12r,xx11 atd,i V2 - tlr,Falco,996,rc8 - nesedla mi, atd. Ted premyslim co dal a vim ze chci jednu z tech v nadpisu. Popravde nejvic jsem leta zamilovanej do SP2. na ktere bude nejvetsi sranda? praxi na V2 mam, tlr jsem mel a proto neni ve vyberu. diky za rady. ps: zasvecenci do cervene nepiste mi ze 999 ma nejvetsi charizma a je nejlepsi, se suchou spojkou protoze Ducati..tohle ne diky :p

Blokovaní uživatelé: -666-
Anketa: nejvic zabavna bude
SP2
58%
41
RSV-R
20%
14
999
23%
16

SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 20:10 | Nahoru | #1
Tvl už je to tady zase :D ... ee nekupuj si SP2 ať tady jezdí co nejmíň těchto strojů :D ... jinak o SP se klidně zeptej na našich webovkách http://www.sp-club.wbs.cz/

Problém bude asi koupit nějaký "zachovalý" kousek ...

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 20:53 | Nahoru | #2
Nejvíce srandy bude na Tuonu RSV 1000 kvůli použitelnosti a praktičnosti.....!!!
Nebydlet u Prahy , ale u lepšího povrchu a dopravy zůstala pořád u mě!!!!
(i tak jsem měl Tuono 5 let a nemůžu říct ani jedno mínus !!!)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 21:12 | Nahoru | #3
ratatui> tak co by jsi čekal od motorek která jsou cca. 14 let starý.Z 80% budou po crashu, zbytek vyhoněnej. Pokud se svezeš na něčem novejším a pak sednes na SP,nebo milku, tak se Ti bude zdát, že to nejede, ani nezatáčí, musís si to projet, ale pokud by jsi chtěl, tak bych Ti sem mohl postnout test sp a milky

2 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2014 v 23:21 | Nahoru | #4
SP2,je klasika,klasik..asi nejsportovnější Honda..dle mnohých i mě..škoda,jen že Japonci,už "moc" sportů ve dvouválu,nedělají..
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..

(reakce na) SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2014 v 10:39 | Nahoru | #5

Bothrops píše: Cau, jak Tobe porad slouzi TeLe : ) pamatuju si,jak jsi mi radil kdyz jsem Te otravoval s tlr. Mel jsem tam ladaky od Medveda



Hele porad jezdi, ale je to kovarova kobyla, bez udrzby a v zalostnem stavu ... Snad uz si na nej udelam cas...
Tvoje tlr si tak nejak matne pamatuju, ale uz v tom ma dost chaos, ono za ty roky snad neni u nas tele ve kterym bych se ja nebo majitel podle mych "rad" nevrtal

SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2014 v 17:25 | Nahoru | #6
Sleeper, ale prd hájit svou. Měl jsem možnost vyzkoušet RSV, prakticky několik ročníku viz. profil mileek.motorkari.cz/ Vůbc bych si nedovolil tvrdil, že RSV nebo Ducati je taky přeceňovana motorka.
Že to má Ohlinsy, které sice jsou jak chudý příbuzný této značky, jelikož to s originál ohlinsama má hodně málo společného. Kovaná kola jsou možná jedno z mála pozitiv, ale taky to snad nebylo na všechny modely. Se mi zdá, že to maj snad Faktorky ne (i ohlinse). Radiály taky krásně, ale co snima? :) Mé klasické Nisiny brzdí dobře.
Respektive, i když to ověšely všemi těmihle serepetičkami + např originál Akrapama, tak nakonec stojí taková RSV R Factory 95tis 2004 :).

Proč asi mají RSV tak nízkou cenu? Trh je jimi přesycen a nejedná se o žádnou "raritu". Což naproti tomu SP nebo 999 je.
Že pro tebe nemá cenu je uplně jedno, jelikož pro jiné ano a proto se taky za tolik peněz prodává :D.

RSV je krásná motorka a už jen proto, že se snažili klasický dvouvál udržet co nejdele tak je mi sympatická. Chvíli jsem uvažovla na jednou od Millka, že bych si ji vzal na okruh, ale nakonec ztoho sešlo :).

Jinak pro mne byla jízda na RSV 2007 Factory uhlazenější než na SP, i když někteří tvrdí např,, že je více neklidnější a brutálnější motor.

SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2014 v 18:26 | Nahoru | #7
Hlavně ať je v dobrém stavu a bude to asi jedno,která to u zakladatele vlákna vyhraje...














1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2014 v 19:02 | Nahoru | #8
Souhlas s mikeR1 - komponenty SP2 nejsou tak bling bling ala brembo a ohlins u RSV, ale podle me kvalitativne jsou na stejne nebo lepsi urovni. Ty OEM ohlinsy a bremba jsou spis takove blystive pozlatko. I ty SP2 kola budou hmotnostne podobny jako ty kovany na faktorce a jsou dost mozna vzacnejsi... Kdybych si mel koupit vonafku do garaze na ktery se obcas svezu, byla by to urcite honda...

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 8.10.2014 v 18:06 | Nahoru | #9
Stejně si nakonec koupíš SP-1

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2014 v 01:07 | Nahoru | #10
Mate stesti, ze jdu zrovna kolem...

Sp jsem kupoval jako svuj prvni dvouval, byl to velmi emotivni kup. Proste vidis inzerat a rikas si to je presne ono, to musim mit. A nelituju toho!! Jasne na okruhu se musis sakra snazit, aby byla rychla a stejne te ostatni pojezdej s daleko mensi namahou, ale ten pocit, to je presne to co se mi libi!! Na okruhu je Sp uplne jina moto nez na silnici. Mate pocit dokonaleho gripu a pevnosti, protoze je neuveritelne presna a to nejen na rok vyroby, ta motorka je vyvazena jako celek!
Dale Sp ma na svuj vek jednu velkou vyhodu a to rozvod soukolim(porovnej s 999). Je to opravdu kvalitne a poctive postavena moto.
Vykonu na verejny silnice je tak akorat, proste muzes tocit plnej celkem casto, doprovazenej super zvukem.

Vim, ze tahle moto u me zustane hodne dlouho, protoze mi nabizi vse, co od ni ocekavam,uzivam si specifika V2

A to ze edwards 2x dal na prdel rudejm, beru jako bonus, kterej rikam vzdy, kdyz se me nekdo pta, co ze to vlastne mam za motorku

Naposledy editováno 09.10.2014 01:20:20

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2014 v 07:19 | Nahoru | #11
Jako vlastník 999 bych tě měl asi přesvědčovat, že Duc je nejlepší, ale to je blbost. Osobně se mi líbí i RSV i SP2, ale pokud bych se měl mezi těmito třemi rozhodnout z hlediska spolehlivosti, kvality, zábavy a mnoha dalších, asi bych volil Hondu. To že mám Dukatku je jiná věc, učarovala mi atd. a jsem zatím velice spokojen, kdo chce motorku na okruh, ať si pořídí nějakou šestku novějšího data narození, s kterou se vyblbne až, až
Takže za mě VTR !
P.S. Ducna je stejně lepší (sranda)

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2014 v 19:16 | Nahoru | #12
subjektivne bych si myslel ze nakonec to co budes mit doma stejne do urcity miry zevsedni.. proto bych radil brat to co te osobne nejvic tahne, nez hledet nejlepsi parametry. Motorky jsou cca stejne stary a stejnyho zamereni.. pujdou na vec sice kazda po svym, kazda ma jiny mušky... ale egal... tu svoji pak stejne budes mit prectenou a budes koukat i po tom co nemas.. A to je ten moment kdy te posiluje ten citovej svazek s tim co se ti libilo na zacatku nejvic..
a nejakej koník sem nebo kilo tam.. pokud nejedes Brno 2:10 a jeste k tomu okruhy neresis... bych se vykáálel...jak sam rikas..
RSV jsem treba docenil az kdyz jsem se opet vratil na 4val.. porizoval jsem ji tenkrat na zkousku a naslepo... a zdala se mi pomala a slaba aba až vydechla... a trvalo pak 3 roky než jsem na jiny motorce zajel rychlejc..
Sam bych z tehle sel taky klidne do SP, prave proto ze si hodnotu snad bude drzet... Nebo pak 999R, ale to uz je cenovka totalni nesmysl a provozni naklady... kdyby se na tom chtelo i jezdit uz vubec... i kdyz nevim vlastne ani presne.. kazdopadne pokud výrobec predepisuje menit olej kazdejch 1500 km je mi to velmi podezrely...a ani ne moc sympaticky.. To ta japonka je sice draha jak kosoctverec, ale pak uz se na ni da jezdit vcelku normalne a umi to opravit kazdej druhej jouda.. RSV je ale na servis taky OK..

SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2014 v 13:13 | Nahoru | #13
Vzhledově bych bral 999, ale tu s tou kratší rovnou kyvkou a bez zadního sedla.

Na ježdění bych si vzal RSV, má antihop, jede pěkně nahoře a je to pořád hodně pěkněj bike.

SP2 jsem nejel, ale nějak mě z nich láká nejméně.

PS: na zabití se stačí bohatě všechny 3, takže nemá cenu řešit počet koní atd...

SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2014 v 15:09 | Nahoru | #14
999R je na silnici uplnej nesmysl,každopádně na okruhu by byla z těch tří asi nejschopnější.
Standartní,nebo verze S mi přišly určitě pohodlnější,než 848 (já jel na standartní).
Já bych bral nějakou italku už kuli designum a spíš bych asi ty devítky,páč mi přišly,že jedou líp odspodu.Ta Honda mi připadá taková nejvíc morálně zastaralá a že měla 2 tituly? To je k pocitu na běžný silnici asi k ničemu,kór při představě kolik titulů v letech okolo posbírali rudý a kolik ty dva vydřený tituly Hondu stály...
Každopádně si stejně rozhodlej,tak ti přeju dobrej kus a ať jezdí Ne jako motorky letos v mym okolí.
Nedojely 3 motorky:VTR,Fároš a 1200GS...
Občas to s těma "etalonama spolehlivosti" holt nevyjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2014 v 21:13 | Nahoru | #15
Bothrops> docela tě chápu. SP2 mám doma a byl do můj sen, který jsem si konečně splnil. Moc na ní nejezdím (vedle ní stojí BMW adventure), ale kdykoli na ní sednu tak je to prostě zážitek. Kdo to nezkusil nepochopí. RC8 jsem měl možnost vyzkoušet a musím říct, že vlastně všechno umí líp. No je novější, a naví má 200ccm. Ale stejně se rád vrátím na svou SP. A neměnil bych. Je to určitý druh masochismu-oldschool superbike. A baví mě to.

1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2014 v 21:13 | Nahoru | #16
Já ač nerad bych si koupil z tohoto výběru SPéčko, nesmrtelný rozvody, kdo někdy viděl jak má motor nádherné odlitý víka motoru a komplet jak je zpracovanej, to srdce zaplesá, zbytek jsou proti tomu neuměle odlitý ingoty do štěrkový formy, dají se na to dokoupit HRC díly takže jde jít dál (sice za jiný prachy než seriový RSV nebo 999) a udělat z toho V2 raketu a odlehčit lze, tlumiče jsou super na dobu vzniku i dnes a šoupnout do nich lepší cartridge tak můžou směle konkurovat i předčit vidle DUC i RSV... Kola se můžou dát po menší úpravě z RSV Factory OZ Forged a je to Pro ladění ideál bike, jen mě sere, že to má válce v bloku motoru, tudíž moc vrtat na BB nepůjde, ale to se dá nahnat jinak, ale za jiný prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2014 v 00:06 | Nahoru | #17
dewwil> Ahoj, musím Tě opravit, vrtalo se a dokonce až na 1300, 190koníků a 24V starér :)
Jinak s těma HRC prc dílama to není snadný, je pouze pár výrobců co pro VTR SP dělají tuningové díly, ale ty ceny jsou více než strašné!! (příklad - vysokomres. písty cca 500-800€, race vačky od 1400-3200€!!, ten seznam by mohl být dlouhý a nakonci pod čarou sečteno a podtrženo - nové auto a pěkným ojetým dvouválem ) atd. Ale když musíš, tak musíš
Nicméně Bothrops chce stejně pěknou motorku a sériový koně na ní taky stačí, okruh psal, že ho nezajímá a tak stejně vybere očima. A jen technická k SP - kam ji pošleš tam jede, velmi přesně - hodí se odrhnutá citace - "trefíš i desetník v zatačce, když budeš chtít"

Zdar Sob
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 Ghost-CBR1000rr 21 18.12.2021 v 19:20 babynek
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 Krajinkář 30 29.3.2021 v 23:06 Sobi
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... Mates92 12 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex


TOPlist