prosim o radu,Vas nazor. Po letech na vsem moznym i nemoznym jsem po tricitce zjistil, ze nejlepsi masina je starsi kapota V2. jezdil jsem V4 - zx10r 09,zx12r,xx11 atd,i V2 - tlr,Falco,996,rc8 - nesedla mi, atd. Ted premyslim co dal a vim ze chci jednu z tech v nadpisu. Popravde nejvic jsem leta zamilovanej do SP2. na ktere bude nejvetsi sranda? praxi na V2 mam, tlr jsem mel a proto neni ve vyberu. diky za rady. ps: zasvecenci do cervene nepiste mi ze 999 ma nejvetsi charizma a je nejlepsi, se suchou spojkou protoze Ducati..tohle ne diky :p
Problém bude asi koupit nějaký "zachovalý" kousek ...
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Nebydlet u Prahy , ale u lepšího povrchu a dopravy zůstala pořád u mě!!!!
(i tak jsem měl Tuono 5 let a nemůžu říct ani jedno mínus !!!)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
2 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..
Bothrops píše: Cau, jak Tobe porad slouzi TeLe : ) pamatuju si,jak jsi mi radil kdyz jsem Te otravoval s tlr. Mel jsem tam ladaky od Medveda
Hele porad jezdi, ale je to kovarova kobyla, bez udrzby a v zalostnem stavu ... Snad uz si na nej udelam cas...
Tvoje tlr si tak nejak matne pamatuju, ale uz v tom ma dost chaos, ono za ty roky snad neni u nas tele ve kterym bych se ja nebo majitel podle mych "rad" nevrtal
Že to má Ohlinsy, které sice jsou jak chudý příbuzný této značky, jelikož to s originál ohlinsama má hodně málo společného. Kovaná kola jsou možná jedno z mála pozitiv, ale taky to snad nebylo na všechny modely. Se mi zdá, že to maj snad Faktorky ne (i ohlinse). Radiály taky krásně, ale co snima? :) Mé klasické Nisiny brzdí dobře.
Respektive, i když to ověšely všemi těmihle serepetičkami + např originál Akrapama, tak nakonec stojí taková RSV R Factory 95tis 2004 :).
Proč asi mají RSV tak nízkou cenu? Trh je jimi přesycen a nejedná se o žádnou "raritu". Což naproti tomu SP nebo 999 je.
Že pro tebe nemá cenu je uplně jedno, jelikož pro jiné ano a proto se taky za tolik peněz prodává :D.
RSV je krásná motorka a už jen proto, že se snažili klasický dvouvál udržet co nejdele tak je mi sympatická. Chvíli jsem uvažovla na jednou od Millka, že bych si ji vzal na okruh, ale nakonec ztoho sešlo :).
Jinak pro mne byla jízda na RSV 2007 Factory uhlazenější než na SP, i když někteří tvrdí např,, že je více neklidnější a brutálnější motor.
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Sp jsem kupoval jako svuj prvni dvouval, byl to velmi emotivni kup. Proste vidis inzerat a rikas si to je presne ono, to musim mit. A nelituju toho!! Jasne na okruhu se musis sakra snazit, aby byla rychla a stejne te ostatni pojezdej s daleko mensi namahou, ale ten pocit, to je presne to co se mi libi!! Na okruhu je Sp uplne jina moto nez na silnici. Mate pocit dokonaleho gripu a pevnosti, protoze je neuveritelne presna a to nejen na rok vyroby, ta motorka je vyvazena jako celek!
Dale Sp ma na svuj vek jednu velkou vyhodu a to rozvod soukolim(porovnej s 999). Je to opravdu kvalitne a poctive postavena moto.
Vykonu na verejny silnice je tak akorat, proste muzes tocit plnej celkem casto, doprovazenej super zvukem.
Vim, ze tahle moto u me zustane hodne dlouho, protoze mi nabizi vse, co od ni ocekavam,uzivam si specifika V2
A to ze edwards 2x dal na prdel rudejm, beru jako bonus, kterej rikam vzdy, kdyz se me nekdo pta, co ze to vlastne mam za motorku
Naposledy editováno 09.10.2014 01:20:20
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Takže za mě VTR !
P.S. Ducna je stejně lepší (sranda)
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
a nejakej koník sem nebo kilo tam.. pokud nejedes Brno 2:10 a jeste k tomu okruhy neresis... bych se vykáálel...jak sam rikas..
RSV jsem treba docenil az kdyz jsem se opet vratil na 4val.. porizoval jsem ji tenkrat na zkousku a naslepo... a zdala se mi pomala a slaba aba až vydechla... a trvalo pak 3 roky než jsem na jiny motorce zajel rychlejc..
Sam bych z tehle sel taky klidne do SP, prave proto ze si hodnotu snad bude drzet... Nebo pak 999R, ale to uz je cenovka totalni nesmysl a provozni naklady... kdyby se na tom chtelo i jezdit uz vubec... i kdyz nevim vlastne ani presne.. kazdopadne pokud výrobec predepisuje menit olej kazdejch 1500 km je mi to velmi podezrely...a ani ne moc sympaticky.. To ta japonka je sice draha jak kosoctverec, ale pak uz se na ni da jezdit vcelku normalne a umi to opravit kazdej druhej jouda.. RSV je ale na servis taky OK..
Na ježdění bych si vzal RSV, má antihop, jede pěkně nahoře a je to pořád hodně pěkněj bike.
SP2 jsem nejel, ale nějak mě z nich láká nejméně.
PS: na zabití se stačí bohatě všechny 3, takže nemá cenu řešit počet koní atd...
Standartní,nebo verze S mi přišly určitě pohodlnější,než 848 (já jel na standartní).
Já bych bral nějakou italku už kuli designum a spíš bych asi ty devítky,páč mi přišly,že jedou líp odspodu.Ta Honda mi připadá taková nejvíc morálně zastaralá a že měla 2 tituly? To je k pocitu na běžný silnici asi k ničemu,kór při představě kolik titulů v letech okolo posbírali rudý a kolik ty dva vydřený tituly Hondu stály...
Každopádně si stejně rozhodlej,tak ti přeju dobrej kus a ať jezdí Ne jako motorky letos v mym okolí.
Nedojely 3 motorky:VTR,Fároš a 1200GS...
Občas to s těma "etalonama spolehlivosti" holt nevyjde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
Jinak s těma HRC prc dílama to není snadný, je pouze pár výrobců co pro VTR SP dělají tuningové díly, ale ty ceny jsou více než strašné!! (příklad - vysokomres. písty cca 500-800€, race vačky od 1400-3200€!!, ten seznam by mohl být dlouhý a nakonci pod čarou sečteno a podtrženo - nové auto a pěkným ojetým dvouválem ) atd. Ale když musíš, tak musíš
Nicméně Bothrops chce stejně pěknou motorku a sériový koně na ní taky stačí, okruh psal, že ho nezajímá a tak stejně vybere očima. A jen technická k SP - kam ji pošleš tam jede, velmi přesně - hodí se odrhnutá citace - "trefíš i desetník v zatačce, když budeš chtít"
Zdar Sob
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 | Ghost-CBR1000rr | 21 | 18.12.2021 v 19:20 babynek |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |