Téma: Vtr sp2 lehke prehrivani
24.8.2018 v 21:37
Ahojte, min tyden jsem byl na okruhu 5x 25 min.. vcera sem jel zas, ale pri cestě po dalnici v relativne male rychlosti (cca 150) na 6ku to melo porad teplotu kolem 106 c... i kdyz bylo celkem vedro tak i v italii pri vetsich vedrech jsem na dálnicích mival kolem 90..na okrskach pri hlemizdi jizde 110 to melo 100 c. voda tam je.. mate tip jestli to muze byt cidlo termostat nebo pumpa? Premyslim ze termostat uplne odstranim pac stejne jezdim jen kdyz je teplo a prispelo by to rychlejsimu proudeni vody .. moto necham vzdy zahrat klidnou jizdou.. za vase nazory diky

Jo a na okruhu to melo teplotu porad minimalne 110 c .. venkovni teplota 30 c a moto bylo hlavne posledni jizdy porad v omezovaci kde to alespon trochu jede.. kdyz sem mel 1000 rr tak taky na okruhu v zatezi melo porad 108 c.. takze myslim ze teplota na trati je ok
Tak zkus ten termostat, třeba už se neotvírá úplně a pak se to díky sníženýmu průtoku může hřát... Sahary ti fungujou? Mě tenkrát na TL1000R nešla jedna vrtule ze dvou a jedna to taky v létě nedávala... E: ještě než začneš laborovat tak zkus třeba infra teploměrem jestli teplota odpovídá zobrazené teplotě, jestli neblbne jen čidlo....
Naposledy editováno 24.08.2018 22:03:30
Naposledy editováno 24.08.2018 22:03:30
1 reakcí na tento příspěvek Vtr sp2 lehke prehrivani
Ten teplomer mi taky radil muj servisak.. to jsem ale vyloucil skrze malou teplotu na chladicich ... budu davat "vykuchany termostat " s jinym cidlem, takže pokud to bude furt hrat tak pak uz jen pumpa, ale tomu neverim
Tak termostat otvira ale o cca 2 mm min nez druhy z jineho motoru.. myslite ze to ma na to vliv? Myslim ze 2 mm neudelaji teplotu - 20 c .. zkusim jeste to cidlo.. nekdo nejaka podobna zkušenost? Mnozstvi kapaliny vyteklo kolik jsem tam nalil.. kapalina cista... olej tez
No tipoval by so čidlo. termostat vybrať a overiť funkciu v rendliku (rendlikova metoda).
Pokiaľ sahary robia, problém v nich nebude. Vodnú pumpu tiež (myslím si) môžeš vylúčiť.
Na čo by som pozrel je stav nemrznúcej a vyčistil by som systém. Na mojom RR2.5dse je varenie motora vlastnosť, nie závada. Tam mi pomohlo systém prepláchnuť.
Čekni aj chladič, presnejšie jeho priechodnosť vzduchom. Či už nie je zanesený hmyzom, prachom atp.
EDIT: Áno, otvorenie termostatu má vplyv. Ak sa otvára pri správnej teplote, ale málo, je tiež vada.
Tuning na "ohrievače vody" je navŕtať diery 2mm po obvode termostatu, aby pomohli prúdeniu vody a zároveň sa to potom správa, akoby bol termostat stále pootvorený. dier stačí pár, zo štyri.
Zohrievať sa bude pomalšie, horúci bude lepšie prúdiť.
Ale toto je povedal by som, dočasné riešenie a pozrel by som sa po novom, dobron termostate. Alebo tam rovno praskni ten druhý, čo otvára viac
Naposledy editováno 27.08.2018 08:56:03
Pokiaľ sahary robia, problém v nich nebude. Vodnú pumpu tiež (myslím si) môžeš vylúčiť.
Na čo by som pozrel je stav nemrznúcej a vyčistil by som systém. Na mojom RR2.5dse je varenie motora vlastnosť, nie závada. Tam mi pomohlo systém prepláchnuť.
Čekni aj chladič, presnejšie jeho priechodnosť vzduchom. Či už nie je zanesený hmyzom, prachom atp.
EDIT: Áno, otvorenie termostatu má vplyv. Ak sa otvára pri správnej teplote, ale málo, je tiež vada.
Tuning na "ohrievače vody" je navŕtať diery 2mm po obvode termostatu, aby pomohli prúdeniu vody a zároveň sa to potom správa, akoby bol termostat stále pootvorený. dier stačí pár, zo štyri.
Zohrievať sa bude pomalšie, horúci bude lepšie prúdiť.
Ale toto je povedal by som, dočasné riešenie a pozrel by som sa po novom, dobron termostate. Alebo tam rovno praskni ten druhý, čo otvára viac

Naposledy editováno 27.08.2018 08:56:03
Chladice ciste.. pumpa bez znamek poskozeni.. dnes se k tomu dostanu a slozim to.. termostat jsem tam dal z jineho motoru, ktery vic otvira.. cislo taky vymenene takze doufam ze to zitra projedu a bude to ok.. demontaz termostatu jsem si rozmyslel pac občas jsem v horach kde je chladneji a pomalou jizdou s pritelkyni se to nemusi zahrat stejne jako jizda do prace rano napr pri 8 c ..
2 reakcí na tento příspěvek Vtr sp2 lehke prehrivani
Tak mám asi stejný problém, VTR SP2 a ohřívá se více než ostatním. Letos na okruhu při závodě jsem dokonce šel už na 121C a začala mi blikat palubovka, tak jsem už musel ubrat
počítám, že bude asi taky problém s termostatem. Ještě jsem se ale k moto nedostal abych termostat otestoval, snad to bude tím jak píšeš.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
VTR 1000 špatně brzdí Honda VTR 1000 SP2 | TransAlpaka | 13 | 17.4.2020 v 10:20 rogyze |