globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem se startem (cdi)
4.10.2014 v 20:25
Ahoj,

mám dotaz, koupil jsem suzuki rm250 r.v. 1992. Moto šla nakopnout, jela tak, že jsem byl spokojenej ale byla absolutně nečitelná křivka výkonu a hlavně nejsem žádnej pilot takže na trati po pár kolech se začla jakoby dusit a nešla do otáček a měla hrozně dunivej a hlubokej zvuk! Nevím čím to bylo, možna že jsem málo talah za plyn a tak byla zalitá.

Ale k problému- zjistil jsem, že v moto není originál svíce, koupil jsem tu co tam patří (mimochodem tam byla predtim platinová a o mnoho teplejší svíce než co tam má být). Jenže s novou svící nejde nakopnout! Jen když jsem ochudil směs a roztlacil z kopce tak chytla a pak jela normálně ale nakopnout nejde!

Tak jsem koukal jestli dává jiskru a když jsem protočil motor rukou tak 10x pákou tak jsem jiskru viděl jen jednou a ještě malou. Takže jsem šel po elektrice a podle manuálu na stejne moto, ale jinej modelovej ročník jsem zjistil, že na cívce má být jedno napětí 0-1 ohm, což bylo, a sekundární má být 10-30 Kohm ale naměřil jsem nejvíc 7,6 Kohm což mi přijde jako málo a také jako důvod proč moto nejde nakopnout. Navíc cívka se vikle okolo vynutí, což by asi nemělo být.

Chci se zeptat jestli někdo neví čím celý problém je?

Dale také jestli někdo neví jaký odpor by na takovéto motorce na cívce měl být?

Pokuď je 7,6 Kohm v pohodě, co ještě bych měl proměřit, kde může být chyba?

Kde případně seženu novou cívku a kolik Kohm by měla mít?

Díky všem za pomoc...

Naposledy editováno 05.10.2014 14:14:31

Problem se startem (cdi)

5.10.2014 v 12:36 | Nahoru | #1
Diky za odpovědi

Jinak jsem zjistil že podle originalniho service manualu ma civka odpory v pořádku, i magneto v pořádku takže jsem začal měřit cdi a následující tabulka ukazuje naměřené hodnoty (obtažené bylo v normě, malá čísla napsaná v buňkách naměřeny a nesedí)







CHtěl bych slyšet váš názor, vypadá to, že je asi cdi špatné a je potřeba vyměnit že? nic jiného to už být nemůže...

Naposledy editováno 05.10.2014 12:38:10

1 reakcí na tento příspěvek Problem se startem (cdi)

5.10.2014 v 12:59 | Nahoru | #2
moc se mi nechce věřit,že by cdi odešlo hned první den po koupi...,ještě jednou projdi všechno do čeho jsi vrtal-jestli je všechno jak patří....

(reakce na) Problem se startem (cdi)

5.10.2014 v 14:12 | Nahoru | #3
Dolph-cz> Neodeslo hned, normalne to na nej funguje ale dava malou jiskru, musi tam být platinova tepla svicka a ochuzena smes

Problem se startem (cdi)

3.12.2014 v 18:26 | Nahoru | #4
Jak to dopadlo? Řešíme stejné trouble.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist