1 reakcí na tento příspěvek spojka jawa 638
tetrevarna> pokud by za to mohlo ožvejkaný drážkování, tak by to asi blblo furt, a ne jen studený, ne?
1 reakcí na tento příspěvek spojka jawa 638
Pokud chceš zároveň zkouknout i drážkování na koši, tak je třeba stáhnout i kolečko primáru z klikové hřídele. Není to nijak složité, ale chce to stahovák. Jinak koš dolů nedostaneš. I když pokud motor ještě nebyl otevřen, jak říkáš, tak primár už asi stejně bude jak kšanda a zasloužil by nejspíš taky výměnu. Kolik má ta mašina najeto?
JohnnyS08 píše: V tom případě tam bude určitě spojka typ 638. Osobně bych to zkusil otevřít (vypustit olej, sundat levý dekl, rozebrat spojku a kouknout se na poslední (vnitřní) plechovou lamelu. Pokud není řešena jako pružná (pružná lamela není v celé ploše rovná, "zobáčky" jsou mírně vyhnuté), tak bych jí tam šoupnul a mohlo by být po problému.
Pokud chceš zároveň zkouknout i drážkování na koši, tak je třeba stáhnout i kolečko primáru z klikové hřídele. Není to nijak složité, ale chce to stahovák. Jinak koš dolů nedostaneš. I když pokud motor ještě nebyl otevřen, jak říkáš, tak primár už asi stejně bude jak kšanda a zasloužil by nejspíš taky výměnu. Kolik má ta mašina najeto?
Já mám řetěz nový, najeto 100km a když vytáhneš to pouzdro co je na hřídeli pod košem, tak koš vyvléknu aniž bych sundaval ozub.kolo z kliky
2 reakcí na tento příspěvek spojka jawa 638
pistolník> Nevím, jaké pouzdro pod košem máš na mysli. Pokud mě paměť něklame, tak pod košem je startovací kolečko a to jde odmontovat až po vyndání koše. Ale je klidně možný, že existuje nějakej postup, jak dostat spojku ven bez stahování řetězu, v tom případě se omlouvám za mystifikaci.
O kroužek je pryžový kroužek s kruhovým průřezem, který se běžně používá na zatěsňování. Ve spojce 638 je vložen do drážky ve spodní ploše koše (kde nic netěsní) a jeho účelem je zajistit plynulejší spínání.
Pružná lamela viz http://jenikovo.wz....sti/tipy_jawa_01.htm
Obávám se, že problém s obtížným vypínáním neřeší.
1 reakcí na tento příspěvek spojka jawa 638
Moje současné řešení je vyndaný O-kroužek, vložená pružná lamela, vyčištěný mechanismus vypínání (ten pod pravým deklem) a "rozepření" držáku spojkové páčky maličko delším futrem, aby se páčka snadno pohybovala. K tomu převodový Mogul 80W90 a funguje to né zcela ideálně, ale uspokojivě jo.
No moje JAWA má na hřídeli co je na ní spojkový koš takové futro (zřejmě ocelové) a na něm je teprve spojk.koš, a toto vcelku je pak zašroubováno matkou se zajišťovací podložkou. A toto futro jde (alespoň mě šlo) špičatejma kleštěma vyndat a tím se spojk.koš uvolní natolik že poměrně snadno jde koš odendat. I úplně nový řetěz se poddal. Pokud mi teda neprodaly (prodavačky jsou ženy) vytahanej řetěz jako novej.
A má závada s tuhou spojkou ukázala se býti v lanku, páč protože jsem bowden přichytil stahovačkama(nebo zdrhovačkama) tak pevně a klikatě k rámu a to proto aby nebyl vidět. A když praskl tak jsem ho po opravě už nechal volně a najednou šla zmáčknout lehce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 | hurikans | 8 | 4.5.2023 v 11:42 mito7 |