bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni
Ahoj. Koupil jsem gsxr 1000 k1. Na motorce je otevrena koncovka hood a KN filtr a je tam odpojena privera. Kdyz na motorce jedu 3500-4000 otacek konstantni rychlosti tak motorka obcas zlobi ze neni shopna drzet rychlost a jakoby cuka a furt zrychluje a zpomaluje. Ted jsem to dal na serizeni a ventily jsou vporadku, jeste se podivame na ty klapky. Myslim si ale ze hlavni problem je ze tu motorku nikdo neodladil na ten vyfuk s filtrem a to dela tu neplechu. Jaky je nejednodusi reseni? Chci koupit seriovy vyfuk a dat tam obyc filtr, bude to nejlevnejsi moznost a doufam ze se zbavim tohoto problemu a motorka pojede lepe ve spodnich otackach. Dalsi moznost je to dat to nekam naladit, problem je ze asi budu muset kupovat PC coz je drahota, lepsi varianta je kdyby to slo pripojit naprimo pres ten yoshimura box, coz si nejsem jisty jestli to u tohoto roku jde, dalsi moznost je koupit starsi servo moturek z ebay. Taky co ctu tak nekdo pise ze ta privera nema az takovy vyznam na vykon ale spise na emise a hluk, ale vyrobce rika ze je to kvuli vykonu, tak nevim. Motorka jede i tak pekne odspoda, jen me stve ze je to ve spodnich otackach do 4000 takove ucukane. Zkousel jsem kawu zx9 r a ten karbec je mnohem sametovejsi i moje fzs 600 bylo takove uhlazenejsi v davkovatelnosti plynu. Mozna a ty starsi strikacky nebyly jeste tak dobre odladene, nevim

Tady je odkaz kde pisou ze ta privera nema az takovou funkci jak vyrobce rika www.skutr.net/exhaust-valves-and-servo-motors-explained/


Naposledy editováno 24.08.2014 20:11:20
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

27.8.2014 v 12:36 | Nahoru | #61
BlackSabbath> pasovat bohužel nebudou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

27.8.2014 v 17:29 | Nahoru | #62
Alexandr> Jak to tak čtu, tak jsi asi koupil vylítanou a rozhašenou hirošimu. Nic do toho neinvestuj, prodej to a kup si jinou (lepší) motorku......

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

27.8.2014 v 17:49 | Nahoru | #63
radi5> dik za dobrou radu . Motorka je v dobrym stavu na sve roky, jen to chce doladit nejake malickosti, klidne bych na tom mohl jezdit jak to je ale chci mit vse v poradku ;)

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

27.8.2014 v 21:13 | Nahoru | #64
Já Ti rozumím, ale ty maličkosti stojí dost peněz vzhledem k hodnotě motorky. Aby to ve finále nevyšlo tak, že za stejnou výslednou cenu jsi mohl mít o generaci mladší motorku v tiptop stavu s jasnou historií a původem. Btw. pokud má takhle sjeté kotouče..... Pro zajímavost: kolik má najeto na budíku? Ale samozřejmě - motorku jsem neviděl, jen usuzuji podle toho, co píšeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

27.8.2014 v 21:54 | Nahoru | #65
radi5> můj zadní kotouč vypadá, jako by měl 150 tis, přední sou od tachometrových 8200, kdy sem to i s něma kupoval neorigoš, ale za to mám origoš řetězovku.

podle těch fotek to žádná olítaná jebka není, bo na té motorce to je prostě poznat za 5 vteřin

Naposledy editováno 27.08.2014 21:55:26

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

27.8.2014 v 22:51 | Nahoru | #66
radi5> Todle je ta motorka, je to profil předchozího majitele www.motorkari.cz/motorka/

Na budíkach je okolo 45000km ale kdo ví kolik to má v reálu. Ta pozlacená vidlice není až tak moc ošoupaná, tak by to mohlo sedět. Kotouče asi záleží jaký kdo předtím používal destičky a jak agresivně s tím jezdil.

Tak co jsem koupil to jsem už koupil , v nejhorším na výfuk se vykašlu, nechám tam co tam je, ladit to nebudu a kotouče tam nechám ještě. Vyměním destičky, zadní gumu, řetězovku, provozní kapaliny a budu jezdit , něco s tím najedu a když budu vidět že všechno funguje, tak do toho zainvestuji a nechám si to na hodně dlouho, když to teda sám nezbořím Asi jsem mohl koupit něco novějšího, ale taky jsem mohl do toho nasypat stejný peníze jak do tohoto, ono je asi +- jedno jestli je motorka 10 let stará nebo 13.

Naposledy editováno 27.08.2014 22:57:58

Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 07:48 | Nahoru | #67
Pokud něco koupím, tak chci aby to fungovalo. Je zbytečný spekulovat, co kdyby a jestli je lepší si přidat na mladší motorku. Ta alexandrova vypadá dobře a až ji poladí, tak bude jistě super. Ja bych to řešil stejně. Máme rádi motorky a dáváme jim to nejlepší. Nejsme spekulanti. když náhodou není něco uplně OK, tak honem stim pryč at se s tím sere někdo jinej. Toť můj názor.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 10:13 | Nahoru | #68
Alexandr> K1, K2, K3 jde urcite ladit přes Yosh box, vid Assassine :D
A porad je K2 nejhezci bike, za tim si stojim. Nicmene K3,K4 jsou proste jinde. Lip to jede, zataci i brzdi. A to jsi ještě nejel na K5 ...
Vylepseni brzd spočívalo prvne v koupi desticek Brembo smes SC, pancerky, kapalina RBF 600 a bylo to lepsi. Samozrejme pak prisla Brembo pumpa a to uz bylo ono. Daji se i upravovat brzdice, ale nejak se mi nechtělo :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 10:28 | Nahoru | #69
meerecheck> ale zase kdyz s tim budu jezdit 80% po silnici tak tam budou ty rozdily asi zanedbatelny, zase na druhou stranu ta k1 co jsem cetl je nejlepe vyuzitelna v provozu diky velky kapotazi a nejsilnejsimu pasmu ve strednich otackach, nevim co je na tom pravdy .

No zahranicnich forumech jsem cetl ze tam davaji brzdice z fireblada 954 a 929, ale mam pocit ze se tam musi neco upravovat protoze to uplne nesedi. Jinak kdybych casem poridil pumpu brembo a treba bych nekdy v budoucnu motorku prodal tak tu pumpu bych si mohl nechat a pouzit na jakoukoliv jinou motorku?

Takze ta k5 furt nebyla prekonana? I ten novy model s brembama je furt horsi nez k5?

Naposledy editováno 28.08.2014 10:49:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 11:20 | Nahoru | #70
Alexandr> Ted mam 2 sezony jen na silnici a ty rozdily pro me tedy zanedbatelne nejsou :) Ale bud v klidu, K1 je opravdu vyborna motorka. Hlavne stabilita v náklonech i přes 200 km/h je paradni ( za predpokladu nevydechleho podvozku a serizeni aspoň dle manualu ).
Brdzice se daji upravit a pak to brzdi normalne. Davaji se tam i ze 750, jen nasadíš a jedes, ale jednomu to brzdilo ještě hur, druhy to chvalil, tak si vyber :)
A pumpu pak pouzijes kamkoliv, takz jsem si ji vzal na K4 :)
Prekonana ... to je otázka. Pro nas plebs je dostupnejsi K5, nez nove gsxr s Brembo :) Na te nejnovejsi jsem bohužel nejel, tak nebudu polemizovat. Ale sehnat K5/6 v normalnim stavu, nevyhonenou z dromu apod. , zacina byt sci-fi, tak se mi sen pomalu rozplyva.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 11:22 | Nahoru | #71
Dolík....> Jen pro zajimavost, moje K2 ma 83 tis km na tacho a ty vidle jsou stále zlate

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 11:23 | Nahoru | #72
Alexandr> brembo rsc19 nebo jak se to jmenuje tam mám a je to trochu lepší. pancíře taky. desky obyčejné EBC. ale furt nic moc... brdy na ktm smt990, staré mille nebo bmw r1100s na kterých sem jel to nikdy nebudou. a to už sou teď asi lepší....

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 11:27 | Nahoru | #73
meerecheck> a jakou pumpu od bremba je nejlepsi pouzit, vim ze jsou tam nejaky 20x18, 19x 18...... Nevim vubec co jsou v tom za rozdily

Tato k5 vypada moc pekne a za dobry penize,
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-1000/suzuki-gsxr-1000-687710.html

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 11:35 | Nahoru | #74
meerecheck> no tady na forumu jsem cetl ze to pozlaceni zacina slejzat okolo 50000km, takze prd , ono asi zalezi na jake silnici to jezdilo, jestli to jezdilo treba v Rusku tak tam ta vidlice verim bude bila i po 30000km Takze si to u te sve muzu jen domuslet kolik to ma v realu, puvod to ma z Italie a tady jsem ted 5 majitel, tvrdil jsem ze si po tolika majitelich motorku nekoupim, ale kdyz jsem ji videl nazivo, tak jsem nechapal jak muze byt tak stara motorka v tak peknem stavu, to na pohled vypadalo lepe nez k4 co jsem se byl podivat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 11:37 | Nahoru | #75
meerecheck> a v 83000km predpokladam furt maka a ani olej nezere?ty ji mas od novoty?

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 12:23 | Nahoru | #76
Alexandr> Jo, Brembo RCS 19x20.
A nemam ji od novoty :) Jsem asi 5. majitel, puvodne dovoz z Italie, ale moto mela stesti na majitele. Sprasili ji jen podsedlakem Ermax, ten jsem vyhodil a dal original, vytrhnal nefunkcni alarm, umyl, opravil jeden konektor, vse zkontroloval, pretesnil vidle, které chcaly, a sprovoznil ji zase na 4 valce, bo v servisu to asi nemumeji( mam ještě doma doklad, kde puvodni majitel za to vse platil cca 29 tis vc. novych gum :D ) Ještě jsem si udelal serizeni podtlaku, po roce vymeneny spojkove pruziny a slouží skvele porad.
Olej zrala cca litr na 6000km, ted ji ma kamarad, který ji nehodni porad v cervenym a zatím za 3 tis km vzala asi decku a pul. Ale proste se povedla koupe, motorka byla jinak opravdu original, vsechny sroubky, uchyty, nic nechybelo a nebyla nalestena jen na prodej. Kupujou oci, to vime všichni :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 13:16 | Nahoru | #77

meerecheck píše: Alexandr> K1, K2, K3 jde urcite ladit přes Yosh box, vid Assassine :D
A porad je K2 nejhezci bike, za tim si stojim. Nicmene K3,K4 jsou proste jinde. Lip to jede, zataci i brzdi. A to jsi ještě nejel na K5 ...
Vylepseni brzd spočívalo prvne v koupi desticek Brembo smes SC, pancerky, kapalina RBF 600 a bylo to lepsi. Samozrejme pak prisla Brembo pumpa a to uz bylo ono. Daji se i upravovat brzdice, ale nejak se mi nechtělo :)



Yosh box myslim umi az do k8 ... To same co ten fi tuner od healtech - ten totiz pouziva stejne rozhrani jako yoshbox...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 13:35 | Nahoru | #78
assassin> no ale ten fi tuner se musi nechat v motorce a yosh boxem se to nastavi a pak se muze odpojit a jezdit bez nej. Je to tak?

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 14:35 | Nahoru | #79
Kotouče jsem měnil na TL, když měly 4,1 a 4,3, ještě by něco najely, ale jistota je jistota... Koukej po kotoučích z TL1000R/S, GSX750R od 97-02, GSX1300R, GSX1400, jsou stejný jako ty na GSX1000R K1/K2...

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 14:38 | Nahoru | #80

Alexandr píše: assassin> no ale ten fi tuner se musi nechat v motorce a yosh boxem se to nastavi a pak se muze odpojit a jezdit bez nej. Je to tak?



Ne Assassin za tebou bude běhat s YoshBoxem a mít tě na dálkové ovládání.... Dělám si prdel, změny zůstanou uloženy v jednotce i po odpojení YB

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 16:38 | Nahoru | #81
dewwil> jo na bazaru jsem neco nasel, ale po zkusenosti s vyfukem kdy mi prisel cely deravy, se trochu bojim kupovat starsi dily. Obzvlaste u kotoucu z fotek nepoznam tloustku a jestli nejsou krive, to chce se na to dojet podivat osobne.

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 18:38 | Nahoru | #82

meerecheck píše: Alexandr> Ted mam 2 sezony jen na silnici a ty rozdily pro me tedy zanedbatelne nejsou :) Ale bud v klidu, K1 je opravdu vyborna motorka. Hlavne stabilita v náklonech i přes 200 km/h je paradni ( za predpokladu nevydechleho podvozku a serizeni aspoň dle manualu ).
Brdzice se daji upravit a pak to brzdi normalne. Davaji se tam i ze 750, jen nasadíš a jedes, ale jednomu to brzdilo ještě hur, druhy to chvalil, tak si vyber :)
A pumpu pak pouzijes kamkoliv, takz jsem si ji vzal na K4 :)
Prekonana ... to je otázka. Pro nas plebs je dostupnejsi K5, nez nove gsxr s Brembo :) Na te nejnovejsi jsem bohužel nejel, tak nebudu polemizovat. Ale sehnat K5/6 v normalnim stavu, nevyhonenou z dromu apod. , zacina byt sci-fi, tak se mi sen pomalu rozplyva.


Co jsem se nedávno díval na inzerci, tak se dají najít i pěkný kousky K5/6...

Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 22:02 | Nahoru | #83
Kluci, máte někdo namontovaný na mašině to XTRE? To co se dá koupit za 2OOO.

(reakce na) Gsxr 1000 k1- vyndana vyfukova privera a naladeni

28.8.2014 v 22:20 | Nahoru | #84
dewwil> Gsxr 600 má taky stejný kotouče že jo?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35280 Dnes v 21:58 Ozzy_
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 Dnes v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist