Ještě bych chtěl dodat že po příjezdu: O zadní kotouč se spálíte a o k přednímu se přimrazíte jak je studený. Tak nechápu proč zadní kotouč je horky.
Zapomněl sem dodat že se mi přehřívá x-moto.
Naposledy editováno 20.08.2014 11:31:18
Když ani tohle nepomůže, jdi po hadici, jestli není někde "zborcená" dovnitř
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání zadního brzdového kotouče
E: Bramborovy_kral> jen přední říkáš?
Naposledy editováno 20.08.2014 12:17:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehřívání zadního brzdového kotouče
fikusik píše: Bramborovy_kral> Přední se mi použivat moc nechce, mam strach že se mi zase přetočí plášť. Už se mi to takhle stalo a v jednom týdnu sem kupoval 3x novou duši
a nenapadlo te po tom prvnim ustrizeni ventilku nafouknout tu novou dusi vic nez tu podhustenou starou?Pokud potrebujes nutne jezdit na podhustene gume, namontuj haltr anebo tam nacpi mousse .
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání zadního brzdového kotouče
Nevim jestli to u X-mota má nějaký platný nastavení.Ale máš pravdu že to taky může bejt příčina.Já měl tohle u VFR na spojce a byl to docela vojeb.Nakonec jsem měnil celou pumpu.Za studena byla ok,ale ohřátá nepustila tlak ze spodku do nádobky.Ani bez páčky,ani po pročištění
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání zadního brzdového kotouče
pak můžeš brzdit i přední o sto šest...
edit: Medved byl rychlejší...
Naposledy editováno 20.08.2014 18:59:38