Téma: Přehřívání zadního brzdového kotouče
Zdravím, mam menší problém ze zadní brzdou před tak cca 3 týdny mi přestala úplně brzdit zadní brzda. Tak sem to dolil kapalinou a odvzdušnil a paráda, trochu přišlápnu a du do smyku. Opravdu stím nebyl problém, jezdil sem třeba 2 hodinky v kuse a klidně sem mohl přijet domu. Ale teď poslední 3 dny ujedu třeba 3km a zadní kotouč je tak rožhavený že na ruce budu mít památku na hodně dlouhou dobu. Ale jelikož je rožhavený kotouč tak mi destičky zmáčknou kotouč na doraz a nemohu hnout z motorkou, prostě jak kdybych brzdil a tlačil. A musím třeba někde čekat hodinu než vychladnou a pak jedu pomalinku domu. Dokážete mi někdo poradit ?
Ještě bych chtěl dodat že po příjezdu: O zadní kotouč se spálíte a o k přednímu se přimrazíte jak je studený. Tak nechápu proč zadní kotouč je horky.
Zapomněl sem dodat že se mi přehřívá x-moto.
Naposledy editováno 20.08.2014 11:31:18
Ještě bych chtěl dodat že po příjezdu: O zadní kotouč se spálíte a o k přednímu se přimrazíte jak je studený. Tak nechápu proč zadní kotouč je horky.
Zapomněl sem dodat že se mi přehřívá x-moto.
Naposledy editováno 20.08.2014 11:31:18
Prvně bych zkusil odsát trochu kapaliny. Když nic, tak vypustit, komplet rozebrat (kluzný uložení, vyfouknout, pístky,...) hlavně se koukni jestli to uložení ve kterým to jezdí je rovně a jde krásně zlehka. Jednou jsem to měl lehce hnutý, za studena se to nezdálo, ale ohřátý už to bylo sakra znát. Pak zase dát dohromady. A musí jít. Oni ty brzdy u pitbiků jsou občas jak zakletý.
Když ani tohle nepomůže, jdi po hadici, jestli není někde "zborcená" dovnitř
Když ani tohle nepomůže, jdi po hadici, jestli není někde "zborcená" dovnitř
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání zadního brzdového kotouče
dej na hlavni stojan a kolo by se po zabrzdeni melo zas volne pohybovat..podle me uz mas desticky v riti a misto abys dal nove tak si prelil kapalinu+se ti blbe vracej pistky...nechapu proc nepouzivas jen predni a zadni jen nezpuchodnis
Zkusit odsát brzdovku, když nepomůže, tak tě čeká rozborka a čistění třmenu Samozřejmě preventivní rozborkou a vyčištěním nic nezkazíš, pokud nejsi kutil
E: Bramborovy_kral> jen přední říkáš?
Naposledy editováno 20.08.2014 12:17:46
E: Bramborovy_kral> jen přední říkáš?
Naposledy editováno 20.08.2014 12:17:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehřívání zadního brzdového kotouče
Bramborovy_kral> Přední se mi použivat moc nechce, mam strach že se mi zase přetočí plášť. Už se mi to takhle stalo a v jednom týdnu sem kupoval 3x novou duši
fikusik píše: Bramborovy_kral> Přední se mi použivat moc nechce, mam strach že se mi zase přetočí plášť. Už se mi to takhle stalo a v jednom týdnu sem kupoval 3x novou duši
a nenapadlo te po tom prvnim ustrizeni ventilku nafouknout tu novou dusi vic nez tu podhustenou starou?Pokud potrebujes nutne jezdit na podhustene gume, namontuj haltr anebo tam nacpi mousse .
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání zadního brzdového kotouče
Prvni bych kouknul na pumpu zadni brzdy - obvykle tam byva stelovaci ta tycka co macka na pistek - tipoval bych ze ji mas spatne - nevraci se pistek dostatecne a neotevre kanal do nadobky....
assassin>
Nevim jestli to u X-mota má nějaký platný nastavení.Ale máš pravdu že to taky může bejt příčina.Já měl tohle u VFR na spojce a byl to docela vojeb.Nakonec jsem měnil celou pumpu.Za studena byla ok,ale ohřátá nepustila tlak ze spodku do nádobky.Ani bez páčky,ani po pročištění
Nevim jestli to u X-mota má nějaký platný nastavení.Ale máš pravdu že to taky může bejt příčina.Já měl tohle u VFR na spojce a byl to docela vojeb.Nakonec jsem měnil celou pumpu.Za studena byla ok,ale ohřátá nepustila tlak ze spodku do nádobky.Ani bez páčky,ani po pročištění
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání zadního brzdového kotouče
Jestli máš problém s protáčením pláště, co ti brání dát tam haltr
pak můžeš brzdit i přední o sto šest...
edit: Medved byl rychlejší...
Naposledy editováno 20.08.2014 18:59:38
pak můžeš brzdit i přední o sto šest...
edit: Medved byl rychlejší...
Naposledy editováno 20.08.2014 18:59:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.