pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: kokonhead> jinak jsem koukal na rozpočet těch mezikusů na brzdiče a i s prací, materiál a elox to vyšlo na 5tkč, s tím, že jsem si to oměřil a nakreslil sám, fa Riegel Engineering to jen hodila do 3D modelu a následně vyrobila, ale mám vidle z R1, protože origo jsou těžší (i origo kolo), můžu použít menší a i lehčí litinový kotouče (menší neodpružené hmoty a gyro efekt) a tyhle Kayaby jsou obšlehlý konstrukcí jak Ohlins na RSV Mille R, takže snadná výměna gufer než na Showách a lepší funkčnost než originál vidle z TL, jo a jsou o kilo lehčí...
Když už měníš vidle, tak proč nedat nějaké s radiálně uchycenými třmeny, ať máš větší možnosti? A nemusíš vyrábět mezikusy za 5 litrů...
Naposledy editováno 03.05.2017 22:28:46