globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.5.2017 v 20:17 | Nahoru | #1
kokonhead> jinak jsem koukal na rozpočet těch mezikusů na brzdiče a i s prací, materiál a elox to vyšlo na 5tkč, s tím, že jsem si to oměřil a nakreslil sám, fa Riegel Engineering to jen hodila do 3D modelu a následně vyrobila, ale mám vidle z R1, protože origo jsou těžší (i origo kolo), můžu použít menší a i lehčí litinový kotouče (menší neodpružené hmoty a gyro efekt) a tyhle Kayaby jsou obšlehlý konstrukcí jak Ohlins na RSV Mille R, takže snadná výměna gufer než na Showách a lepší funkčnost než originál vidle z TL, jo a jsou o kilo lehčí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.5.2017 v 22:27 | Nahoru | #2

dewwil píše: kokonhead> jinak jsem koukal na rozpočet těch mezikusů na brzdiče a i s prací, materiál a elox to vyšlo na 5tkč, s tím, že jsem si to oměřil a nakreslil sám, fa Riegel Engineering to jen hodila do 3D modelu a následně vyrobila, ale mám vidle z R1, protože origo jsou těžší (i origo kolo), můžu použít menší a i lehčí litinový kotouče (menší neodpružené hmoty a gyro efekt) a tyhle Kayaby jsou obšlehlý konstrukcí jak Ohlins na RSV Mille R, takže snadná výměna gufer než na Showách a lepší funkčnost než originál vidle z TL, jo a jsou o kilo lehčí...


Když už měníš vidle, tak proč nedat nějaké s radiálně uchycenými třmeny, ať máš větší možnosti? A nemusíš vyrábět mezikusy za 5 litrů...

Naposledy editováno 03.05.2017 22:28:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist