pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: Jindřej> já stejně nechápu, že sis radši nepořídil místo Morini Tuňáka a nepřehazoval si díly, včetně motoru dle libosti....?
Myslím, že bys to měl jednodušší a dílů plno.... jen by to nebylo tak hezké na koukání, nooo....
Něchtěl jsem druhou skoro stejnou motorku. Je pravda, že kdybych si byl bejval koupil tuňáka, bylo by to jednodušší.
Ale ono zas to MM má o dost jinej projev.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: Něchtěl jsem druhou skoro stejnou motorku. Je pravda, že kdybych si byl bejval koupil tuňáka, bylo by to jednodušší.
Ale ono zas to MM má o dost jinej projev.
jj, taky mi víc sedí projev V90 než V60, teda kromě Ducati ST4S to je tragedie takhle zku.vit časováním jeden z dobrých motorů. Vím Corsaro není V90,ale má k němu už blíž.