pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.
Na tom grafu od Franka nejsou zapsane zadne korekce,jak teplotni,tak tlakove.To se potom bohuzel nic nedomeri.
Tak doufám, že by to kluky ani nenapadlo jet někam jinam než k tobě... Zvlášť po pár referencích o jednom nejmenovaném ladiči od kterého pochází první Pepův graf od jeho zákazníků, už čtyři si stěžovali, bohužel u mě a ne u něj...
e: tak už jsme ho pojmenovali
Naposledy editováno 20.05.2015 20:43:18
dewwil píše: Tak doufám, že by to kluky ani nenapadlo jet někam jinam než k tobě... Zvlášť po pár referencích o jednom nejmenovaném ladiči od kterého pochází první Pepův graf od jeho zákazníků, už čtyři si stěžovali, bohužel u mě a ne u něj...
e: tak už jsme ho pojmenovali
No taky už tam nejezdím... Ale to jsme si myslím psali