globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 11:42 | Nahoru | #3601
No tak sup sup, zrovna sem to nedavno nekde psal, ze jsem zvedavej co z tech twinu dostanou. Casy na tom jezdi celkem obstojny, i v Brne. Ja jako lama bych jim na R6ce s bidou stacil

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 11:47 | Nahoru | #3602
hlavne taky popis co vse je na tech twinech predelanyho,nevbo co je origos, to me zajima

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 12:40 | Nahoru | #3603
Komplet výfuk,filtr,písty,hlava,vačky,ignitech






Tady je porovnání se sériovým motorem,jen otevřená koncovka,filtr ignitech






Naposledy editováno 20.05.2015 12:41:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 12:48 | Nahoru | #3604
Murkin> To je teda mazec........95 kobyl. Nevis priblizne, kolik takova sranda vyjde

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 12:49 | Nahoru | #3605
kurna 96koní z 650ccm dvouvála, dobré...

Naposledy editováno 20.05.2015 12:51:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 13:12 | Nahoru | #3606

spalovac píše: Murkin> To je teda mazec........95 kobyl. Nevis priblizne, kolik takova sranda vyjde



50-70 by mohl bejt reálnej odhad

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 13:31 | Nahoru | #3607
na tohle se musim juknout na pc,ale 95 koni na zadnim kole, z tohohle hodnyho moturku,to uz je mazec!

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 13:31 | Nahoru | #3608
se mi zblaznil telefon...

Naposledy editováno 20.05.2015 13:34:31

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 13:32 | Nahoru | #3609
se mi zblaznil telefon 2...

Naposledy editováno 20.05.2015 13:35:27

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 13:49 | Nahoru | #3610

Hygienik píše: na tohle se musim juknout na pc,ale 95 koni na zadnim kole, z tohohle hodnyho moturku,to uz je mazec!



To je na motoru.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 14:06 | Nahoru | #3611

Stev píše: 50-70 by mohl bejt reálnej odhad



hmmm to neni zas tak moc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 19:49 | Nahoru | #3612

Stev píše: dewwil> ještě nevíš co dělají výfuky a ty rozdílný airboxy. Mě by docela zajímalo jak by to jelo se sériovejma svodama a airboxem



Steve mě taky by to zajímalo ale ten graf co sem hodil Honza ten byl s origo svodama a origo airbox plus KN, no ale vypadá to krásně a takový krouťáček v celém spektru otáček a necelích 150koníků je hodně krásné to nemají některé nesportovní dvanáctky a myslím že to chce pořádně protáhnout a budu mít ůsměv od ucha k uchu ale aspoň všichni víme že to není jen o vrtání a když se podíváme na Murkina co udělal s ER6stkou tak to je prostě borec co tomu fakt rozumí a né jak mi kluci z garáže Murkinovi jsem poděkoval opravdu super práce a taky musím poděkovat Honzovi a Jaškovy za spolupráci jsou to dobří típci jinak mám v hlavě nějaké dalších věci ale chce to trpělivost a čas a Murkina k tomu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:13 | Nahoru | #3613
Pepa1098> Ahoj, není zač, mě to bavilo a baví, takže díky i tobě a Jaškovi za zajímovou práci

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:15 | Nahoru | #3614
No hodně věcí už by jsme teď už udělali jinak to je jasné, ale to jsou ty zkušenosti nasbírané za pochodu, které by se jinak asi nezískaly, a za to děkuju všem tady z fóra co přispívali konstruktivními radami a všem co drželi palce a i těm co pochybovali (my kolikrát taky , ale zas je důležité to nevzdávat při prvních neúspěších ) a hlavně Murkinovi, který o tom ví nejvíce z nás a má nejvíce zkušeností s různými specialitkami. Takže všem děkujeme, jak já, Pepa tak i Jašek
Jinak furt tu budou info o závodech z dragsterů co se jich Jašek zúčastní, info o Pepovym TL1120R a i o jiných motorkách, klidně i vašich a vašem tunningu, byla by škoda nechat toto téma v propadlišti fóra ma mc.z, takže přispívejte a hlavně výkonu není nikdy dost

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:16 | Nahoru | #3615
Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:17 | Nahoru | #3616
dewwil> já vám to sem nahodím, až se s Murkinem sejdeme v čase

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:20 | Nahoru | #3617
dewwil>

jo aspoň jsme něco dělaly a výsledek je moc pěkný možná se i ta komprese ubrala moc ale to je jedno, prostě to krásně v celém spektru otáček zareaguje na pootočení plynu ta krásná křivka Nm to naznačuje

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:33 | Nahoru | #3618
Stev> No tak s tím počítáme, že to sem nahážeš

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:34 | Nahoru | #3619

Stev píše: Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.



jasný Steve já už teť vím že s každým milimetrem vrtání se musí pro nádech a výdech motoru něco udělat aby se vše tak nějak sladilo do optimálních fyzikálních hranic celého chodu motoru a ten kdo o tom tady nejvíc ví největší Guru a má léta zkušeností je Murkin a bez něho bych ani s ničím do budoucna nezačínal aspoň ne z vrtám od originálu větším jak 3-4mm protože pak už bez dalších ůprav je to cesta nikam Jašek je toho živoucí důkaz a myslím že ty budeš taky a o té ER6stce ani nemluvím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:35 | Nahoru | #3620

Stev píše: Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.


Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.
Na tom grafu od Franka nejsou zapsane zadne korekce,jak teplotni,tak tlakove.To se potom bohuzel nic nedomeri.

Naposledy editováno 20.05.2015 20:37:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:35 | Nahoru | #3621

Pepa1098 píše: dewwil>

jo aspoň jsme něco dělaly a výsledek je moc pěkný možná se i ta komprese ubrala moc ale to je jedno, prostě to krásně v celém spektru otáček zareaguje na pootočení plynu ta krásná křivka Nm to naznačuje



Joo, pojede nádherně, toho se nebojím Jinak máš recht, kdo si hraje nezlobí No a teď jsme si na čas dohráli a budeme zlobit na silnicích

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:39 | Nahoru | #3622

Murkin píše: Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.



to je fakt, ale tím jak koukám na spousty grafů na netu a většina jich má relevantní čísla mi to nepřišlo na mysl. Ale samozřejmě nemůžu vědět jak moc je to od Franka porovnatelný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:42 | Nahoru | #3623

Murkin píše: Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.
Na tom grafu od Franka nejsou zapsane zadne korekce,jak teplotni,tak tlakove.To se potom bohuzel nic nedomeri.



Tak doufám, že by to kluky ani nenapadlo jet někam jinam než k tobě... Zvlášť po pár referencích o jednom nejmenovaném ladiči od kterého pochází první Pepův graf od jeho zákazníků, už čtyři si stěžovali, bohužel u mě a ne u něj...

e: tak už jsme ho pojmenovali

Naposledy editováno 20.05.2015 20:43:18

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 21:03 | Nahoru | #3624

dewwil píše: Joo, pojede nádherně, toho se nebojím Jinak máš recht, kdo si hraje nezlobí No a teď jsme si na čas dohráli a budeme zlobit na silnicích



ano pojede krásně už se těsím léto začíná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.5.2015 v 07:20 | Nahoru | #3625
Pepo mazec, gratuluju A Murkin jako vždy super job
Ten krouťák je dole brutální. To co máš ve třech já mám v pěti tisících

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.5.2015 v 08:36 | Nahoru | #3626
Jindřej>

Jindřeji děkujem za pochválení bude tom supr lítání a co ty jsi pevně rozhodnut to prodat nebo si to necháš?? ale vypadá to že Morini tě dostalo

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.5.2015 v 09:17 | Nahoru | #3627
Chtělo by to srovnat RSV Amanna a Pepovo Tele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.5.2015 v 09:51 | Nahoru | #3628

dakarista píše: Chtělo by to srovnat RSV Amanna a Pepovo Tele


Jindřejův Amann 1103ccm, graf na kole!!!




Pepovo TLR1120ccm, graf na motoru...




1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.5.2015 v 09:59 | Nahoru | #3629
Aby se na to nezapomnělo, je potřeba ukecat Jaškovu manželku aby nám, co jsme nemohli do Hoškovic, nahrála video

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.5.2015 v 10:05 | Nahoru | #3630

Majklos píše: Aby se na to nezapomnělo, je potřeba ukecat Jaškovu manželku



A to sem napises takhle verejne jo. No skandal !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist