globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:16 | Nahoru | #1
Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:34 | Nahoru | #2

Stev píše: Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.



jasný Steve já už teť vím že s každým milimetrem vrtání se musí pro nádech a výdech motoru něco udělat aby se vše tak nějak sladilo do optimálních fyzikálních hranic celého chodu motoru a ten kdo o tom tady nejvíc ví největší Guru a má léta zkušeností je Murkin a bez něho bych ani s ničím do budoucna nezačínal aspoň ne z vrtám od originálu větším jak 3-4mm protože pak už bez dalších ůprav je to cesta nikam Jašek je toho živoucí důkaz a myslím že ty budeš taky a o té ER6stce ani nemluvím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 20:35 | Nahoru | #3

Stev píše: Pepa1098> právě že litrovej výkon má ten starej graf lepší (134 vs 132 na 1000 ccm), a to předpokládám že tenhle je odladěnej líp. Tím nechci říct že by to bylo s původníma svodama a airboxem určitě lepší, jen že by to stálo za pokus.


Tak hlavne by se to pokud chcete neco porovnavat melo delat na stejne brzde.
Na tom grafu od Franka nejsou zapsane zadne korekce,jak teplotni,tak tlakove.To se potom bohuzel nic nedomeri.

Naposledy editováno 20.05.2015 20:37:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.5.2015 v 07:20 | Nahoru | #4
Pepo mazec, gratuluju A Murkin jako vždy super job
Ten krouťák je dole brutální. To co máš ve třech já mám v pěti tisících
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist